Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
1/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
2/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
3/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
4/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
5/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
6/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
7/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
8/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
9/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
10/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
11/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
12/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
13/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
14/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
15/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
16/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
17/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
18/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
19/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
20/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
21/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
22/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
23/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
24/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
25/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
26/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
27/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
28/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
29/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
30/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
31/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
32/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
33/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
34/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl)

Malta » Wyspa Malta » Bugibba
  • KOD OFERTY:
    TRV947878
  • Tak Pebbles Resort (ex San Pawl) ocenili Ocena hotelu:
    4.1 / 5 Sprawdź

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

DOUBLE STANDARD ROOM Standard Twin/Double Balcony Urban View

od 1316 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)

Opis oferty

****Malta/Malta

ATUTY

- bardzo dobra lokalziacja- nowoczesne wnętrza- słoneczny taras- parking

NASZYM ZDANIEM

Pebbles Resort to nie tylko zakwaterowanie, ale także delektowanie się różnorodnymi smakami i relaks w dobrym stylu. Charakterystyczna restauracja serwuje różnorodne kulinarne przysmaki, a nasz kameralny pub zachęca do odpoczynku i cieszenia się bardziej zrelaksowaną atmosferą, dopełniając pobyt u nas. Goście mogą bezpłatnie korzystać z sezonowego odkrytego basenu, krytego basenu i jacuzzi, a także centrum fitness. Wokół hotelu dostępny jest bezpłatny parking uliczny.

POŁOŻENIE

- ok 550 m do plaży- ok 500 m do restauarcji- ok 450 m do sklepu- ok 950 m do Parku Wodnego- ok 20 km do lotniska na Malcie

PLAŻA

Kamienista plaża oddalona od obiektu o ok 550 m

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

- całodobowa recepcja- przechowalnia bagaży- WiFi- taras słoneczny- basen zewnętrzny- centrum fitness- jacuzzi- winda- restauracja- bar

DLA DZIECI

Basen

POKOJE

Pokoje typu Standard i superior , max 2 os, klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, lodówka, TV, telefon, balkoon lub taras, zestaw do kawy/herbatyPokoje posiadają udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

WYŻYWIENIE

Wyżywienie typu HB śniadania i obiadokolacja w formie bufetuHotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.

DODATKOWE INFORMACJE

Zameldowanie od 15:00Wymeldowanie do 11:00Zwierzęta nie są akceptowane.

CENA ZAWIERA

- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

CENA NIE ZAWIERA

- Podatku lokalnego,- Opieki polskiego rezydenta,- Wycieczek fakultatywnych,- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH

Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.

DOKUMENTY DO REZERWACJI

Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

GODZINY PRZELOTÓW

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"

Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

WAŻNE INFORMACJE

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.


Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl):
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii
Byłeś w hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)?
Chcesz pojechać do hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)?

Szczegóły oceny hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl):
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Ocena hotelu:
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii

Opinie hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)

Julitka

Hotel San Pawl to po prostu idealne miejsce z którego można zacząć zwiedzanie Malty! W pobliżu przystanek autobusowy, sklepy, knajpki i bary, ale nie na tyle blisko by wieczorami było głośno! Jak na trzy gwiazdki jestem z tego hotelu bardzo zadowolona, ma ładne duże pokoje i miłą obsługę, a poza tym jest niedrogi! Serdecznie polecam!

POLECAM:
dla aktywnych wczasowiczów
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
Podsumowanie: polecam
4.1

Masz pytania o Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.