NASZYM ZDANIEM:
Idealne miejsce na spokojne wakacje. Bardzo przyjemny, kameralny hotel w przepięknej okolicy. Goście mają zapewnione udane wakacje w dobrym standardzie obiektu 3*.
***
SHARM EL-SHEIKH
• hotel ekonomiczny
• ciekawa oferta animacyjna
• dogodna lokalizacja
Krótko o hotelu...
Urokliwy hotel, który oferuje komfortowy wypoczynek w spokojnej atmosferze, idealny dla miłośników relaksu i natury. Obiekt wyróżnia się przestronnymi pokojami, basenami otoczonymi tropikalnym ogrodem oraz restauracją serwującą lokalne smakołyki. Dzięki niedużej odległości do plaży i raf koralowych, goście mogą cieszyć się nie tylko odpoczynkiem, ale także niezapomnianymi przygodami podwodnymi.
hotel znajduje się ok. 5 km od centrum Sharm El Sheikh, ok. 17 km od lotniska w Sharm El Sheikh, w sąsiedztwie hotelu Desert View Hotel
Wi-Fi (bezpłatne na terenie hotelu)
ok. 4 km do prywatnej piaszczystej plaży, leżaki i parasole bezpłatne, bus na plaże
ekonomiczny hotel, pokoje zlokalizowane są w dwóch 2-piętrowych budynkach, do dyspozycji gości; lobby z recepcją, główna restauracja w formie bufetu, bar przy basenie, lobby bar, centrum SPA, basen dla dzieci (podgrzewany sezonowo), 2 baseny zewnętrzne (1 podgrzewany sezonowo), leżaki i parasole przy basenie, ręczniki plażowe (bezpłatnie).
Pokoje Standard; ok. 28 m2, łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty (na życzenie), łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka), balkon lub taras (nie w każdym pokoju)
• dodatkowo dostępne są dwa pojedyncze łóżka o wymiarach 100 cm x 200 cm
Pokoje Pool View; ok. 28 m2, łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty (na życzenie), łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka), balkon lub taras (nie w każdym pokoju), widok na basen
• dodatkowo dostępne są dwa pojedyncze łóżka o wymiarach 100 cm x 200 cm
• baseny (1 podgrzewany sezonowo)
• siłownia
• muzyka na żywo
• aerobik
• aerobik wodny
• animacje
• kort tenisowy
• tenis stołowy
• bilard (płatny)
• sporty wodne (płatne)
• snorkeling i nurkowanie (płatne)
• łaźnia turecka (płatna)
• sauna (płatna)
• jacuzzi (płatne)
• masaże (płatne)
• basen (podgrzewany sezonowo)
• animacje
• mini disco
• plac zabaw
Half Board; śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje dodatkowo płatne
All Inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godzinach 10.00-00.00 w wyznaczonych barach oraz godzinach. Dodatkowo płatne; importowane alkohole oraz napoje, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane oraz napoje energetyczne.
• wino serwowane jest tylko podczas obiadu i kolacji
• piwo serwowane jest tylko między godziną 13.00-00.00
****Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
***W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
**Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2-3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2-3 godziny po południu.
Anex Tour Poland jest częścią ANEX TOURISM GROUP (ATG). Od ponad 28 lat grupa jest jednym z wiodących organizatorów wyjazdów turystycznych na świecie oraz przykładem stale rozwijającego się biznesu.
Początki działalności w Polsce sięgają 2016 roku, kiedy to działali pod nazwą Orex Travel. Od samego początku starannie selekcjonowali i sprawdzali bazę hotelową.
W maju 2023 roku z sukcesem przeprowadzili rebranding z Orex Travel na Anex Tour.
W naszej ofercie posiadają popularne kierunki wśród turystów na czele z Turcją, Egiptem, Hiszpanią, Bułgarią czy Grecją. Specjalizujemy się także w destynacjach egzotycznych takich jak m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Tajlandia, Sri Lanka, Malediwy.
Oprócz tego Anex Tour posiada własną linię lotniczą Mavi Gök Airlines. Z Polski latają z największych lotnisk: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Gdańska i Rzeszowa.
Jako pierwszy touroperator w historii oferują swoim klientom przeloty w podwyższonej klasie Comfort oraz Biznes – Boeingami 777.
Idealne miejsce na spokojne wakacje. Bardzo przyjemny, kameralny hotel w przepięknej okolicy. Goście mają zapewnione udane wakacje w dobrym standardzie obiektu 3*.
Hotel przerósł nasze oczekiwania :) Powinien mieć zdecydowanie wyższą kategorię niż 3*. Fajna, miła obsługa, różnorodne potrawy, wspaniałe baseny, pokoje dobrej klasy (sprzątane codziennie) i świetne położenie (z hotelu praktycznie wszędzie można się dostać taksówką za 1-2 dolary). Jedyny minus to, że trzeba jeździć (bezpłatnym) busikiem na plażę, która nie jest piaszczysta.
