Hotel Eter jest położony w hotelowej dzielnicy Mali i Robit, ok.3 km od centrum Golem. Wydzielona część hotelowej plaży z bezpłatnym serwisem plażowym znajduje się przy hotelu. Goście mogą korzystać z głównej restauracji serwującej obfite śniadania, basenu zewnętrznego i krytego z wydzieloną częścią dla dzieci. Dodatkowo dla swoich Gości hotel Eter oferuje profesjonalne centrum Spa & Wellness.
Hotel jest zlokalizowany ok. 3 km od centrum Golem, usytuowany w dzielnicy turystycznej Mali i Robit, do centrum miejscowości Durres ok. 16 km. Wydzielona część hotelowej plaży znajduje się przy hotelu (bezpłatne leżaki i parasole na plaży, w miarę dostępności). W pobliżu hotelu restauracje i bary, najbliższy supermarket znajduje się ok. 100 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Tiranie znajduje się ok. 40 km od hotelu.
Hotel Eter składa się z budynku głównego, został częściowo wyremontowany w 2024 roku. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestronne lobby, basen zewnętrzny z wydzieloną częścią dla dzieci, basen kryty (czynny od października do kwietnia, w zależności od warunków pogodowych), bezpłatne leżaki i parasole przy basenie (w miarę dostępności), restauracja główna, bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach, sauna, jacuzzi, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: ręczniki plażowe przy basenie i na plaży (depozyt), restauracja a la carte, lobby bar, room service, centrum Spa & Wellness (masaże, zabiegi na twarz i ciało), 1 sala konferencyjna.
76 pokoi:Standard Room: ok. 20 m2,dla maksymalnie 2 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), mini lodówka, Wi-Fi (bezpłatne), czajnik (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, za opłatą), balkon.Zakwaterowanie: 14.00Wykwaterowanie: 11.00
Śniadania (Bed & Breakfast - B&B) - śniadania (07.30-10.00) w formie bufetu lub podawane do stolika w restauracji głównej, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.Dwa posiłki (Half Board - HB): śniadanie (07.30-10.00) i kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej lub podawane do stolika, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: muzyka na żywo (okazjonalnie). Płatne: siłownia, sporty wodne na plaży.
Bezpłatnie: krzesełka w restauracji. Płatne: łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.///Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą- możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji.WIZZ Priority:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W Albanii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.Opłata wynosi w zależności od obiektu 2-3 EUR za noc za osobę.
Pobyt w drugiej połowie lipca oceniam bardzo pozytywnie. Hotel praktycznie nowy, wysoki standard, wyżywienie dobre. Jedyny minus to animacje. Hotel posiada animatora i kącik z placem zabaw dla dzieci, ale głównym zajęciem Pani animator było opalanie... Ale ogólnie pobyt bardzo na plus:-) Pozdrowienia dla Menedżera:-)
Hotel Eter naprawdę miejsce godne polecenia. Nowoczesny, nowiutki o wysokim standardzie hotel. Usytuowanie- praktycznie na plaży- wystarczająca dla wszystkich ilość leżaków zarówno na plaży jak i przy basenie. Jedzenia dużo i bardzo różnorodnego- niezależnie od godziny- proszę mi wierzyć- nie do przejedzenia. Po wcześniej przeczytanych komentarzach byliśmy z mężem nastawieni na tygodniową głodówkę- nic też podobnego. W sumie to nawet nie byliśmy w stanie spożywać wszystkich posiłków bo tyle tego było. Alkohole do wyboru do koloru, obsługa przemiła. W Warszawie za dobę hotelową w takim miejscu zapłacilibyśmy naprawdę wysoką cenę. Szczerze polecam a jestem dość wybrednym klientem.
Hotel Eter jest cudowny, bardzo wygodny, nowoczesny w niesamowitej bliskości morza. Sprzątaczki nie respektują tego, że goście hotelowi są w pokojach i wchodzą bez skrępowania i sprzątają podczas odpoczynku ale ogólnie bardzo miłe. Ręczniki wymieniane codziennie, kosmetyki już nie. Podczas posiłków brakowało niektórych dań i nie były już uzupełniane. Obsługa traktuje gości jak zło konieczne co da się odczuć. Goście hotelowi, którzy mają wyloty późnym wieczorem powinni mieć możliwość opuszczenia hotelu przed wyjazdem a nie w godzinach 8-11. W ostatecznej ocenie hotel jako miejsce do spania tak i morze - woda OK ale reszta na nie.
Jedyna informacja w hotelu w języku polskim to: Uwaga Bardzo Ważne - artykuły zakupione w sklepie nie można spożywać na terenie restauracji tarasu basenu itp. Poza tym nic po polsku się nie dowiesz. All inklusiv słaby. Hałas.
Hotel nowy, nowoczesny bardzo czysty. Opcja all inklusive do niczego: posiłki dno, zimne i niesmaczne, pieczywo jeden rodzaj. Sprawdzałem o 7 rano kiedy wystawiają śniadanie, parówki już zimne. Wychowanie gości jak na kolonii - odnosić naczynia po każdym posiłku. Goście z all to zło konieczne, przepędzani ze stolików - podobno są dla restauracji. Alkohole lokalne dno, wraz z piwem. Obsługa kelnerska żadna, język obsługi podstawowy angielski. Rent a car polecana w recepcji - niebezpieczne auta. Hałas dzieciarni na korytarzach i przy basenie.
Animacji brak Jedzenie - kto pierwszy ten lepszy Plaża - fakt blisko, czysto i ładnie 9
Hotel świetny,czysty,zadbany,codziennie sprzątane pokoje! Hotel jest nowy,trafiliśmy nawet na otwarcie hotelu eter.Widok na morze mieliśmy mieć na morze był boczny ,ale dało radę żyć🙂 Jedzenie- tak naprawdę przeciętne,walka o jedzenie tzn.o 19 kolacja przychodziliśmy pół godz póżniej już praktycznie nic nie było,ale jak punktualnie się zjawisz zjesz co chcesz😄 Myślę że dla każdego coś się znajdzie jeśli chodzi o jedzenie.Drinki- brak barmana ale wódka wino piwo stoi i można sobie samemu mieszać ile chcemy i co chcemy. Hotel praktycznie w morzu.Plaża ładna ,leżaki,morze w miarę czyste.Polecam wycieczkę rejs na Vlore ,wyspa Sazan!🙂 Podsumowując spędziłam tam piękny czas! Wspaniałe widoki zachodu słońca.
Masz pytania o Hotel Eter Palace? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.