Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
NASZYM ZDANIEM:
Kalina Garden to hotel położony w sercu Słonecznego Brzegu, niedaleko przepięknej piaszczystej plaży. Hotel polecamy rodzinom z dziećmi ze względu na bogaty program animacyjny, przestronne pokoje oraz wysoką jakość świadczonych usług i duży wybór wyżywienia.
GŁÓWNE ATUTY:
MPM Hotel Kalina Garden to hotel renomowanej sieci MPM, usytuowany w samym centrum Słonecznego Brzegu, z łatwym dostępem do atrakcji kurortu. Jest jednym z chętnie wybieranych hoteli ze względu na swoją lokalizację (zaledwie 300 m od samego centrum Słonecznego Brzegu i promenady), do piaszczystej plaży dzieli go niespełna 200 m. Hotel proponuje swoim Gościom urozmaicone posiłki, a dla dzieci przygotowano ciekawy program animacyjny. MPM Hotel Kalina Garden to idealna propozycja dla rodzin z dziećmi, jak i dla osób poszukujących rozrywek i atrakcji, które oferuje Słoneczny Brzeg.
Centrum Słonecznego Brzegu z licznym i sklepami, barami i restauracjami znajduje się ok. 300 m od hotelu, ok 200 m od publicznej i piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza (dojście do plaży ulicą, leżaki i parasole na plaży za dodatkową opłatą, w miarę dostępności). Do centrum Pomorie ok.18 km, do centrum Nessebaru wpisanego na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO ok. 3 km, ok. 5 km od parku wodnego Action Aqua Park. Najbliższe kluby rozrywkowe znajdują się ok. 200 m od hotelu, najbliższy supermarket znajduje się ok. 20 m od hotelu, najbliższy przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Burgas znajduje się ok. 27 km od hotelu, port lotniczy w Warnie znajduje się ok. 100 km od hotelu.
Czterogwiazdkowy hotel renomowanej sieci MPM, składa się z budynku głównego (6 pięter), wyremontowany w 2015 roku. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestrzenne lobby, basen zewnętrzny dla dorosłych z wydzieloną częścią dla dzieci i mini zjeżdżalnią, leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie (w miarę dostępności), ręczniki plażowe (depozyt), restauracja główna z tarasem, bistro, lobby bar, bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach. Płatne: pralnia, lekarz (na wezwanie), centrum Spa & Wellness (masaże, zabiegi na twarz i ciało), wypożyczalnia samochodów, miejsca parkingowe (ok. 25 BGN/dzień, w miarę dostępności), sala konferencyjna.
316 pokoi:Twin Standard: ok. 30 m2, dla maksymalnie 4 osób, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, sejf (płatny, ok. 10 BGN/dzień, na życzenie), mini lodówka, bezpłatne Wi-Fi, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, bezpłatnie), balkon.Promotion Twin Standard: dla maksymalnie 2 osób dorosłych, urządzone w 2 łóżka pojedyncze, mogą nie mieć balkonu i różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej cenie. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, sejf (płatny, ok. 10 BGN/dzień, na życzenie), mini lodówka, bezpłatne Wi-Fi, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, bezpłatnie).Single Use Standard: ok. 30 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz sofę. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, sejf (płatny, ok. 10 BGN/dzień, na życzenie), mini lodówka, bezpłatne Wi-Fi, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, bezpłatnie), balkon.Single with Child Standard: ok. 30 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, sejf (płatny, ok. 10 BGN/dzień, na życzenie), mini lodówka, bezpłatne Wi-Fi, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, bezpłatnie), balkon.Standard Balcony or Terrace (Junior Suite): ok. 40 m2, pokój mieszkalno-sypialny z wydzieloną częścią dzienną, dla maksymalnie 4 osób, , urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz 2 sofy w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, suszarka, sejf (płatny, ok. 10 BGN/dzień, na życzenie), mini lodówka, bezpłatne Wi-Fi, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, bezpłatnie), balkon lub taras.Zakwaterowanie: 14.00Wykwaterowanie: 12.00Hotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.
