Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
3Czechy/Praga
Hotel zbudowany został w roku 1970. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 86 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center. Sala konferencyjna umożliwia przeprowadzenie konferencji, odczytów oraz zjazdów.
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. W ofercie rekreacyjnej skierowanej do aktywnych gości znajduje się rower / rower górski. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
dotyczy ofert z przelotem !przelotopłaty lotniskowe i paliwoweubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowyzakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertąbagaż podręczny:(na lotach Ryinair - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) ( na lotach LO -w cenie 1 bagaż podręczny (max. wymiary: 55 x 40 x 23 cm)
Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie . Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):- ok 2 EUR / noc / osdotyczy ofert z przelotem:transfer lotnisko-hotel-lotniskoBagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą.LINIE RYANAIR:- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm- bagaż rejestrowany do 10 kg- bagaż rejestrowany do 20 kg LINIE LOT - bagaż rejestrowany do 23 kgMiejsca obok siebie w samolocie. Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie . Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):- ok 2 EUR / noc / os
Brak obsługi
Wizy nie są wymagane. Obywatele polscy mogą przekroczyć granicę posługując się dowodem osobistym. Należy pamiętać o dokumencie dla dziecka.
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Masz pytania o Hotel Botel Albatros? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.