Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
1/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
2/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
3/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
4/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
5/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
6/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
7/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
8/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
9/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
10/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
11/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
12/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
13/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
14/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
15/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
16/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
17/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
18/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
19/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
20/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
21/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
22/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
23/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
24/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
25/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
26/
Hotel Perla (Golden Sands), Złote Piaski
27/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Perla (Golden Sands)

Bułgaria » Złote Piaski
  • KOD OFERTY:
    TRV941514
  • Tak Perla (Golden Sands) ocenili Ocena hotelu:
    4.0 / 5 Sprawdź

Udogodnienia hotelu Perla (Golden Sands)

  • Basen odkryty
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Rozrywka i życie nocne
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

RM Twin Standard Room (Balcony)

od 1062 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Perla (Golden Sands)

Opis oferty

Naszym zdaniem

Trzygwiazdkowy hotel oferuje 232 pokoje w 7-piętrowym budynku. Spokojna okolica, odkryty basen, idelany wybór dla rodzin i par.

Położenie

Hotel położony jest w spokojnej okolicy w Złotych Piaskach, ok. 1 km od piaszczystej plaży (leżaki i parasole słoneczne za opłatą). Port lotniczy Warna oddalony jest o ok. 26 km.

Wyposażenie

Restauracja z ogrodem, bar w lobby, bar przy basenie, minimarket, bezpłatne Wi-Fi, kantor, parking (za opłatą).

Pokoje

Twin Standard Balcony - ok. 20 m2, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze z możliwością dostawki (sofa), TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.SingleUse Standard Balcony - dla jednej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.Single w.Child Standard Balcony - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.Economy Standard - jedno łóżko podwójne, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.Twin Superior Balcony - ok. 30 m2, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze z możliwością dostawki (sofa), TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.Standard ST - ok. 40 m2, jedno łóżko podwójne i sofa, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.Standard Balcony FR - ok. 30 m2, jedno łóżko podwójne i dwa łóżka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.

Wyżywienie

BB (Bed and Breakfast) - śniadanie w formie bufetu (7.30 - 10.00)HB (Half Board) - śniadanie (7.30 - 10.00) i kolacja (18.00 - 20.00)AI (All Inclusive) - śniadanie (7.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.00) i kolacja (18.00 - 20.00). W cenie wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barze przy recepcji.

Sport i rozrywka

Odkryty basen, leżaki i parasole słoneczne przy basenie. Za opłatą: bilard, tenis stołowy.

Dzieci

Plac zabaw

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,

Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.Przelot liniami WizzAir:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)Przelot liniami Ryanair:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)Przelot PLL LOT:* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

UWAGA!

W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki.

Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii.

Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Filmy
Zapraszamy do zapoznania się z filmem z hotelu Perla
https://youtu.be/B_7Ly1cZd40

Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Perla (Golden Sands):
4.0 / 5
Średnia z 3 opinii

Szczegóły oceny hotelu Perla (Golden Sands):
  • Lokalizacja
    3.7
  • Hotel
    4.3
  • Pokoje
    4.7
  • Wyżywienie
    4.3
  • Atrakcje
    i sport
    2.7
  • Jakość
    do ceny
    4.3
Ocena hotelu:
4.0 / 5
Średnia z 3 opinii

Opinie hotelu Perla (Golden Sands)

