2.5Cypr/Pafos
Cypr to prawdziwy klejnot Morza Śródziemnego, który zachwyca nie tylko pięknymi plażami, ale także bogatą historią, kulturowym dziedzictwem oraz niezwykłymi krajobrazami. Wyspa ta, znana jako "Wyspa Afrodyty", oferuje nieskończone możliwości odkrywania i relaksu.Na Cyprze znajdziesz rajskie plaże z krystalicznie czystą wodą, idealne do kąpieli, snorkelingu czy nurkowania. Wspaniałe miejsca jak Fig Tree Bay czy plaża Nissi to prawdziwe mecca dla miłośników słońca. Wystarczy kilka dni, aby zakochać się w ich urokach i porzucić wszelkie troski.Jednak Cypr to nie tylko plaże. To także bogata historia, której ślady można odnaleźć w starożytnych ruinach, takich jak Kourion i Salamis, oraz w malowniczych miasteczkach jak Pafos, które zostało wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Spacerując wąskimi uliczkami, możesz podziwiać tradycyjne domy i spróbować lokalnej kuchni, znanej z aromatycznych potraw, takich jak halloumi, souvlaki czy cypryjskie wino.Cypr to również miejsce pełne gościnnych ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją kulturą i tradycjami. Urok wyspy tkwi w jej różnorodności, a połączenie wpływów greckich i tureckich sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.Nie czekaj! Odkryj Cypr i poczuj magię tej wyjątkowej wyspy, gdzie każdy dzień przynosi nowe doznania i niezapomniane wspomnienia.
DOKONANIE REZERWACJI* Oferty są na bieżąco aktualizowane. W momencie założenia rezerwacja jest zawsze aktualna, jednak w przypadku samolotów Ryanair czy Wizzair cena może ulec zmianie i jest uzależniona od długości czasu opcji.* Każda rezerwacja wstępna, potwierdzona przez Klienta, zmienia status na "Do Potwierdzenia". Organizator w tym czasie dokonuje rezerwacji przelotu i zakwaterowania, sprawdzając dostępność miejsc.* Jeżeli cena pozostaje taka sama, od razu potwierdzamy status na "OK" (potwierdzona). W przypadku różnic w cenie zamówionych usług wysyłamy komunikat o aktualnej cenie i czekamy na odpowiedź, czy Klient akceptuje warunki, czy też rezerwacja ma zostać anulowana bezkosztowo.
W cenę wyjazdu wliczone są: * Ubezpieczenie podstawowe EUROPA: KL 20 000 EUR, NNW 15 000 PLN, BP 1000 PLN * Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy * Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Istnieje możliwość zarezerowania prywatnego transferu lotnisko-hotel-lotnisko.)* Opiekę polskiego rezydenta oraz telefoniczną opiekę Orka Travel.
**** NA LOTNISKU NALEŻY STAWIĆ SIĘ NA 2,5 - 3 H PRZED WYLOTEM ****Przelot WizzAir (kod lotu W6; loty do Larnaki - LCA ):każdy pasażer może wziąć ze sobą bezpłatnie jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą:- 10 kg ( 55x40x23 cm ) - 20 kg (149x119x171 cm )- Druga sztuka bagażu podręcznego 55 x 40 x 23 cm i wadze max 10 kg za dopłatą Możliwość dokupienia odprawy online, rezerwacji miejsc w samolocie.Wybór miejsca (za opłatą - wycena indywidualna): Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, system przydzieli Ci losowe miejsce podczas samodzielnej odprawy na 24 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii lotniczych WIZZ: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazuPrzelot Ryanair (kod lotu FR; loty do Pafos - PFO):każdy pasażer może wziąć ze sobą 1 jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm, maks. 8 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą:- 10 kg (55x40x20cm) - 20 kg (120 x 120 x 80 cm)- Druga sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x20cm i wadze max 10 kg za dopłatą Możliwość dokupienia odprawy online, rezerwacji miejsc w samolocie.Wybór miejsca (za opłatą; wycena indywidualna): Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, system przydzieli Ci losowe miejsce podczas samodzielnej odprawy na 24 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozuWażne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu, jego cena będzie wyższa.
Część usług, sportów i gier jest dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietów (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób ich serwowania, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive obejmuje określone napoje i posiłki, dostępne w wyznaczonych barach i w ustalonych godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i zajęć sportowych; szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym oraz w niskim sezonie (do połowy czerwca i od połowy września) hotele ograniczają działalność aquaparków, animacji oraz zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu i są zależne od liczby chętnych, pogody oraz sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą być wyposażone w dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek lub łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety". W przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania, włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB), kończy się wraz z wymeldowaniem.
Informacje dla podróżujących na Cypr: https://www.gov.pl/web/cypr/informacje-dla-podrozujacychZachęcamy również do rejestracji w systemie MSZ Odyseusz (https://odyseusz.msz.gov.pl/). System w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych sytuacji za granicą, umożliwi kontakt MSZ z Państwem w celu przekazania informacji lub udzielenia pomocy przez właściwą placówkę dyplomatyczno-konsularną.
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Masz pytania o Hotel Sunny Hill Apartments? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.