Przyjemny, bardzo dobrze położony hotel 3-gwiazdkowy. Tylko kilka kilometrów od starówki w Side. Smaczne wyżywienie, przestronne pokoje, miła obsługa. W dobrej cenie.
Około 600 m od plaży (bezpłatny bus hotelowy kilka razy dziennie i leżaki), w miejscowości wypoczynkowej Kumkoy, ok. 5 km od centrum urokliwego Side.
Lobby z całodobową recepcją, restauracja, bar przy basenie, bar na plaży (przekąski, napoje bezalkoholowe), bezpłatne Wi-Fi w lobby. Płatne: pralnia, opieka lekarska.
Hotel posiada 51 przyjemnie urządzonych pokoi, z których każdy wyposażony jest w: klimatyzację, balkon, łazienkę (prysznic, suszarka do włosów), telewizję satelitarną, minibar (pusty); płatne: sejf, telefon.Rodzaje pokoi:Standard Room - standardowe o powierzchni 30 m kw.Family Room - rodzinne o powierzchni 60 m kw. składające się z sypialni, salonu i łazienki.
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa i ciasto, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach. W barze na plaży napoje alkoholowe płatne (bezpłatne napoje bezalkoholowe i przekąski).
Basen, łaźnia turecka, gry w basenie, animacje, raz w tygodniu Noc Turcka. Płatne: sporty wodne na plaży.
Brodzik, łóżeczka niemowlęce na życzenie (w zależności od dostępności).
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.* Przelot liniami CORENDON AIRLINESBagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservationsSamodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.* Przelot liniami SUN EXPRESSBagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). * Przelot liniami PEGASUS AIRLINESBagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds* Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express i Pegasus Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Masz pytania o Hotel Helios (Side)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.