****Malta/Malta
- basen na dachu z widokiem na zatokę- w centrum kurortu Qawra - eleganckie centrum SPA- przestronne pokoje rodzinne dla maksymalnie 4 osób
Hotel Santana to 4-gwiazdkowy obiekt położony w samym centrum popularnego wakacyjnego kurortu Qawra. Stanowi doskonałą bazę dla wszystkich, zarówno par jak i rodzin z dziećmi, chcących poznać Maltę tak od strony jej codziennego życia, jak i przez pryzmat znajdujących się na jej terenie zabytków. Oferuje swym gościom komfortowo wyposażone, przestronne pokoje, relaksujące zabiegi w salonie SPA oraz oszałamiający widok na okolicę ze znajdujących się na jego dachu tarasów oraz basenu. Znajdujące się w pobliżu liczne sklepy, restauracje, kawiarnie oraz kluby nocne dostarczają rozrywki a oddalona zaledwie o ok 400 m plaża pozwala ochłodzić się w spokojnych wodach Zatoki Św. Pawła. Ci zaś, którzy spędzając wakacje na Malcie chcą poznać jej zabytki z pewnością zadowoleni będą z bliskiego sąsiedztwa przystanków komunikacji miejskiej.
- w rejonie St. Paul's Bay - Qawra- ok 400 m od plaży Bugibba Perched Beach- ok 600 m od centrum- ok 800 m od Narodowego Oceanarium Malty- ok 9 km od Mdiny- ok 18 km od stolicy - Valetty- ok 20 km od lotniska
Oddalona ok 400 m od hotelu publiczna, żwirkowo-skalista plaża Bugibba Perched Beach. Na plaży bar oraz możliwość wynajęcia leżaków i parasoli.
Bezpłatnie: restauracja bufetowa oferująca śniadania, obiady i kolacje (w zależności od wykupiej formy wyżywienia), basen otwarty na dachu hotelu z pięknym widokiem na okolicę i zatokę, taras słoneczny, leżaki i parasole przy basenie, basen kryty, sala fitnessDodatkowo płatne: kawiarnia/ciastkarnia, 2 bary, sauna, jacuzzi, oferta centrum SPA (masaże, zabiegi kosmetyczne, aromaterapia).
Brodzik
STANDARD o powierzchni 27m2 przeznaczony dla maksymalnie 3 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, minibar, balkon.COMFORT o powierzchni 29m2 przeznaczony dla maksymalnie 3 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, fotel, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, minibar, balkon.FAMILY o powierzchni 48m2 przeznaczony dla maksymalnie 4 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 4 łóżka pojedyncze, 4 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę XL, sofę, stolik kawowy, 2 fotele, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, małą lodówkę, balkon.SUITE o powierzchni 48m2 przeznaczony dla maksymalnie 4 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, sofę, stolik kawowy, 2 fotele, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, telefon, minibar, balkon.
recepcja 24hprzechowalnia bagażuWi-Fi na terenie całego hoteluParkingrestauracja bufetowakawiarnia2 barybasen zewnętrzny na dachubasen krytybrodzik dla dziecileżaki i parasole przy basenachsala fitnesssaunajacuzziusługi strefy SPA (masaże, salon kosmetyczny, aromaterapia)
BB - śniadania w formie bufetuHB+ - śniadania w formie bufetu i obiadokolacje w formie bufetu lub wybór z menu, napoje do posiłków gratis (napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe)All inclusive: śniadania w formie bufetu, obiad (bufet lub wybór z menu), kolacja (bufet lub wybór z menu), napoje do posiłków oraz napoje dostępne w barach w godzinach ich funkcjonowania (napoje bezalkoholowe, woda mineralna, kawa/herbata, wino stołowe, piwo, soki, wino domowe, koktajle, lokalne alkohole)
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na Maltę- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego w wysokosci 0,5 EUR/os za każda noc pobytu (maksymalnie 5 EUR za cały pobyt)- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercieDla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair i WizzAir dopłata za bagaż wynosi:BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (10kg) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (20kg) - 650 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (32kg) - 700 ZŁ (26.10-31.03)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
Naprawdę fajny hotel za śmiesznie niską cenę! Dobrze położony - świetnie skomunikowany z innymi miastami na Malcie, do tego blisko uroczego skwerku w Buggibie- dość wysoki, z basenem na dachu.l Pokoje dość spore, ładne i codziennie sprzątane. Jedzenie - na śniadania bardzo dobre, urozmaicone, obiadokolacje już trochę gorsze, ale też smaczne. Ogólnie hotel Santana polecam ze względu na świetny stosunek jakości do ceny :)))
Masz pytania o Hotel Santana (Qawra)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.