3Cypr/Larnaka
Te apartamenty wypoczynkowe zostały wzniesione w 1985 roku. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 145 pokoi. W hotelu apartamentowym do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem i projektorem.
W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Możliwe jest zarezerwowanie oddzielnych sypialni. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i tenisa ziemnego. Studio fitness i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu apartamentowego. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, hydroterapia i solarium. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu program animacyjny, dyskotekę i miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja.
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
przelotpobyt w hoteluopłaty lotniskowe i paliwoweubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowytransfer lotnisko-hotel-lotniskobagaż podręczny:Ryanair/Ryanair Sun - bagaż podręczny (40 x 20 x 25 cm) w kabinie, umieszczony pod fotelemWizzair - 1 mały bagaż - 40 x 30 x 20 cm
bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny zgodnie z ofertąmiejsca obok siebie w samolocieUwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Opieka w języku polskim zapewniona przez pracownika lokalnego kontrahenta (nie dotyczy Cypru Północnego)
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Aquaparki hotelowe na Cyprze są nieczynne w okresie zimowym - od 1 listopada do 30 kwietnia
Ogólne wrażenia z pobytu beznadziejne,najgorzej spędzone wakacje.
Wróciliśmy z tego hotelu w czerwcu 2014 i nie mamy na co narzekać. Może kiedyś było gorzej. Pokoje codziennie sprzatane, miła obsługa, na plaży pusto, jedzenie dobre, a desery przepyszne. My byliśmy z 2 dzieci i bardzo polecamy!
Obsługa bardzo miła, animacje super, jedzenie gorzej niż przeciętne
Wlasnie wrocilismy z tego hotelu(wrzesien 2013). Hotel przyjemny,jedzenie dobre,pokoje czyste. Jedyny mankament to zmiana recznikow co 3 dni oraz okolo 600m do plazy na ktorej brak baru i lezakow.My korzystalismy z plazy polozonej o okolo 1 km na ktorej bylo mnostwo barow,lezakow z parasolami-platne ale warto .Morze cieplejsze niz woda w basenie.Wypozyczylismy samochod na lotnisku i zwiedzalismy.Polecam hotel na spokojne wakacjegdyz miasteczko jest male i nie ma za bardzo rozrywek.Nam sie bardzo podobalo.
Szanowni Państwo byliśmy w tym hotelu w drugiej dekadzie maja tego roku- czyli również przed wysokim sezonem.Chcąc rozwiać wątpliwości-nie jestem pracownikiem żadnego biura turystycznego,ani nie mam żadnych powiązań z hotelem. Powiem tak- jedno z bardziej obfitych i bogatych all inclusive na jakich byliśmy, a podkreślam, że podróżuję regularnie przynajmniej dwa razy w roku. Obsługa bardzo miła i przyjazna. Jedzenie świeże, bardzo dobra,świeża ryba i mięso. Profesjonalne zachowanie właścicielki hotelu. Dwa razy w ciągu tygodnia organizowana była kolacja z muzyką pianino, przy którym zasiadała sama właścicielka hotelu- niezwykle elegancka i ciepła kobieta. Poza głównymi posiłkami- snack bar, kilka rodzajów ciasta,owoce. nielimitowana kawa tchibo z ekspresu w ośmiu rodzajach! Poza tym herbata, czekolada na gorąco, nielimitowane napoje chłodzące i alkohol. Słowem uzupełnienia, życzyłbym sobie zjeśc kiedykolwiek nad polskim możem frytki i rybę smażone na tak świeżym oleju. Jedynym mankamentem jest brak ręczników do materacy przy leżakach na basenie. Problem można szybko rozwiązać zakupując ręcznik w dowolnym sklepie na mieście za około 5euro. Dziwią mnie niektóre opini polskich turystów. W każdym hotelu jeśli się chce to coś się znajdzie... To są przecież miejsca, przez które przewija się dziennie mnóstwo ludzi.
Witam Ten hotel to jakas pomyłka ma 4 gwiazdki nie wiem za co. Chyba za basen i zimne jakuzii!!! Dosyć ładne pokoje, korzystne położenie (spacerkiem zarówno do Polis jak i Latchi), miła obsługa ale jedzenie KATASTROFA! Jedzenie tego samego przez tydzień w dodatku często nieświeżego to istna pomyłka! Monotonne jedzenie. W barze non stop też czegoś brakowało. Tłumaczysli ze jest juz po sezonie. Jest to hotel kameralny, który poleciłabym ludziom chcącym stołować się na mieście. Warto wypożyczyć samochód i na własną rękę zwiedzić wyspę - ruch lewostronny nie jest problemem, 5 minut i nie odczuwa się różnicy. Nie warto brać wycieczek / koszt 50-70euro od osoby) z hotelu , lepiej zwiedzac na wlasna rekę. Bilet na cały dzien kosztował 3euro o osoby. Basen w srodku hotelu jak i jakuzii nie jest podgrzewany niestety w listopadzie nie da sie plywac w basenie co ma 15 stopni. Animatorzy dostali juz wolne /urlop/ i my tak naprawde nie mielismy co robic po 16stej gdy juz slonce zachodzilo. Jedynie co uchlac sie przy barze i isc spac. Pod koniec naszego turnusu to zamykali bar tłumaczac sie ze kelnerka nie da rady podawac do kolacji posprzatac i jeszcze nas obsługiwac. Cypr jak najbardziej polecam głównie pafos, tego hotelu niestety nie.
jeszcze nigdy w życiu nie jedliśmy tak niewyobrażalnie niedobrego jedzenia. osoba, która pracuje w hotelowej kuchni nie ma zielonego pojęcia o gotowaniu, hitem pobytu była zimna kaszka kuskus zalana olejem i wymieszana z cebulą. nie jesteśmy wybredni do przesady, ale tego nie dało się jeść. brud wszechobecny, nie polecam w żadnym wypadku.
Właśnie wróciliśmy z tego hotelu . Hotel mały, kameralny , pokoje przeciętne - sprzątane raz na trzy dni, czyli raz w ciągu pobytu . Wyżywienie okropne !!!!. Śniadanie przez cały tydzień takie samo . Obiad - kości lub śmierdzące mięso . Kolacja - wymieszane resztki ze śniadania i obiadu z ryżem lub w sałatkach . Brak oliwek , cytryn , świeżych owoców , a na drzewach róznorodność wszystkiego . Ciasto to okropny , niesłodki zakalec .W barze obsługa ( miła ) - ale ciągle wszystkiego brak . Hotel nie więcej niż 2 gwiazdki . Oszustwo . Rezydentka twierdzi iż nic nie może . Porażka ITAKI . W tych czasach to wstyd mieć taką ofertę i tak nas oszukiwać .
Masz pytania o Hotel Akamanthea Holiday? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.