cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
1/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
2/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
3/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
4/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
5/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
6/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
7/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
8/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
9/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
10/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
11/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
12/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
13/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
14/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
15/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
16/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
17/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
18/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
19/
Hotel Vladimir, Riwiera Czarnogórska
20/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Vladimir

Czarnogóra » Riwiera Czarnogórska » Budva
  • KOD OFERTY:
    TRV985281
  • Ocena hotelu: brak opini

Udogodnienia:

  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

RM Standard Room (Balcony)

od 996 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Vladimir

Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Czarnogóra » Riwiera Czarnogórska » Budva

Naszym zdaniem

Hotel Vladimir to kameralny, czterogwiazdkowy obiekt usytuowany w zaledwie 600 m od centrum miejscowości Budva. Hotel znajduje się ok. 800 m od najdłużej oraz najbardziej znanej plaży w rejonie Budvy - Slovenska plaža,. Hotel Vladimir to idealny wybór zarówno na romantyczny wyjazd we dwoje, jak i komfortowy wypoczynek w gronie najbliższych.

Położenie

Kameralny hotel, położony ok. 600 m od centrum miejscowości Budva, do centrum miejscowości Sveti Stefan- ok. 10 km, centrum miejscowości Tivat znajduje się ok. 25 km od hotelu. Publiczna, żwirowo-piaszczysta Slovenska plaža (najdłuższa oraz najbardziej znana w rejonie Budvy) z łagodnym zejściem do morza znajduje się ok. 800 m od hotelu (leżaki i parasole na plaży za dodatkową opłatą). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 800 m od hotelu, najbliższy supermarket- ok. 200 m od hotelu. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 500 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Podgoricy znajduje się ok. 65 km od hotelu., do lotniska w Dubrovniku ok. 72 km.

Wyposażenie

Czterogwiazdkowy, kameralny, hotel, składa się z budynku głównego (5 pięter). Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestronne lobby, restauracja główna, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: pralnia, room service, lekarz (na wezwanie), bar w lobby.

Pokoje

.

Wyżywienie

19 pokoi:Standard Room (Balcony): ok. 20 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), czajnik (bezpłatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon.Triple Standard Room (Balcony): ok. 20-29 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 1 dziecka lub 3 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 pojedyncze oraz łóżko pojedyncze lub sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), czajnik (bezpłatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon.Deluxe Room (Balcony): ok. 24 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), czajnik (bezpłatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon.Zakwaterowanie: 14.00Wykwaterowanie: 10.00*** Hotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.

Sport i rozrywka

Śniadania (Bed & Breakfast- BB): śniadania w formie bufetu w restauracji głównej, w godzinach wyznaczonych przez hotel, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.

Dla dzieci

Bezpłatnie: krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną (podatek) - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę

Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air

Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.WIZZ Priority:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.///Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  Bagaż rejestrowany za dopłatą.Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. 

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki.

Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii.

Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Vladimir? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.