cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Clarion Post

Szwecja » Południowa Szwecja » Goteborg
  • KOD OFERTY:
    TRV994656
  • Ocena hotelu: brak opini

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

DOUBLE STANDARD

od 2089 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Clarion Post

Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Szwecja » Południowa Szwecja » Goteborg

Oferta

W samym sercu Göteborga, w odrestaurowanym budynku dawnej poczty, czeka miejsce, które łączy historię z nowoczesnym stylem życia. Przemyślane wnętrza, zaprojektowane z dbałością o detale, tworzą przestrzeń idealną zarówno na city break, jak i spokojny wypoczynek. Na dachu czeka basen z widokiem na miasto — idealny by złapać oddech po dniu pełnym wrażeń. Goście doceniają świetną lokalizację, wygodne pokoje i atmosferę, która łączy skandynawski szyk z miejskim luzem.

Położenie hotelu

Okolica:w centrum GÖTEBORGA; sklepy, restauracje i bary w pobliżu hotelu; ok. 800 m od katedry w Göteborgu; ok. 3 km od parku rozrywki Liseberg i tarasu widokowego Leijonsparres Väg; ok. 3,5 km od Muzeum Historii Naturalnej w Göteborgu; ok. 7 km od mostu Älvsborg; ok. 13 km od fortecy Nya Älvsborg (przeprawa promowa z terminalu Lilla Bommens Hamn)Odległość od lotniska:ok. 20 km od lotniska w GöteborguKomunikacja:przystanek autobusowy i przystanek tramwajowy bezpośrednio przy hotelu; stacja kolejowa Gothenburg Central Station ok. 200 m od hotelu; terminal promowy Lilla Bommens Hamn ok. 950 m od hotelu

O Hotelu

Ogólnie:czterogwiazdkowy; stary budynek poczty; wybudowany w 2012 r., ostatnio odnowiony w 2025 r.; 539 pokoi, 1 budynek, do 13 pięter, winda; lobby; całodobowa recepcja; bezpłatny internet bezprzewodowy; przechowalnia bagażu; 5 sal konferencyjnych, największa dla maks. 1050 osób; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Diner's Club, American Express; za opłatą: akceptowane zwierzęta domowe (na zapytanie)Basen:basen na dachu, słodka wodaSport i rozrywka:siłowniaSpa:dla gości powyżej 18. roku życia; basen kryty, słodka woda; za opłatą: masaże, zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało, łaźnia parowa, jogaUsługi:Powyższe usługi są dodatkowo płatne.; room-service; usługa konsjerża; usługa prania; parkingKontakt:0046/31619000; www.strawberryhotels.com

Dostępne pokoje

deluxe:2-os. (możliwość 1 dostawki dla 2 osób – sofa); ok. 40-50 m²; klimatyzowany; łazienka (wanna z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, szlafroki); Smart TV; zestaw do kawy/herbaty; zestaw do prasowania; ekspres do kawy; internet bezprzewodowy; za opłatą: sejf, minibar (płatny wg konsumpcji)standardowy:2-os.; ok. 20-30 m²; klimatyzowany; łazienka (wanna z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; Smart TV; zestaw do kawy/herbaty; zestaw do prasowania; za opłatą: sejf, minibar (płatny wg konsumpcji)superior:2-os.; ok. 25-30 m²; klimatyzowany; łazienka (wanna z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; Smart TV; zestaw do kawy/herbaty; zestaw do prasowania; za opłatą: sejf, minibar (płatny wg konsumpcji)

Wyżywienie

Restauracje:restauracja śniadaniowa – dania w formie bufetu, kuchnia lokalna, dostępne specjalne diety na zamówienie: wegańska, wegetariańska, bez laktozy, bezglutenowa, organiczna; 2 restauracje à la carte: VRÅ – kuchnia japońska, Norda – kuchnia międzynarodowa


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Itaka. Nowa Itaka sp. z o.o. jest jednym z naszych kluczowych partnerów i głównym kontrahentem, z którym od lat spełniamy turystyczne marzenia naszych wspólnych klientów. Wysoki standard obsługi, wykwalifikowani rezydenci i przewodnicy oraz szeroki wybór atrakcyjnych ofert na wakacje dopracowanych w każdym szczególe zapewniają wieloletni sukces jakim może poszczycić się to biuro.

Biuro Itaka powstało w 1989 roku w Opolu. Pierwszym sloganem organizatora było "I...Taki świat jest piękny". Biuro posiada 100% kapitału polskiego.

W swojej ofercie Itaka posiada wiele sprawdzonych hoteli położonych w dogodnej lokalizacji, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami. Biuro posiada szeroki wachlarz destynacji turystycznych i może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponad to, do swojej oferty sukcesywnie wprowadza oryginalne kierunki takie jak Bośnia i Hercegowina, Albania, Madera czy kierunki egzotyczne - Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i wiele, wiele innych.

Itaka posiada bogatą ofertę wycieczek objazdowych, zarówno autokarowych jak i samolotowych. Ich programy są bardzo zróżnicowane i dostosowane do wymagań różnych klientów, dlatego każdy może znaleźć wyjazd zgodny z jego preferencjami. Biuro podrózy Itaka posiada także jeden z największych wyborów ofert w promocji last minute, co pozwala klientom z każdym budżetem na spełnienie swoich wakacyjnych marzeń.

Aktualnie Itaka posiuada 170 salonów firmowych, 700 salonów agencyjnych. 
Oferta biura to 3500 hoteli wypoczynkowych, ponad 1 000 wycieczek objazdowych, 150 kierunków na 7 kontynentach.

Biuro Podróży Itaka w ciągu swojej dotychczasowej działalności otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, takich jak tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku, Touroperator Roku 2014, Konsumencki Lider Jakości 2022, czy Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012, Top Marka 2019, nagroda konsumenta 2018, superbrands.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Clarion Post? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.