3Hiszpania/Costa del Sol
Hotel ten został wzniesiony w 1968 roku. Goście mogą rozgościć się w jednym ze 129 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem i fotokopiarką.
W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Wieczorny serwis hotelowy oczekuje na Państwa życzenia. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.
Hotel posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości są parasole przeciwsłoneczne. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, bilard, dart i solarium. Do atrakcji dodatkowych należą program animacyjny i dyskoteka. Copyright GIATA 2004 - 2025. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja.
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie jest Visa.
przelot na trasie Polska/Niemcy - Malaga - Polska/Niemcyopłaty lotniskoweubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowytransfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertąbagaż podręczny:- na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1 mała torebka (max. wymiary: 40 x 20 x 25 cm)- na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 sztuka bagażu podręcznęgo do 10kg o wymiarach max 40x30x20 cm - na lotach LOT (LO) - w cenie 1 bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm
zakwaterowanie w pokoju pojedynczymduży bagaż podręczny - ceny w momencie zakładnia rezerwacjibagaż rejestrowany - ceny w momencie zakładnia rezerwacjiRYANAIR:drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm bagaż rejestrowany do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cmbagaż rejestrowany do 20 kg Ryanair: WIZZAIR:drugi bagaż podręczny do 10 kg o wymiarach 50 cm x 40 cm x 23 cm bagaż rejestrowany do 10kg o wymiarach bagaż rejestrowany do 20 kg LOT:bagaż rejestrowany 23 kg Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Brak obsługi.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dokumentem podróży uprawniającym do bezwizowego wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) do 90 dni na terytorium Królestwa Hiszpanii jest paszport bądź dowód osobisty.
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Masz pytania o Hotel Kristal (Torremolinos)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.