Hotel położony w centrum miejscowości Złote Piaski, 16 km od Warny, ok. 50 km od lotniska w Warnie. W bliskiej odległości znajdują sie liczne bary, restauracje i sklepy.
Piaszczysta (drobny jasny piasek), oddalona od hotelu ok. 50 m (przejście przez promenadę). Leżaki i parasole dodatkowo płatne.
Hotel Gladiola jest połączony z hotelem Gladiola Star - mają wpólny basen. Idealna propozycja na wyjazd ze znajomymi. Dorośli maja do dyspozycji wiele lokalnych restauracji, barów i klubów tętniących życiem nocnym, położonych w sąsiedztwie hotelu.Oficjalna kategoria bułgarska 3*
Recepcja, punkt wymiany walut, sejf dodatkowo płatny w recepcji, taras, winda, opieka medyczna (dodatkowo płatna), , fryzjer, restauracja, bar w lobby, bar przy basenie, parking dodatkowo płatny. pralnia płatna dodatkowo.
Internet Wi-Fi dodatkowo płatny na terenie lobby.
Bezpłatnie: Basen, leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie), siłownia.Odpłatnie: centrum SPA, masaże zabiegi lecznicze na twarz i cialo, sporty wodne na plaży.
Brodzik, łóżeczka dla dzieci.
oferuje 100 pokoi.Pokój typu Standard, dwuosobowy z możliwością jednej dostawki (rozkładany fotel). Wyposażenie: klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic)TV SAT, telefon, lodówka, balkon.
All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski wciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach podanych przez hotel w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych, kawy typu espresso.
Golden sands, 9007 Golden Sands, BulgariaDane GPS hotelu Gladiola:N 43 16' 54.6708"E 28 2' 32.2512"
Cena zawiera: bilet lotniczy (nie dotyczy ofert na dojazd własny), bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy ] // dla przelotów low costowych Ryanair tylko bagaż podręczny (40 × 20 × 25 cm) / Wizzair tylko bagaż podręczny (40 × 30 × 20 cm, maks. 10 kg);// dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę lokalnego kontrahenta,ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL [20 000 euro], bagaż [800 PLN], w tym opóźnienie dostarczenia bagażu, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, podatek.Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (nie dotyczy czarterów) - opłata ok 250pln, w Wizzair możliwośc wykupienia również usługi Wizzair Priority z bagażem na pokład do 10 kg (55 x 40 x 23) - opłata około 160pln; dodatkowego ubezpieczenia: m.in. od kosztów rezygnacji RG (od 4,1% do 5,3% wartości imprezy w zależności od rodzaju ubezpieczenia), następstw chorób przewlekłych (cena od ok. 65,00 PLN/os/tydz.), KL na skutek pandemii (cena od ok. 50,00 PLN/os/tydz. ), amatorskiego uprawiania sportów wysokiego ryzyka (cena od ok. 50,00 PLN/ os/tydz. ), ubezpieczenia na skutek zdarzeń pod wpływem alkoholu, wycieczek fakultatywnych.Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny dowód osobisty lub paszport. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00PRZY POŁĄCZENIACH LINIAMI LOTNICZYMI TYPU LOW COST BEZPŁATNA ODPRAWA NA 24 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO RÓWNIEŻ POWROTU Z DESTYNACJI)
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
Masz pytania o Hotel Gladiola? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.