Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
1/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
2/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
3/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
4/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
5/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
6/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
7/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
8/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
9/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
10/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
11/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
12/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
13/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
14/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
15/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
16/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
17/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
18/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
19/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
20/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
21/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
22/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
23/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
24/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
25/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
26/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
27/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
28/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
29/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
30/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
31/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
32/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
33/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
34/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
35/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
36/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
37/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
38/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
39/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
40/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
41/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
42/
Hotel Calimera Ralitsa Superior, Złote Piaski
43/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Calimera Ralitsa Superior

Bułgaria » Złote Piaski » Albena
  • KOD OFERTY:
    TRV941063
  • Ocena hotelu: brak opini

Udogodnienia:

  • Windsurfing
  • Fitness/Siłownia
  • Nurkowanie
  • Tenis
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

RM MainBuilding Room (Balcony or Terrace)

od 1482 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Calimera Ralitsa Superior

Opis oferty

Naszym zdaniem

Położony w Albenie, na terenie dużego parku, komfortowe pokoje, trzy odkryte baseny, bezpłatny serwis plażowy, centrum SPA, szeroka oferta sportowo-rekreacyjna. Idealny wybór dla rodzin z dziećmi i par.

Położenie

Hotel położony jest w popularnej miejscowości Albena, ok. 900 m od prywatnej piaszczystej plaży (w cenie jeden parasol słoneczny i dwa leżaki od trzeciego rzędu na pokój). Od 15.06 do 15.09 o wybranych godzinach do plaży kursuje bezpłatny bus. Aquamania aquapark - ok. 150 m, Warna - ok. 31 km, port lotniczy Warna - ok. 40 km.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, lobby z barem, winda, restauracja, bar z przekąskami, bar przy basenie, bezpłatne Wi-Fi w hotelu i na plaży, parking (za opłatą), kantor, pralnia (za opłatą).

Pokoje

MainBuilding Balcony or Terrace - ok. 16 m2, dla maksymalnie czterech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze i sofa (w zależności od obłożenia), klimatyzacja, TV, balkon.SingleUse MainBuilding Balcony or Terrace - dla jednej osoby, klimatyzacja, TV, balkon.Single w.Child MainBuilding Balcony or Terrace - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, klimatyzacja, TV, balkon.

Wyżywienie

All Inclusive+ - trzy posiłki w formie bufetu: śniadanie (7.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.30), kolacja (18.00 - 21.00). Dodatkowo późne +śniadanie (10.00 - 11.00), bar z przekąskami (15.00 - 17.00). W cenie napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barze przy plaży (10.30 - 16.30 od 15.06 do 15.09).

Sport i rozrywka

Baseny odkryte, leżaki i parasole słoneczne przy basenie (jeden parasol i dwa leżaki na pokój) sala fitness, animacje. Za opłatą: masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne w centrum SPA, wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe.

Dzieci

Basen dla dzieci, klub dla dzieci z animacjami, plac zabaw.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,

Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.Przelot liniami WizzAir:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)Przelot liniami Ryanair:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)Przelot PLL LOT:* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

UWAGA!

W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki.

Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii.

Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Primasol Ralitsa Aqua Club? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.