All Inclusive (AI) - śniadanie (07.30-10.00), obiad (12.00-14.00) i kolacja (18.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w bistro (10.00-18.00), lody w bistro (10.00-18.00), późne przekąski w bistro (22.00-23.00). Lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe (10.00-23.00). Dodatkowo płatne: inne napoje importowane, i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
Bezpłatnie: animacje (od 01.06), wieczorne przedstawienia (okazjonalnie), rzutki, aerobik, gimnastyka w wodzie, tenis stołowy, siłownia na świeżym powietrzu, mini golf. Płatne: bilard, kącik gier elektronicznych, sporty wodne na plaży.
Bezpłatnie: animacje (od 01.06), mini klub (4-12 lat), mini disco, plac zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.Przelot liniami WizzAir:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)Przelot liniami Ryanair:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)Przelot PLL LOT:* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Kalina Garden to hotel położony w sercu Słonecznego Brzegu, niedaleko przepięknej piaszczystej plaży. Hotel polecamy rodzinom z dziećmi ze względu na bogaty program animacyjny, przestronne pokoje oraz wysoką jakość świadczonych usług i duży wybór wyżywienia.
Tak ogólnie Kalina Garden to bardzo fajny hotel. Wybraliśmy go głównie ze względu na fantastyczne położenie w centrum Słonecznego Brzegu. Wszędzie blisko, restauracje, dyskoteki - super miejsce. Sam hotel też jest ok, czysty, pokoje sprzątane codziennie. Nie mam tu żadnych zastrzeżeń, widać że hotel jest remoncie. Fajne pokoje, przestronne. Jedzenie również było dobre, zawsze sobie wybraliśmy coś smacznego :) Jeśli Bułgaria to Słoneczny Brzeg – w pobliżu piękne miasto Nessebar- warto zwiedzić.
zdecydowanie nie!!!, to nie standard 4*, brudno,jedzenie bardzo złej jakości chociaż dużo, ALL bardzo słabe.
słabe 3*, brudno, bardzo brudno, szczególnie przy barach , stołówce, przy basenie, wieczorem przy stolikach i barach nikt nie panuje nad czystością, co przy 4* naprawdę niedopuszczalne, nikt tu nie ma specjalnych wymagań, tylko kupując oczekuje się konkretnego standardu, jedyne co dobre to pokój, ale klima działa miernie, jedzenia dużo , ale bardzo złej jakości, dużo dzieci i młodzieży, bardzo zimna woda w basenach, tragiczna winda, co przy 6 piętrach jest problemem, zdecydowanie odradzam.
Dobrze zorganizowany wyjazd przez biuro turystyczne.Basen czysty i duży, jedzenie dość dobre .Ogólnie jesteśmy zadowoleni.Jednak Burgas to miejsce raczej do rozrywki a nie do odpoczynku. Pokoje duże, czyste codzienne sprzątane( zostawialiśmy 2 lewa na szafce nic nie zginęło i było czyściutko).Na wyjazd dla młodzieży i singli Burgas nadaje się znakomicie.Ja w przyszłym roku 5 raz Chorwacja( tam się odpoczywa) Pozdrawiam.Krzysiek.
Byliśmy we wrześniu 2010 z biura Alfa Star i chwalimy sobie pobyt, być może w 2010 roku na wrzesień też wybierzemy ten hotel jeśli się umówimy ze znajomymi z tamtego roku. Fajne pokoje, doskonałe baseny i masa restauracyjek w okolicy sprawia, że fajnie się tu wypoczywa ze znajomymi a dzieci też sobie znajdą jakieś zajęcie.
WŁAŚNIE WRÓCIŁAM .TA OFERTA NIE POSIADA ALL INCLUSIVE (BRAK TAKIEJ W HOTELU) NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ TO HB (2 posiłki)+ LOKALNE ALKOHOLE I NAPOJE KTÓRYCH CZĘSTO BRAKUJE .
Masz pytania o Hotel MPM Kalina Garden? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.