***
Cypr/Pafos
- basen zewnętrzny- w pobliżu restauracje- widok na miasto- jasne pokoje
Apartamenty hotelu Sunny Hill zostały urządzone w stylu śródziemnomorskim i oferują niezakłócony widok na okolicę i morze. Doświadczysz tu jednych z najbardziej spektakularnych zachodów słońca, które pozostawią Ci niezapomniane wakacje. Klimatyzowane apartamenty zostały zaprojektowane z myślą o prywatności i niezależności gości, a każdy z nich dysponuje balkonem.
- ok 650 m do plaży St'George Beach- ok 240 m do restauracji Petros Family- ok 400 m do Splash Waterpark- ok 1,2 km do sklepu - ok 2,1 km do Lempa Prehistoric Village- ok 6,5 km do Archaeological Museum of the Paphos District- ok 30 km do lotniska Pafos
Kamienisto- piaszczysta plaża oddalona od obiektu o okło 650m
- całodobowa recepcja- darmowe WiFi- klimatyzacja- parking- taras- basen zewnętrzny- kantor- parasole, leżaki- bar- restauracja
Brodzik dla dzieci
Studio- max 2 os, klimatyzacja,łazienka prysznic lub wanna, suszarka, część wypoczynkowa, aneks kuchenny wyposażony, TV, radio, zestaw do parzenia kawy i herbaty
ROBB śniadanie w formie bufetuHotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 14:00Wymeldowanie do 12:00
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Pafos- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercieSEZON ZIMA 24' OD LISTOPADA DO KONCA MARCA 2024SEZON LATO 24' OD KWIETNIA DO KONCA PAZDZIERNIKA 2024Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami RYANAIR dopłata za bagaż wynosi:USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) 350 ZŁ USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE RYANAIR- 180 ZŁ
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Masz pytania o Hotel Sunny Hill Apartments? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.