Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Hotel Sunny Hill Apartments znajduje się w odległości około 500 m od piaszczystej plaży. Centrum turystyczne jest oddalone o około 5 km. Miasto Limassol jest oddalone o około 72 km (Larnaka około 136 km, Nikozja około 157 km). Najbliższe sklepy znajdują się około 5 km od hotelu, a supermarket w odległości około 1 km. Lotnisko (PFO) jest oddalone o około 20 km, a drugie lotnisko (LCA) znajduje się około 135 km od hotelu.
Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1994. Obiekt oferuje 30 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wyłożone wykładziną pokoje wyposażone są w łóżko podwójne i sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Standardowym wyposażeniem jest aneks kuchenny wraz z lodówką i ekspresem do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Basen otwarty jest do dyspozycji gości w ich czasie wolnym. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, studio fitness, bilard, spa, sauna i zabiegi masażu.
Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i obiad. Dostępne są również dania specjalne, w tym menu dla dzieci.
W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.Osoby niepełnoletnie:Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Masz pytania o Hotel Sunny Hill Apartments? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.