NASZYM ZDANIEM:
Hotel Aktinia położony jest w centrum Słonecznego Brzegu - pełnego atrakcji, klubów i dyskotek, jest to więc świetna propozycja dla osób, która chcą aktywnie spędzać czas. Jednocześnie zlokalizowany jest zaledwie 150 m od piaszczystej plaży, wzdłuż której biegnie promenada nadmorska.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
Zaczynając od plusów hotel czysty, pokoje w porządku, większość barmanów jest miłych, robią drinki pod wymagania gości, całkiem spory wybór alkoholi i syropów. Po posiłkach brudne naczynia się na bieżąco sprzątane. Jeżeli chodzi o minusy to będzie ich zdecydowanie więcej. Przede wszystkim bardzo słaba jakość jedzenia, jeżeli nie tragiczna, w porównaniu do ceny hotelu. Potrawy bez smaku, praktycznie cały czas takie same dania, makarony bez sosu, z odrobiną masła lub kilkoma warzywami, mięso żylaste, twarde, przesuszone. Warzywa przyprawione toną wegety, praktycznie niejadalne (oprócz świeżych warzywa pokrojonych prawdopodobnie siekierą...) Podczas ośmiodniowego pobytu, ryba pojawiła się może 3 razy, zazwyczaj był to jej najtańszy rodzaj, bardzo przesuszona z dziwnymi, nie pasującymi dodatkami. Godziny posiłków również uważam za średnie. Śniadanie do godziny 10, obiad do 14, gdzie pod koniec nie było uzupełniania większości dań. Jedyne zjadliwe potrawy to mrożone frytki, panierowane serki lub krążki cebulowe/paprykowe. 2-3 razy udało się trafić na smaczne kiełbaski lub kurczaka smażone przez kucharza na oczach gości. Jeżeli chodzi owoce to głównie były to jabłka i morele lub brzoskwinie, kilka razy pojawił się średniej jakości arbuz lub całkiem smaczny melon i brzoskwinie z puszki. Większość obsługi raczej miła, z wyjątkiem kilku przypadków, przede wszystkim Pani sprzątającej, która w ogóle nie znała podstaw angielskiego, porozumiewała się przez translator (przez połowę wyjazdu miała problem o rzekomo zgubione ręczniki, które zostały położone na leżakach przy basenie i zabrane bez słowa przez obsługę, podobno w regulaminie jest zapisane, że nie można ich wynosić poza pokój, o czym nie zostaliśmy w żaden sposób poinformowani.) Wspomniany wyżej basen jest zadbany, ale bardzo mały jak na ilość gości, liczba leżaków również jest zdecydowanie za mała. Są one zajmowane przez tych samych gości zazwyczaj na cały dzień, nikt z obsługi nie pilnuje tego, aby każdy mógł z nich skorzystać. Atrakcje dla dzieci to porażka. Zazwyczaj 2 razy dziennie puszczanie muzyki i taniec z animatorami przez około pół godziny. Nie widzieliśmy również oferowanej gimnastyki w basenie. Raz dziennie jest również rozłożona tarcza do rzutek na około godzinę. W niektóre wieczory był organizowany konkurs odgadywania tytułów piosenek, muzyka przy barze była puszczana raczej przez cały dzień. Podsumowując: nasze oczekiwania jak za taką cenę były zdecydowanie wyższe, ale bierzemy również pod uwagę, że standardy w Bułgarii są duże niższe niż w innych krajach. Do tego hotelu już na pewno nie wrócimy po raz kolejny.
Masz pytania o Hotel Aktinia? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00