Cicho, kameralnie, spokojnie z dobrym jedzeniem i czystymi, przytulnymi pokojami. Idealne miejsce na wypoczynek dla osób starszych i lubiących spokój :)
To już mój drugi pobyt w tym hotelu i będę do niego wracać częściej. Hotel jest mały i przytulny, blisko do plaży. Pokoje są zadbane i czyste, wyposażenie sprawne, na życzenie codziennie sprzątane, bez tego co dwa - trzy dni. Jedzenie smaczne, alkohole też w porządku, czasem może za ciepłe, ale posiłki troszkę monotonne. Obsługa jest życzliwa i pomocna. Polecam dla nie wymagających luksusów i poszukujących spokoju.
Hotel czysty z miłą obsługą. Jedzenie smaczne, urozmaicone i w dużych ilościach. Wielkim minusem jest ogromna ilość gości-tubylców z dużą ilością głośnych hałasujących dzieci od rana do wieczora okupujących basen. Jeżeli ktoś nie przepada za tłumami i hałasem często do bardzo późnych godzin nocnych to nie polecam tego hotelu.
Hotel rewelacja, wyżywienie znakomite, kelnerzy cudowni, świetna baza wypadowa na wycieczki, byle nie fakultatywne, lecz z polskim biurem e-sharm, które gorąco polecam(rezerwacja biletów w Polsce)
Nie rozumiem czemu takie negatywne komentarze....to hotel 3*. Hotelik mały i kameralny. Położony w cichej i spokojnej okolicy. Niedaleko Old Market oraz Il mercato. Ja chodziłam spacerkiem około 20 minut. Jedzenie smaczne, ale bez rewelacji natomiast jestem pewna, że nikt głodny nie będzie chodził. Jeżeli czegoś zabrakło zaraz donosili. Jedyne czego mogę się przyczepić to kawa...nie można tego było nazwać kawą (woda zabarwiona na czarno). Pokoje małe, codziennie sprzątane. Naprawdę czysto. Obsługa bardzo sympatyczna. Nie nachalna. Brak animacji. W ciągu dnia dość nudno. Polecam osobom ceniącym spokój i ciszę. Hotel to dobra baza wypadowa. Cena adekwatna do jakości. Ten hotel naprawdę zasługuje na swoje 3*. Polecam go z czystym sumieniem.
Witam, dziwie się czytając wszystkie negatywne komentarze bo hotel spełnił swoją rolę jako 3*. Pokoje czyste tak samo jak łazienka , codziennie sprzątane , wymieniana pościel i prześcieradła. Jedzenie znośne , ale na szczęście nie całkowicie monotonne. Hotel nie jest położony obok plaży , na plaże jeżdżą busiki hotelowe. Wewnątrz dwa baseny. Podsumowując hotel, jesteśmy zadowoleni z tygodniowego pobytu 14.09.2011 - 21.09.2011 , oczywiście mogło być lepiej ale nie bądźmy "francuskimi pieskami" to jest hotel 3*.
Pokój zmienialiśmy 2 razy ze względu na brud, który był w pokojach. Trzeci pokój okazał się najlepszy z tych 3 (chociaż bez balkonu). Pokój został posprzątany dopiero po 2 dniach i to jeszcze po naszym interwencjach ( chyba panowie sprzątający nie wiedzieli, że ktoś ten pokój zamieszkuje). Pościel brudna, nie zmieniona przez całe 2 tygodnie pobytu (nie zmieniona również po poprzednich mieszkańcach). Dodatkowo zniknęła mi z pokoju paczka papierosów! O wszystko trzeba było się prosić, obsługa naganna (!) Jedziennie okropne, nieprzyprawione, po prostu ohydne. Ze szczerego serca nie polecam!
wreszcie skonczylismy pobyt w tym hotelu to byly tragiczne 14 dni jesli chodzi o hotel i wyzywienie brudno takie wielkie karaluchy ,a jedzenie to zwykła stówka kawa i cherbata jest robiona przez personel do dzbanka jak brakuje to dosypuja kawy lub herbaty dolewaja wody i jest to ochydne ,porcje sa pod wydział nawet frytki których brakowalo raz jedlismy rybe ale dla wszystkich nie wystarczyło napoje lacznie z alkocholami podawane sa w brudnych plastikowych kubkach wiec wypicie wodki rumu badz innego alkocholu nie wchodzi w opcje te alkochole stoja na sloncu sa tak gorace ze wstret ,jedynie ladne jest morze rafa ale to maja wszyscy w egipcie ,my jedlismy tam jajka i reszte w sklepachc czipsy KFC NIE POLECAM nie sugerujcie sie tymi opiniami ja tez tak zrobilem one sa nie prawdziwe pozdrawiam wszystkich
Spędziliśmy w tym hotelu 14 dni, właśnie dzisiaj tj.10 sierpnia 2011 wróciliśmy więc zdecydowanie odradzam. Jakość hotelu, kuchnia i wyżywienie TRAGEDIA ! opcja all inclusive to jakaś fikcja, porcje np.frytki pod wydział, woda też, napoje także alkoholowe podawane są w brudnych, plastikowych kubkach, personel zaś z małymi wyjątkami nieprzyjazny i niesumienny, hotel ten można polecić arabom, a nie polakom. Zdecydowanie odradzam.
Masz pytania o Hotel Falcon Hills? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.