Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
1/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
2/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
3/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
4/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
5/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
6/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
7/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
8/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
9/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
10/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
11/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
12/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
13/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
14/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
15/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
16/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
17/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
18/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
19/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
20/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
21/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
22/
Hotel Villa Martini, Wybrzeże Zachodnie
23/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Villa Martini

Polska » Wybrzeże Zachodnie » Międzyzdroje
  • KOD OFERTY:
    TRV998107
  • Ocena hotelu: brak opini

Udogodnienia:

  • Dostęp do Internetu
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

DWUOSOBOWY

od 354 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Villa Martini

Opis oferty

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Położenie - Villa Martini Hotel:

Villa Martini znajduje się ok. 50 metrów od piaszczystej plaży nad Morzem Bałtyckim w Międzyzdrojach. Oferuje duże centrum odnowy biologicznej, eleganckie pokoje, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w holu i restaurację. W sąsiednim Wolińskim Parku Narodowym znajdują się liczne szlaki piesze i rowerowe.

Adres - Villa Martini Hotel:

ul. Ludowa 9 , 72-500 Międzyzdroje, PolskaTel: +48 607 909 309  ,  Web:  www.villa-martini.pl

Kategoria:

Kategoria TOP Touristik 3,5 *

Wyposażenie:

Hotel oferuje 31 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. W skład wyposażenia wchodzą przechowalnia bagażu, sejf, restauracja, jadalnia, bar i faks. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Zapraszamy do baru na plaży. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują łóżkiem podwójnym. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się biurko. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak spa, sauna, salon piękności i zabiegi masażu. W kategorii rozrywki polecamy Państwu miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski.

Opłata klimatyczna - Trójmiasto:

Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2-5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.- Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.- Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):- Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.Osoby niepełnoletnie:Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Villa Martini? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.