Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
Designerski czterogwiazdkowy be.HOTEL jest dogodnie usytuowany na terenie kompleksu turystycznego Bay Street, który znajduje się w samym sercu najpopularniejszego miejsca wypoczynku i rozrywki na Malcie - St Julian's.
Hotel znajduje się w odległości krótkiego spaceru od oznaczonej błękitną flagą żwirowej plaży w zatoce St George's Bay (100 m) oraz tętniących życiem restauracji i klubów nocnych w Paceville i St. Julian's. Port lotniczy Malta - ok. 11,5 km.
Całodobowa recepcja, lobby z miejscem do odpoczynku, winda, minimarket, dwa bary, restauracja serwująca dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, kantor, parking (za opłatą), bezpłatne Wi-Fi. pralnia (za opłatą).
Około 293 pokoje w budynku głównym i bocznym.Family Suite - ok. 35 m2, dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze i część dzioenna z sofą, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem.Standard - ok. 28 m2, dla maksymalnie trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze i sofa, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem.Single Use Standard - dla jednej osoby dorosłej i maksymalnie dwójki dzieci, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem.Superior with balcony - ok. 28 m2, dla dwóch osób, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem, balkon lub taras.Superior SeaView with balcony - ok. 28 m2, dla dwóch osób, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem, balkon lub taras z widokiem na morze.Single Use Superior with balcony - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem, balkon lub taras.Single Use Superior SeaView with balcony - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, TV, czajnik, minibar (za opłatą), sejf, prywatna łazienka z pryszniem, balkon lub taras z widokiem na morze.
BB (Bed and Breakfast) - ze śniadaniami serwowanymi w formie bufetu.HB (Half Board) - ze śniadaniami w formie bufetu i obiadokolacją. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Odkryty basen z wodą morską, leżaki przy basenie. Za opłatą: sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.
Opiekunka dla dzieci (za opłatą),
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:- 10 kg- 20 kg- 32 kgWIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).- bagaż rejestrowany 20kg.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Aktualizacja z 25 lipca 2022 Od dnia 25 lipca 2022 podróżni przybywający na terytorium Malty nie są zobligowani do przedstawiania certyfikatów szczepień, ozdrowieńca czy negatywnego wyniku testu w kierunku COVID 19.Informacje na polskiej stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maltaMinisterstwo Zdrowia Malty: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/Pages/Novel-coronavirus.aspxMinisterstwo Turystyki: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/
Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.
niesamowity hotel! zdecydowanie polecam go dla ludzi młodych - jest w samym centrum BayStreet, więc dookoła mnóstwo się dzieje. z drugiej strony mamy już piękną zatokę, więc murujące widoki gwarantowane :) be.hotel bardzo się nam spodobał, jest nowoczesny, jednocześnie urządzony ze smakiem, pokoje duże jednak jest w nich dość głośno. jedzenie na śniadanie smaczne. dobra lokalizacja pozwala na korzystanie z uroków Malty. polecamy!
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.