Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
***
Malta/Malta
- świetna lokalizacja- centrum spa- taras słoneczny na dachu- nowoczesny wystrój
Hotel Mayflower położony jest w samym sercu jednej z najbardziej ruchliwych dzielnic w centrum Malty. Hotel znajduje się w odległości spaceru od plaży, wycieczek, tras autobusowych, restauracji, barów i wielu innych! Mayflower to idealne miejsce, aby cieszyć się wycieczką na Wyspy Maltańskie. Goście mogą podziwiać jeden z najpiękniejszych widoków, popijając koktajl, błogo podziwiając idealny zachód słońca. Skydeck w Mayflower to sezonowy teren na świeżym powietrzu, wyjątkowe miejsce na wieczór z przyjaciółmi, z którego roztaczają się najbardziej niesamowite otwarte widoki w okolicy, gdy zachodzi słońce. Taras przy basenie jest otwarty przez cały rok, jeśli pozwala na to pogoda.
- ok 450 m do plaży Perched Beach- ok 120 m do przystanku autobusowego- ok 800 m do sklepu- ok 350 m do restauracji- ok 6 km do Parku wodnego- ok 23 km do lotniska na Malcie
Popularna sztuczna plaża na skalistym nabrzeżu z wypożyczalniami parasoli, restauracjami oraz miejscami do nurkowania z rurką oddalona od obiektu o ok 450 m
- całodobowa recepcja- bezpłatne WiFi- przechowalnia bagażu- winda- basen zewnętrzny na dachu- bar- restauarcja- taras słoneczny- kawiarnia- parking (doplata)- centrm spa
Superior Room - ok 22 m2, max 2 os, klimatyzacja, łazienka prysznic/wanna, suszrka, minilodówka, biurko, zestaw do kawy/herbaty, telefon, TV, balkonFamily Room - ok 27 m2, max4 os, klimatyzacja, łazienka prysznic/wanna, suszrka, minilodówka, biurko, zestaw do kawy/herbaty, telefon, TV, balkon
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
BB- śniadania w formie bufetuHotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 15:00Wymeldowanie do 11:00
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,- Opieki polskiego rezydenta,- Wycieczek fakultatywnych,- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.