NASZYM ZDANIEM:
HVD Club Miramar to dobrej klasy hotel, usytuowany przy pięknej, piaszczystej plaży, blisko centrum kurortu Obzor ze sklepami i restauracjami. Polecamy miłośnikom plażowania oraz rodzinom z dziećmi ze względu na dogodne zakwaterowanie, dużą ilość atrakcji dla najmłodszych i świetne wyżywienie w opcji Ultra All Inclusive.
GŁÓWNE ATUTY:
Doskonale położony i dobrze utrzymany duży hotel składający się z kilku budynków przy plaży. Spokojne miejsce, doskonała obsługa, przestronne pokoje, ciekawa strefa dla dzieci, bogata oferta gastronomiczna.
Hotel położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży (leżaki i parasole słoneczne w cenie), ok. 1,5 km do centrum miejscowości Obzor. Port lotniczy Burgas - ok. 63 km.
Recepcja, lobby, winda, restauracja główna z tarasem, dwie restauracje a la carte serwujące dania kuchni włoskiej i międzynarodowej, bar przy plaży (od lipca do końca sierpnia), bar w lobby (od czerwca do końca sierpnia), bar z przekąskami (od czerwca do połowy września), bar przy basenie, bar Salon" bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych i w pokojach, bezpłatny parking, pralnia (za opłatą).
Economy Standard RM - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, dwa łóżka pojedyncze i pojedyncza sofa dla trzeciej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras.Standard LateralSeaView Balcony RM - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, dwa łóżka pojedyncze i pojedyncza sofa dla trzeciej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Standard Park View Balcony or Terrace RM - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, dwa łóżka pojedyncze i pojedyncza sofa dla trzeciej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras.Standard SeaFront Balcony RM - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, dwa łóżka pojedyncze i pojedyncza sofa dla trzeciej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras w widokiem na morze.SingleUse Standard LateralSeaView RM - dla jednej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Single w.Child Standard LateralSeaView RM - dla maksymalnie jednej osoby dorosłej i dwójki dzieci, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Standard LateralSeaView Balcony Suite - ok. 60 m2, dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne i pokój dzienny z sofą, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Standard LateralSeaView Balcony or Terrace FR - ok. 30 m2, dla maksymalnie czterech osób, dwa łóżka pojedyncze i sofa, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Standard LateralSeaView Balcony Junior Suite - ok. 50 m, dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne i sofa, TV, Wi-Fi, klimatyzacja (od maja do października), sejf (za opłatą), ekspres do kawy, prywatna łazienka z prysznicem, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.
AI + (All Inclusive Plus) - trzy posiłki serwowane w formie bufetu: śniadanie (7.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.00), i kolacja (18.00 - 21.00). Dodatkowo popołudniowe przekąski (15.00 - 17.00), nocne przekąski (22.00 - 7.00), raz w tygodniu uroczysta kolacja. W cenie lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wybranych barach.
Odkryty basen, leżaki i parasole słoneczne przy basenie, siatkówka plażowa, aerobic, animacje wieczorne z pokazami i muzyką na żywo, sauna, łaźnia parowa. Za opłatą: masaże, zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne tenis.
Menu dla dzieci, basen dla dzieci ze zjeżdżalnią, plac zabaw, mini club dla dzieci 4-12 lat z animacjami (od lipca do końca sierpnia), opiekunka dziecięca (za opłatą), wysokie krzesełka w restauracji.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.Przelot liniami WizzAir:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)Przelot liniami Ryanair:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)Przelot PLL LOT:* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
HVD Club Miramar to dobrej klasy hotel, usytuowany przy pięknej, piaszczystej plaży, blisko centrum kurortu Obzor ze sklepami i restauracjami. Polecamy miłośnikom plażowania oraz rodzinom z dziećmi ze względu na dogodne zakwaterowanie, dużą ilość atrakcji dla najmłodszych i świetne wyżywienie w opcji Ultra All Inclusive.
hotel Miramar to świetna oferta dla rodzin z dziećmi. moje dzieci były zachwycone - małe zjeżdżalnie, duże baseny, plażą bliziutko a do tego bardzo fajne zajęcia w ciągu dnia, animacje, zabawy. Ogólnie dużo się dzieje. Polecam również dla osób które lubią hotele z dala od wielkiego i głośnego centrum. tu jest cisza i piękne otoczenie. poza tym Obzor jest blisko :) idealne na spacer plażą. super hotel w Bułgarii!!
Masz pytania o Hotel HVD Miramar Club (Obzor)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.