cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Black (Rzym)

Włochy » Rzym
  • KOD OFERTY:
    TRV481454
  • Ocena hotelu: brak opini

Udogodnienia:

  • Wyjazd weekendowy
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

DWUOSOBOWY

od 765 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Black (Rzym)

Opis oferty

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Black Hotel Rzym:

Ten atrakcyjny hotel cieszy się doskonałą lokalizacją, w centrum Rzymu, zaledwie kilka kilometrów od Watykanu. Znajduje się on w pięknej, spokojnej okolicy. Mnóstwo sklepów jest w pobliżu. Przystanek autobusowy znajduje się tuż obok hotelu. Odległość do lotniska Ciampino (CIA) wynosi około 32 km, a do Fiumicino (FCO) 25 km.

Adres - Black Hotel Rzym:

Via Raffaello Sardiello, 18, 00165 Rome, RM, WłochyTel: +39 06 6641 0148    ,    Web: www.blackhotel.it 

Informacje o Rzymie:

Metro:   www.atac.roma.itPociąg:  http://www.ferroviedellostato.it/homepage_en.html Informacje o lotniskach w Rzymie:  www.adr.it  

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 2005,  w swojej ofercie posiada 67 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Optymalny komfort pobytu zapewniają internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Odświeżająca kąpiel w basenie będzie doskonałym dopełnieniem urlopowej atmosfery. Do dyspozycji gości są parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, spa, sauna i zabiegi masażu.

Wyżywienie:

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.Osoby niepełnoletnie:Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Podatki - Rzym:

Szanowni państwo przypominamy, iż w Rzymie obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek i dotyczy osób od 11 roku życia.Hotel 5* - 10 Euro/Osoba/NocHotel 4* - 7.5 Euro/Osoba/NocHotel 3* - 6 Euro/Osoba/NocHotel 2* - 5 Euro/Osoba/NocHotel 1* - 4 Euro/Osoba/NocPodatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Black (Rzym)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.