Stylowy hotel, świetnie usytuowany w regionie Pafos; blisko promenady, pięknej plaży, atrakcji kurortowych, zabytków. Nowoczesne wnętrza, znakomita kuchnia, gustownie urządzone pokoje.
W centrum Kato Pafos, ok. 300 m od plaży odznaczonej Błękitną Flagą, kilometr od parku archeologicznego, ok. 8 km od lotniska w Pafos, ok. 600 m - 1,5 km od słynnych świątyń i średniowiecznego zamku. W pobliżu są bary, restauracje, sklepy, klub nocny.
Wytworne lobby, recepcja (24 h), restauracja (bufety, dania kuchni cypryjskiej, składniki od lokalnych dostawców), kawiarnia na tarasie dachowym, restauracja śróodziemnomorska, bar przy basenie, punkt wymiany walut, bezpłatne łącza Wi-Wi, sala konferencyjna, room service, pralnia.
Premium Room - pokój dwuosobowy; sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), biurko, TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, klimatyzacja/ogrzewanie, mała lodówka, ekspres do kawy, port USB, balkon z widokiem na basen lub morze. Powierzchnia - ok. 22 m kw. Executive suite - sypialnia z częścią dzienną i aneksem kuchennym, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), biurko, TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, klimatyzacja/ogrzewanie, mała lodówka, ekspres do kawy, balkon z widokiem na ląd lub basen lub morze. Powierzchnia - ok. 42 m kw. Deluxe studio - sypialnia z aneksem kuchennym (ceramiczna płyta grzejna, czajnik, ekspres do kawy, toster, mikrofalówka), kącikiem jadalnym, biurkiem, TV sat, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), sejf, telefon, Wi-Fi, klimatyzacja/ogrzewanie, balkon z widokiem na ląd. Powierzchnia - ok. 34 m kw. 1 Bedroom Apartment - sypialnia z TV sat, pokój dzienny z sofą, aneksem kuchennym, kącikiem jadalnym i TV sat, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), sejf, telefon, Wi-Fi, klimatyzacja/ogrzewanie, balkon z widokiem na ląd. Powierzchnia - ok. 44 m kw. 1 Bedroom Apartment deluxe - wyższy standard, nowocześniejszy wystrój, łazienka ze szklaną ścianą, dodatkowo szlafroki i kapcie. Single - pokój jednoosobowy z balkonem.
BB - śniadania w formie bufetu
Basen otoczony tarasem słonecznym, siłownia, centrum wellness ze strefą relaksu zen (basen kryty, sauna, łaźnia, masaże), tenis stołowy, bilard, rowery, okazjonalnie występy lub muzyka, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.
Brodzik.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Klienci Best Reisen objęci są polskojęzyczną obsługą lokalnego przedstawiciela.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.//WizzairJedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.WIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm). Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.- bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Masz pytania o Hotel Anemi Apartments? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.