cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
1/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
2/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
3/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
4/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
5/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
6/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
7/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
8/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
9/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
10/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
11/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
12/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
13/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
14/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
15/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
16/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
17/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
18/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
19/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
20/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
21/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
22/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
23/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
24/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
25/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
26/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
27/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
28/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
29/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
30/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
31/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
32/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
33/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
34/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
35/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
36/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
37/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
38/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
39/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
40/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
41/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
42/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
43/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
44/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
45/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
46/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
47/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
48/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
49/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
50/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
51/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
52/
Hotel Santana (Qawra), Wyspa Malta
53/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Santana (Qawra)

Malta » Wyspa Malta » Bugibba
  • KOD OFERTY:
    TRV779842
  • Tak Santana (Qawra) ocenili Ocena hotelu:
    4.3 / 5 Sprawdź

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

DOUBLE STANDARD ROOM WITH BALCONY Double Room Standard Balcony

od 1862 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Santana (Qawra)

Opis oferty

****Malta/Malta

ATUTY

- basen na dachu z widokiem na zatokę- w centrum kurortu Qawra - eleganckie centrum SPA- przestronne pokoje rodzinne dla maksymalnie 4 osób

NASZYM ZDANIEM

Hotel Santana to 4-gwiazdkowy obiekt położony w samym centrum popularnego wakacyjnego kurortu Qawra. Stanowi doskonałą bazę dla wszystkich, zarówno par jak i rodzin z dziećmi, chcących poznać Maltę tak od strony jej codziennego życia, jak i przez pryzmat znajdujących się na jej terenie zabytków. Oferuje swym gościom komfortowo wyposażone, przestronne pokoje, relaksujące zabiegi w salonie SPA oraz oszałamiający widok na okolicę ze znajdujących się na jego dachu tarasów oraz basenu. Znajdujące się w pobliżu liczne sklepy, restauracje, kawiarnie oraz kluby nocne dostarczają rozrywki a oddalona zaledwie o ok 400 m plaża pozwala ochłodzić się w spokojnych wodach Zatoki Św. Pawła. Ci zaś, którzy spędzając wakacje na Malcie chcą poznać jej zabytki z pewnością zadowoleni będą z bliskiego sąsiedztwa przystanków komunikacji miejskiej.

POŁOŻENIE

- w rejonie St. Paul's Bay - Qawra- ok 400 m od plaży Bugibba Perched Beach- ok 600 m od centrum- ok 800 m od Narodowego Oceanarium Malty- ok 9 km od Mdiny- ok 18 km od stolicy - Valetty- ok 20 km od lotniska

PLAŻA

Oddalona ok 400 m od hotelu publiczna, żwirkowo-skalista plaża Bugibba Perched Beach. Na plaży bar oraz możliwość wynajęcia leżaków i parasoli.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Bezpłatnie: restauracja bufetowa oferująca śniadania, obiady i kolacje (w zależności od wykupiej formy wyżywienia), basen otwarty na dachu hotelu z pięknym widokiem na okolicę i zatokę, taras słoneczny, leżaki i parasole przy basenie, basen kryty, sala fitnessDodatkowo płatne: kawiarnia/ciastkarnia, 2 bary, sauna, jacuzzi, oferta centrum SPA (masaże, zabiegi kosmetyczne, aromaterapia).

DLA DZIECI

Brodzik

POKOJE

STANDARD o powierzchni 27m2 przeznaczony dla maksymalnie 3 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, minibar, balkon.COMFORT o powierzchni 29m2 przeznaczony dla maksymalnie 3 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, fotel, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, minibar, balkon.FAMILY o powierzchni 48m2 przeznaczony dla maksymalnie 4 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 4 łóżka pojedyncze, 4 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę XL, sofę, stolik kawowy, 2 fotele, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, małą lodówkę, balkon.SUITE o powierzchni 48m2 przeznaczony dla maksymalnie 4 gości, wyposażony w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, sofę, stolik kawowy, 2 fotele, zestaw do kawy/herbaty, Wi-Fi, TV, telefon, minibar, balkon.

UDOGODNIENIA

recepcja 24hprzechowalnia bagażuWi-Fi na terenie całego hoteluParkingrestauracja bufetowakawiarnia2 barybasen zewnętrzny na dachubasen krytybrodzik dla dziecileżaki i parasole przy basenachsala fitnesssaunajacuzziusługi strefy SPA (masaże, salon kosmetyczny, aromaterapia)

WYŻYWIENIE

BB - śniadania w formie bufetuHB+ - śniadania w formie bufetu i obiadokolacje w formie bufetu lub wybór z menu, napoje do posiłków gratis (napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe)All inclusive: śniadania w formie bufetu, obiad (bufet lub wybór z menu), kolacja (bufet lub wybór z menu), napoje do posiłków oraz napoje dostępne w barach w godzinach ich funkcjonowania (napoje bezalkoholowe, woda mineralna, kawa/herbata, wino stołowe, piwo, soki, wino domowe, koktajle, lokalne alkohole)

INFORMACJE DODATKOWE

W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.

CENA ZAWIERA

- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na Maltę- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

CENA NIE ZAWIERA

- Podatku lokalnego w wysokosci 0,5 EUR/os za każda noc pobytu (maksymalnie 5 EUR za cały pobyt)- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercieDla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair i WizzAir dopłata za bagaż wynosi:BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (10kg) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (20kg) - 650 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (32kg) - 700 ZŁ (26.10-31.03)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH

Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.

DOKUMENTY DO REZERWACJI

Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

GODZINY PRZELOTÓW

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"

Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

SKŁADKA NA TURYSTYCZNY FUNDUSZ POMOCOWY

Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP  jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).

DODATKOWE UBEZPIECZENIE NA WYPADEK KWARANTANNY LUB IZOLACJI

Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

WAŻNE INFORMACJE

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

INFORMACJA DLA PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.


Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Santana (Qawra):
4.3 / 5
Średnia z 1 opinii

Szczegóły oceny hotelu Santana (Qawra):
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    4.0
  • Pokoje
    4.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    3.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0
Ocena hotelu:
4.3 / 5
Średnia z 1 opinii

Opinie hotelu Santana (Qawra)

Jacek

Naprawdę fajny hotel za śmiesznie niską cenę! Dobrze położony - świetnie skomunikowany z innymi miastami na Malcie, do tego blisko uroczego skwerku w Buggibie- dość wysoki, z basenem na dachu.l Pokoje dość spore, ładne i codziennie sprzątane. Jedzenie - na śniadania bardzo dobre, urozmaicone, obiadokolacje już trochę gorsze, ale też smaczne. Ogólnie hotel Santana polecam ze względu na świetny stosunek jakości do ceny :)))

POLECAM:
ekonomicznym klientom, dla aktywnych wczasowiczów, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: zdecydowanie polecam
4.3

Masz pytania o Hotel Santana (Qawra)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.