Ola

Witam właśnie wróciliśmy z tego hotelu po tygodniowych wakacjach, stwierdziłam że napiszę opinię ponieważ sama dużo szukałam opinii na temat hotelu do którego mam się wybrać. Hotel jak i lokalizacja definitywnie dla ludzi lubiących rozrywkę, wokół hotelu mnóstwo dyskotek pubów restauracji mnóstwo ludzi, straganów ,okolica tętni życiem, do plaży ok 600m, przy basenie leżaki i parasole tylko dla all inclusive, inaczej płatne 5lv, trzeba zwrócić uwagę również na opcję all inclusive , ponieważ my mieliśmy light i wydaje mi się że hotel ma tylko taką opcje all, w każdym razie w tej opcji nie ma alkoholu w sensie wódki, jest piwo z beczki plus wino no i lunch od 12:30 do 14. Największym dla nas problemem było znalezienie miejsca w hotelu po 23 ponieważ restauracja gdzie podawano posiłki została zamykana i goście zostali wypraszani, a my znaleźliśmy grupkę fajnych ludzi i chcieliśmy pograć w karty co np. w barze przy basenie nie było możliwe z racji krzeseł i ułożenia stołu, z kolei w hotelu w barze trzeba było coś kupić żeby móc sobie usiąść, tak więc nie mieliśmy się gdzie podziać wiec siedzieliśmy na kocach przy basenie, pokoje i balkony nie są duże jeśli chodzi np. o zintegrowaną imprezę :) Jeśli chodzi o czystość pokoi była na 5, codziennie sprzątanie nowe ręczniki, my mieliśmy akurat problem z pokojem obok grupy młodzieży z Niemiec którzy byli niemożliwie głośni i nie dało się odpocząć w pokoju, ale menager hotelu jest bardzo miła więc nie było problemu ze zmianą. Na plaży faktycznie wszystkie leżaki są płatne i rozciągają się na całej długości, więc dosłownie 2m do morza można się położyć na swoim ręczniku co przy większej ilości osób było prawie niemożliwe, odradzam kupowanie drinków w barach na plaży cena około 9lv za jednego z czego 10lv kosztuje 0,7 w sklepiku hotelowym czynnym 24/h. Przejdźmy do jedzenia , było go mnóstwo i myślę że każdy znalazł by coś dla siebie, chociaż posiłki często się powtarzały, ja byłam zadowolona. Basen nie jest zbyt duży ale to akurat dla nas nie był problem woda czyściutka, minus basen czynny od 8-18 !! porażka, gdzie o 18 było 30stopni a nie można było się schłodzić :( aha wi-fi w hotelu płatne, lodówka płatna nawet nie można było trzymać swojej żywności! kantor w hotelu ma bardzo dobry kurs więc można sobie wypłacić gotówkę lub wymienić pieniądze. Podsumowując miejsce raczej dla młodych lubiących imprezy, singli, chociaż rodziny z dziećmi też były :) w każdym razie trzeba pojechać żeby się przekonać :) pozdrawiam

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, singlom, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: polecam
3.9
Nieta / Lipiec 2013

Czytając opinie na innych portalach bardzo chciałam się zdystansować, ale niestety prawda jest taka - ten czy inny hotel w Bułgarii wybór nie ma większego znaczenia - znaczenie ma mentalność Bułgarów. Niby Europa a jednak kantowanie na każdym kroku bez jakiegokolwiek zażenowania (przy tym mega arogancja), wciąganie na siłę do restauracji i wszelakich atrakcji (miałam nadzieję, że tego nie doświadczę jak w Tunezji, gdzie chociaż było widać serdeczność udawaną czy też nie). Czas tu sie zatrzymał 40 lat temu - W hotelu zakazy i kary finansowe jak w obozie za wszelkiej maści przewinienia (hipokryzją jest kara za palenie w pokoju i jednoczesne udostępnianie popielniczki przez hotel !). Na twarzach obsługi zero uśmiechu, jakby wszyscy byli tu za karę. Skorygowałabym tu dodatkowego "+" Itaki za ten hotel - 1 raz zmieniana pościel i ręczniki oraz totalnie lightowy stosunek do bagażu turysty opuszczającego hotel - jeśli nie wykłócisz się o gwarantowane przez Itakę pomieszczenie bagażowe (notabene otwarte do którego ma wstęp każdy bez zbędnego ingerowania przez obsługę hotelową) - to ostatnie godziny (w moim przypadku 10 h) urlopu spędzisz na korytarzu pilnując swojego majatku. Rodzinom z dziećmi odradzam

POLECAM:
ekonomicznym klientom, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: może być
3.4
Magda

Warto czytać opinie przed wyjazdem. Czytając o hotelu perla opinii typu pyszne jedzonko, miła obsługa, ładne pokoje są jak najardziej PRAWDZIWE!! Jak najbardziej polecam ten hotel za tak niską cenę. Jest to hotel 3*, nie oczekujmy cudów, ale osobiście dałabym 4*. Naprawdę przepyszne jedzenie. Jedynym minusikiem jest opłata za leżaki zarówno na basenie jak i na plaży. Śmiało polecam!!!!

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, dla aktywnych wczasowiczów, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: zdecydowanie polecam
4.7

Masz pytania o Hotel Perla (Golden Sands)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.