Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
1/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
2/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
3/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
4/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
5/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
6/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
7/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
8/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
9/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
10/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
11/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
12/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
13/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
14/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
15/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
16/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
17/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
18/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
19/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
20/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
21/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
22/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
23/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
24/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
25/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
26/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
27/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
28/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
29/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
30/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl)

Malta » Wyspa Malta » Bugibba
  • KOD OFERTY:
    TRV970916
  • Tak Pebbles Resort (ex San Pawl) ocenili Ocena hotelu:
    4.1 / 5 Sprawdź

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

RM Standard Room (Balcony)

od 965 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)

Opis oferty

Naszym zdaniem

Wygodny i zadbany hotel położony w sercu Zatoki Świętego Pawła. Miejsce dobrze skomunikowane z resztą wyspy, stanowi więc dobrą bazę do zwiedzania Malty. Piękne krajobrazy, 4 restauracje, basen, jacuzzi, pomocny personel. Idealne miejsce na relaks w miłym otoczeniu.

Położenie

Na północy wyspy, w Saint Paul's Bay, 900 m od skalistej plaży, ok. 2 km od Malta National Aquarium, ok. 17 km od lotniska. W poblizu hotelu znajduje się przystanek autobusowy, 10 minut spacerem od Bugibba - mekki imprezowiczów.

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją, windy (hotel ma 5 pięter), przechowalnia bagażu, bezpłatne Wi-Fi, 3 restauracje (kuchnia maltańska, azjatycka, śródziemnomorska), 2 bary, room-service, darmowy parking przy ulicy.

Pokoje

Wszystkie pokoje są gustownie urządzone, wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i kanałami telewizji satelitarnej, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, łazienkę (kabina prysznicowa lub wanna, suszarka do włosów), klimatyzację, bezpłatne Wi-Fi.Standard with balcony - ok. 20 m2, dla dwóch osób, balkon.Standard Terrace - ok. 20 m2, dla dwóch osób, balkon lub taras.Standard PoolView with balcony - ok.20 m2, dla dwóch osób, balkon z widokiem na basen.Superior PoolView with balcony - ok. 25 m2, dla dwóch osób, balkon z widokiem na basen.Superior PoolView Terrace - ok. 25 m2, dla dwóch osób, balkon lub taras z widokiem na basen.Quad Superior with balcony - ok. 25 m2, dla czterech osób, balkon lub taras z widokiem na basen.Triple Superior with balcony - ok. 25 m2, dla trzech osób, balkon.

Wyżywienie

RO (Room Only) - bez wyżywieniaBB (Bed and Breakfast) - śniadania w formie bufetuHB (Half Board) -  śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny czynny w miesiącach letnich, taras wypoczynkowy (bezpłatne leżaki i parasole), basen kryty z jacuzzi, siłownia, okazjonalnie występy, muzyka na żywo. Za opłatą masaże, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.

Dla dzieci

Basen dla dzieci, łóżeczko dla dziecka (na zapytanie).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Warunki przelotu

Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:- 10 kg- 20 kg- 32 kgWIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).- bagaż rejestrowany 20kg.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl):
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii
Byłeś w hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)?
Chcesz pojechać do hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)?

Szczegóły oceny hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl):
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Ocena hotelu:
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii

Opinie hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)

Julitka

Hotel San Pawl to po prostu idealne miejsce z którego można zacząć zwiedzanie Malty! W pobliżu przystanek autobusowy, sklepy, knajpki i bary, ale nie na tyle blisko by wieczorami było głośno! Jak na trzy gwiazdki jestem z tego hotelu bardzo zadowolona, ma ładne duże pokoje i miłą obsługę, a poza tym jest niedrogi! Serdecznie polecam!

POLECAM:
dla aktywnych wczasowiczów
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
Podsumowanie: polecam
4.1

Masz pytania o Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.