Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
1/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
2/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
3/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
4/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
5/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
6/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
7/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
8/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
9/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
10/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
11/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
12/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
13/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
14/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
15/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
16/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
17/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
18/
Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena), Złote Piaski
19/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena)

Bułgaria » Złote Piaski » Święty Konstantyn i Helena
  • KOD OFERTY:
    TRV999827
  • Tak Gloria (St. Konstantin i Elena) ocenili Ocena hotelu:
    4.2 / 5 Sprawdź

Udogodnienia hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena)

  • Fitness/Siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

Twin Standard Room (Balcony or Terrace)

od 1429 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena)

Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Bułgaria » Złote Piaski » Święty Konstantyn i Helena

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel położony jest w turystycznej części Słonecznego Dnia, około 500 m od plaży i centrum miasta. Wzdłuż nadmorskiej promenady znajdują się liczne sklepy i lokale rozrywkowe, a także restauracje i bary. Odległość od lotniska w Warnie wynosi około 20 km.Web: https://gloriahotelbg.com

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1963. Atmosfera każdego z naszych 120 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują łóżkiem podwójnym. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się minibarek. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, siatkówka i koszykówka, czy też za dodatkową opłatą tenis ziemny urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. Aerobik wodny i aqua fitness dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą kręgle. Do Państwa dyspozycji jest Centrum Wellness ze spa. Za opłatą skorzystać można z zabiegów masażu. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Napoje wliczone są w cenę. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 10:00 - ok. 22:00   (więcej informacji w recepcji).

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.Osoby niepełnoletnie:Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.


Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena):
4.2 / 5
Średnia z 3 opinii
Byłeś w hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena)?
Chcesz pojechać do hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena)?

Szczegóły oceny hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena):
  • Lokalizacja
    4.7
  • Hotel
    4.3
  • Pokoje
    4.7
  • Wyżywienie
    3.7
  • Atrakcje
    i sport
    4.3
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Ocena hotelu:
4.2 / 5
Średnia z 3 opinii

Opinie hotelu Gloria (St. Konstantin i Elena)

Paweł

Hotel w średnim stanie, Podobno po remoncie, ale chyba nie chce wiedzieć jak wyglądał przed nim, basen malutki ale bardzo czysta woda, pokoje czyste i codziennie sprzątane, Całą atmosferę w Glori poprawiał VESKO Animator, który z tego co wiem był ostatni rok....gdy go zabraknie śmiało można dać ocenę 2 gwiazdek za całość!!

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, ekonomicznym klientom
Podsumowanie: może być
3.1
Zuzanna Kijowska Kostrzewa

Wspaniałe miejsce. Cisza, piękny park. Bardzo fajna obsługa. Moje najlepsze wakacje. Chcę sie tam wybrać jeszcze raz, ale już w większym gronie.

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, na romantyczne wakacje, osobom ceniącym spokój
Podsumowanie: polecam
4.9
Gabriela

Zdecydowanie polecam

POLECAM:
rodzinom z dziećmi
Podsumowanie: zdecydowanie polecam
4.7

Masz pytania o Hotel Gloria (St. Konstantin i Elena)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.