Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Hotel Akamanthea Holiday Village znajduje się około 600 m od plaży, która jest mieszanką piasku, żwiru i kamieni. Na plażę kursuje płatny bus. Na miejscu dostępne są leżaki i parasole słoneczne za opłatą. Centrum turystyczne oddalone jest o około 2 km. Miasto Polis znajduje się w odległości około 2 km (Pafos około 36 km, Limassol około 90 km). Do najbliższego supermarketu jest około 700 m. W promieniu 2 km od hotelu znajdują się także najbliższe bary i restauracje oraz dyskoteka. Najbliższe lotnisko (LCA) znajduje się w odległości około 167 km, a hotel oferuje płatny transfer na lotnisko. Kolejne lotnisko (PFO) jest oddalone o około 53 km.
Ośrodek wypoczynkowy wzniesiony został w roku 2004. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 76 pokoi. W kompleksie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, transfer hotelowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, kuchenkę gazową, kuchenkę mikrofalową, ekspres do kawy / herbaty i piec. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach komplet ręczników. Ośrodek wypoczynkowy oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, tenisa ziemnego i koszykówkę. Studio fitness, tenis stołowy i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej kompleksu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, zabiegi masażu, hydroterapia i solarium. Kolejnym udogodnieniem jest bogaty w gry i zabawy program zajęć dla dzieci.
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.Osoby niepełnoletnie:Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.
Ogólne wrażenia z pobytu beznadziejne,najgorzej spędzone wakacje.
Wróciliśmy z tego hotelu w czerwcu 2014 i nie mamy na co narzekać. Może kiedyś było gorzej. Pokoje codziennie sprzatane, miła obsługa, na plaży pusto, jedzenie dobre, a desery przepyszne. My byliśmy z 2 dzieci i bardzo polecamy!
Obsługa bardzo miła, animacje super, jedzenie gorzej niż przeciętne
Wlasnie wrocilismy z tego hotelu(wrzesien 2013). Hotel przyjemny,jedzenie dobre,pokoje czyste. Jedyny mankament to zmiana recznikow co 3 dni oraz okolo 600m do plazy na ktorej brak baru i lezakow.My korzystalismy z plazy polozonej o okolo 1 km na ktorej bylo mnostwo barow,lezakow z parasolami-platne ale warto .Morze cieplejsze niz woda w basenie.Wypozyczylismy samochod na lotnisku i zwiedzalismy.Polecam hotel na spokojne wakacjegdyz miasteczko jest male i nie ma za bardzo rozrywek.Nam sie bardzo podobalo.
Szanowni Państwo byliśmy w tym hotelu w drugiej dekadzie maja tego roku- czyli również przed wysokim sezonem.Chcąc rozwiać wątpliwości-nie jestem pracownikiem żadnego biura turystycznego,ani nie mam żadnych powiązań z hotelem. Powiem tak- jedno z bardziej obfitych i bogatych all inclusive na jakich byliśmy, a podkreślam, że podróżuję regularnie przynajmniej dwa razy w roku. Obsługa bardzo miła i przyjazna. Jedzenie świeże, bardzo dobra,świeża ryba i mięso. Profesjonalne zachowanie właścicielki hotelu. Dwa razy w ciągu tygodnia organizowana była kolacja z muzyką pianino, przy którym zasiadała sama właścicielka hotelu- niezwykle elegancka i ciepła kobieta. Poza głównymi posiłkami- snack bar, kilka rodzajów ciasta,owoce. nielimitowana kawa tchibo z ekspresu w ośmiu rodzajach! Poza tym herbata, czekolada na gorąco, nielimitowane napoje chłodzące i alkohol. Słowem uzupełnienia, życzyłbym sobie zjeśc kiedykolwiek nad polskim możem frytki i rybę smażone na tak świeżym oleju. Jedynym mankamentem jest brak ręczników do materacy przy leżakach na basenie. Problem można szybko rozwiązać zakupując ręcznik w dowolnym sklepie na mieście za około 5euro. Dziwią mnie niektóre opini polskich turystów. W każdym hotelu jeśli się chce to coś się znajdzie... To są przecież miejsca, przez które przewija się dziennie mnóstwo ludzi.
Witam Ten hotel to jakas pomyłka ma 4 gwiazdki nie wiem za co. Chyba za basen i zimne jakuzii!!! Dosyć ładne pokoje, korzystne położenie (spacerkiem zarówno do Polis jak i Latchi), miła obsługa ale jedzenie KATASTROFA! Jedzenie tego samego przez tydzień w dodatku często nieświeżego to istna pomyłka! Monotonne jedzenie. W barze non stop też czegoś brakowało. Tłumaczysli ze jest juz po sezonie. Jest to hotel kameralny, który poleciłabym ludziom chcącym stołować się na mieście. Warto wypożyczyć samochód i na własną rękę zwiedzić wyspę - ruch lewostronny nie jest problemem, 5 minut i nie odczuwa się różnicy. Nie warto brać wycieczek / koszt 50-70euro od osoby) z hotelu , lepiej zwiedzac na wlasna rekę. Bilet na cały dzien kosztował 3euro o osoby. Basen w srodku hotelu jak i jakuzii nie jest podgrzewany niestety w listopadzie nie da sie plywac w basenie co ma 15 stopni. Animatorzy dostali juz wolne /urlop/ i my tak naprawde nie mielismy co robic po 16stej gdy juz slonce zachodzilo. Jedynie co uchlac sie przy barze i isc spac. Pod koniec naszego turnusu to zamykali bar tłumaczac sie ze kelnerka nie da rady podawac do kolacji posprzatac i jeszcze nas obsługiwac. Cypr jak najbardziej polecam głównie pafos, tego hotelu niestety nie.
jeszcze nigdy w życiu nie jedliśmy tak niewyobrażalnie niedobrego jedzenia. osoba, która pracuje w hotelowej kuchni nie ma zielonego pojęcia o gotowaniu, hitem pobytu była zimna kaszka kuskus zalana olejem i wymieszana z cebulą. nie jesteśmy wybredni do przesady, ale tego nie dało się jeść. brud wszechobecny, nie polecam w żadnym wypadku.
Właśnie wróciliśmy z tego hotelu . Hotel mały, kameralny , pokoje przeciętne - sprzątane raz na trzy dni, czyli raz w ciągu pobytu . Wyżywienie okropne !!!!. Śniadanie przez cały tydzień takie samo . Obiad - kości lub śmierdzące mięso . Kolacja - wymieszane resztki ze śniadania i obiadu z ryżem lub w sałatkach . Brak oliwek , cytryn , świeżych owoców , a na drzewach róznorodność wszystkiego . Ciasto to okropny , niesłodki zakalec .W barze obsługa ( miła ) - ale ciągle wszystkiego brak . Hotel nie więcej niż 2 gwiazdki . Oszustwo . Rezydentka twierdzi iż nic nie może . Porażka ITAKI . W tych czasach to wstyd mieć taką ofertę i tak nas oszukiwać .
Masz pytania o Hotel Akamanthea Holiday? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.