Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Canifor, Wyspa Malta
18/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
19/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
20/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
21/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
22/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
23/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
24/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
25/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
26/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
27/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
28/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
29/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
30/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
31/
Last Minute
Hotel Canifor, Wyspa Malta
32/
Last Minute
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Canifor

Malta » Wyspa Malta » Saint Paul's Bay
  • KOD OFERTY:
    TRV970883
  • Tak Canifor ocenili Ocena hotelu:
    3.3 / 5 Sprawdź

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

Standard DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI STANDARD

od 1049 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Canifor

Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Malta » Wyspa Malta » Saint Paul's Bay

POŁOŻENIE

Hotel położony jest w centrum miejscowości Qawra i wraz z Bugibba tworzy popularny, tętniący życiem kurort. Odległość od lotniska: około 20 km.

PLAŻA

Hotel jest położony około 200 metrów od plaży, plaża jest żwirowo - skalista.

HOTEL

Hotel trzygwiazdkowy, niskobudżetowy, czysty. Obsługa hotelu przemiła, służąca pomocą. Położenie hotelu idealne, blisko morza, oraz centrum, gdzie znajdują się bary oraz sklepy. W hotelu znajduje się basen zewnętrzny, oraz wewnątrz basen z  jacuzzi. Niedaleko hotelu znajduje się pętla autobusowa skąd można dojechać w każde miejsce, które chcemy zwiedzić, co jest dużym plusem. Dla Klientow nie wymagających luksusów hotel do polecenia!

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, 2 windy, sala TV, restauracja, 2 bary, kawiarnia, pizzeria (czynna na weekend).W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, AMEXCO i MasterCard.

INTERNET

Wi - Fi dodatkowo płatne.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, basen kryty, siłownia, animacje dla dorosłych.W CENIE: BEZPŁATNY WSTĘP DO MALTA EXPERIENCE. Jest to audiowizualne przedstawienie, które przedstawia dramatyczną historię Malty.

DLA DZIECI

Brodzik.

ZAKWATEROWANIE

Hotel posiada 170 pokoi.Pokoje standardowe wyposażone w: łazienkę z suszarką do włosów, balkon, sejf (za opłatą), klimatyzację, telewizję satelitarną, telefon, minibar, lodówkę (za opłatą).

WYŻYWIENIE

BB - śniadaniaHB - śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płątne.AI - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkoholowe w wyznaczonych miejscach w wyznaczonych godzinach. 

INFORMACJE DODATKOWE

Adres:Triq In-Nikkri (Nakkri Road), St.Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta

CENA

Imprezy samolotowe - cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż: dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych tylko bagaż podręczny (Ryanair do 5kg, dla Wizzair do 10 kg)  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny do 10kg ; transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle) - prom na Gozo dodatkowo płatny na miejscu, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung KL [20 000 EURO], NNW, bagaż [800 PLN], w tym opóźnienie dostarczenia bagażu, OC organizatora, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Dojazd własny - cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż. Bez rezydenta.Wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP).Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, opłaty za prom na Gozo płatnej na miejscu przy wejściu na prom ok. 5 euro/os, bagażu rejestrowanego za opłatą od 160 pln - do 440pln szt. w zależności od wagi, dodatkowych ubezpieczeń m.in. od kosztów rezygnacji RG (od 4,1% do 5,3% wartości imprezy w zależności od rodzaju ubezpieczenia), następstw chorób przewlekłych (cena od ok. 65,00 PLN/os/tydz.), KL na skutek pandemii (cena od ok. 50,00 PLN/os/tydz. ), amatorskiego uprawiania sportów wysokiego ryzyka (cena od ok. 50,00 PLN/ os/tydz. ), ubezpieczenia na skutek zdarzeń pod wpływem alkoholu, wycieczek fakultatywnych.Cena imprezy uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WYCIECZKI FAKULTATYWNE

Pragniemy poinformować, że nasz lokalny partner przygotowała dla Państwa ofertę wycieczek i rejsów dla klientów indywidualnych.Proponujemy WYCIECZKI GRUPOWE Z TRANSFEREM SPOD HOTELU I OPIEKĄ POLSKIEGO PRZEWODNIKA:1. VALLETTA & BIRGU - 60/os. (piątek).2. MALTA POD PRĄD - 65/os. (czwartek i niedziela).3. GOZO, URLOP W PIGUŁCE - 70/os. (wtorki i soboty).JEDNODNIOWE WYCIECZKA GRUPOWA NA SYCYLIĘ Z ANGLOJĘZYCZNYM PRZEWODNIKIEM: 4. WULKAN ETNA I SYRAKUZY - 210/os. (czwartki i niedziele)Opisy, ceny oraz szczegółowy program wycieczek znajdziecie Państwo w dokumntach podróży wysyłanych na 3 dni przed wylotem oraz na naszej stronie www.primaholiday.pl (przy opisie każdego hotelu) Każda wycieczka może być zarezerwowana z wyprzedzeniem lub już na miejscu u naszego rezydenta:Patryk Grywiński +356 7964 8670, (WhatsApp +48790021676)Wycieczki z polskim przewodnikiem organizowane przy minimalnej liczbie uczestników 15 osób! Przy mniejszej ilości chętnych organizowane są prywatne wycieczki z indywidualną wyceną i programem oraz prywatnym transferem.  

WARUNKI WJAZDOWE

* Dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. 


Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).

W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W  kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.

Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.

Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.



Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Canifor:
3.3 / 5
Średnia z 2 opinii

Szczegóły oceny hotelu Canifor:
  • Lokalizacja
    4.0
  • Hotel
    3.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    2.5
  • Jakość
    do ceny
    3.5
Ocena hotelu:
3.3 / 5
Średnia z 2 opinii

Opinie hotelu Canifor

Ola

Ogólnie bardziej sanatorium niż hotel większość 50+ i wyżej wieczorki tańce wszystko podporzadkowane starszym ludziom.

POLECAM:
singlom, na romantyczne wakacje, osobom ceniącym spokój
Podsumowanie: może być
3.0
Artur Zdrojewski

Ze względu na lokalizację, obsługę, super jedzenie hotel Canifor polecam. Nigdzie nie widziałem tak obfitych śniadań, co prawda typowo pod anglików, jednak mega różnorodne i smaczne. Obsługa miła i uśmiechnięta. Lokalizacja- na obrzeżach miasta, blisko do centrum, jednak cicho i spokojnie. Natomiast jestem bardzo zawiedziony standardem pokoju. Tak więc polecam niewymagającym albo jako bazę wypadową na Maltę.

POLECAM:
ekonomicznym klientom, dla aktywnych wczasowiczów
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
Podsumowanie: może być
3.6

Masz pytania o Hotel Canifor? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.