Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
Hotel Helios Spa & Resort |
Czterogwiazdkowy hotel położony w Złotych Piaskach. Na gości czekają restauracje, bary, baseny oraz centrum SPA z bogatą ofertą. Goście skorzystać mogą z odkrytego basenu ze zjeżdżalnią, bary przy basenie oraz restauracji. Świetna propozycja na wypoczynek w pobliżu atrakcji kurortu.
Hotel położony jest w Złotych Piaskach, ok. 800 m od piaszczystej plaży. Leżaki i parasole słoneczne na plaży za opłatą, w miarę dostępności. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje. Warna - ok. 17 km, port lotniczy Warna - ok. 25 km.
Recepcja, lobby dwie windy, restauracja główna, bar przy basenie, parking (za opłatą), bezpłatne Wi-Fi w barze w lobby i pomieszczeniach ogólnodostępnych, pralnia (za opłatą)
Pokoje wyposażone w TV, klimatyzację, prywatną łazienkę z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów.SeaView with balcony - ok. 25 m2, dla maksymalnie trzech osób, widok na morze.Single Use SeaView with balcony - dla jednej osoby, widok na morze.Single w.Child SeaView with balcony - dla jednej osoby dorosłej i dwójki dzieci, widok na morze.Standard GardenView with balcony - dla maksymalnie trzech osób.Single Use Standard GardenView with balcony - dla jednej osoby.Single w.Child Standard GardenView - dla jednej osoby dorosłej i dwójki dzieci. Suite 1 Bedroom - dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne i część dzienna z sofą.Suite 1 Bedroom with balcony - dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne i część dzienna z sofą.Family Suite - dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne i sofa.Family Suite with balcony - ok. 25 m2, dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne i sofa.
AI (All Inclusive) - śniadanie obiad i kolacja serwowane w formie bufetu. W cenie napoje bezalkoholowe, kawa, herbata, wino, lokalne napoje alkoholowe (10.00 - 22.00). Dodatkowo przekąska (15.30 - 16.30).
Odkryty basen, leżaki i parasole słoneczne przy basenie, sala fitness, sauna, łaźnia parowa, okazjonalnie animacje, muzyka na żywo. Za opłatą: bilard, rzutki, kort tenisowy, masaże.
Zjeżdżalnie na basenie, plac zabaw, okazjonalnie mini klub z animacjami, opiekunka dziecięca (za opłatą).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.Przelot liniami WizzAir:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)Przelot liniami Ryanair:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)Przelot PLL LOT:* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Masz pytania o Hotel Helios Spa & Resort? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.