Hotel Vladimir to kameralny, czterogwiazdkowy obiekt usytuowany w zaledwie 600 m od centrum miejscowości Budva. Hotel znajduje się ok. 800 m od najdłużej oraz najbardziej znanej plaży w rejonie Budvy - Slovenska plaža,. Hotel Vladimir to idealny wybór zarówno na romantyczny wyjazd we dwoje, jak i komfortowy wypoczynek w gronie najbliższych.
Kameralny hotel, położony ok. 600 m od centrum miejscowości Budva, do centrum miejscowości Sveti Stefan- ok. 10 km, centrum miejscowości Tivat znajduje się ok. 25 km od hotelu. Publiczna, żwirowo-piaszczysta Slovenska plaža (najdłuższa oraz najbardziej znana w rejonie Budvy) z łagodnym zejściem do morza znajduje się ok. 800 m od hotelu (leżaki i parasole na plaży za dodatkową opłatą). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 800 m od hotelu, najbliższy supermarket- ok. 200 m od hotelu. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 500 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Podgoricy znajduje się ok. 65 km od hotelu., do lotniska w Dubrovniku ok. 72 km.
Czterogwiazdkowy, kameralny, hotel, składa się z budynku głównego (5 pięter). Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestronne lobby, restauracja główna, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: pralnia, room service, lekarz (na wezwanie), bar w lobby.
.
19 pokoi:Standard Room (Balcony): ok. 20 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), czajnik (bezpłatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon.Triple Standard Room (Balcony): ok. 20-29 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 1 dziecka lub 3 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 pojedyncze oraz łóżko pojedyncze lub sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), czajnik (bezpłatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon.Deluxe Room (Balcony): ok. 24 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), czajnik (bezpłatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon.Zakwaterowanie: 14.00Wykwaterowanie: 10.00*** Hotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.
Śniadania (Bed & Breakfast- BB): śniadania w formie bufetu w restauracji głównej, w godzinach wyznaczonych przez hotel, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną (podatek) - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę
Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą.WIZZ Priority:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.///Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą.Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Masz pytania o Hotel Vladimir? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.