Czterogwiazdkowy, AMH Hotel to nowoczesny hotel położony ok. 5 km od centrum Durres, w niewielkiej odległości od plaży z bezpłatnym serwisem plażowym. Hotel wyróżnia się dogodną lokalizacją, smaczną kuchnią albańską jak i międzynarodową, czy przyjazną atmosferą hotelu. Dogodna lokalizacja, czy inne udogodnienia sprawiają, że hotel sprawdzi się na udany, wakacyjny wypoczynek.
ok. 5 km od centrum miejscowości Durres, do centrum Tirany ok. 44 km. Wydzielona część hotelowej plaży znajduje się ok. 150 m od hotelu (przejście przez ulicę, bezpłatne leżaki i parasole na plaży, w miarę dostępności). Najbliższe sklepy i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m od hotelu. Najbliższy przystanek autobusowy - ok. 10 m od hotelu, najbliższy supermarket- ok. 100 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Tiranie znajduje się ok. 32 km od hotelu.
Czterogwiazdkowy hotel, składa się z budynku głównego, został częściowo wyremontowany w 2024 roku. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestronne lobby, basen zewnętrzny z wydzieloną częścią dla dzieci, bezpłatne leżaki i parasole przy basenie (w miarę dostępności), restauracja główna, bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: room service, 2 bary (bar w lobby, bar przy basenie).
137 pokoi:Double Standard Room: ok. 25 m2,dla maksymalnie 2 osób, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie).Triple Standard Room: ok. 25 m2, dla maksymalnie 3 osób, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie).SingleUse Standard Room: ok. 20-25 m2,dla maksymalnie 1 osoby dorosłej, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie).Quad Standard Room: dla maksymalnie 4 osób, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie).Zakwaterowanie: 14.00Wykwaterowanie: 11.00
Śniadania (Bed & Breakfast - B&B) - śniadania (07.30-10.00) w formie bufetu lub podawane do stolika w restauracji głównej, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.Dwa posiłki (Half Board - HB): śniadanie (07.30-10.00) i kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu lub podawane do stolika w restauracji głównej, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.All Inclusive (AI): śniadanie (07.30-10.00), obiad (12.30-14.30) i kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu lub podawane do stolika w restauracji głównej. Bezpłatne lokalne napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe w wyznaczonych przez hotel barach i godzinach. Dodatkowo płatne: napoje importowane, i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne.Uwaga! Bar na plaży nie jest objęty formułą All Inclusive.
Bezpłatnie: muzyka na żywo (okazjonalnie). Płatne: sporty wodne na plaży.
Bezpłatnie: krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.///Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą- możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji.WIZZ Priority:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W Albanii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.Opłata wynosi w zależności od obiektu 2-3 EUR za noc za osobę.
Obsługa fatalna długie kolejki w restauracji częste scysje między turystami bo wiecznie czegoś brakuje, jedzenie zimne, w pokojach brak tv oświetlenia suszarki mimo próśb naprawy beż reakcji ogólnie dno totalne . Trzymajcie się z daleka od tego hotelu.
Hotel wygląda tak jak w opisach biur podróży. Według mnie, należy wykupić opcję bez wyżywienia, ponieważ kuchnia w tym hotelu jest nie do przyjęcia. Napoje oraz alkohole (piwo, wino) w opcji all inclusive soft są wydzielane po 2 szt. na osobę (piwo lub wino)do kolacji lub śniadania.Na plaży wszystko płatne.Żadnych deserów i lodów.Obok mnóstwo sklepów i restauracji, można się spokojnie wyżywić.
Wszystko niby ok! ale wyżywienie tragiczne(nie ma co jeść - istny głód). Jeżeli chcecie być w tym hotelu, to bez wyżywienia. Brak animacji, przy ruchliwej ulicy. Blisko morza, leżaki i parasole w cenie. Hotel nowy. wyposażenie w pokojach nowe. Obsługa miła. Brak jakichkolwiek udogodnień dla dzieci.
Masz pytania o Hotel Germany? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.