Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
1/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
2/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
3/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
4/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
5/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
6/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
7/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
8/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
9/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
10/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
11/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
12/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
13/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
14/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
15/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
16/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
17/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
18/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
19/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
20/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
21/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
22/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
23/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
24/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
25/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
26/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
27/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
28/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
29/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
30/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
31/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
32/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
33/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
34/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
35/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
36/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
37/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
38/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
39/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
40/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
41/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
42/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
43/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
44/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
45/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
46/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
47/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
48/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
49/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
50/
Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl), Wyspa Malta
51/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl)

Malta » Wyspa Malta » Bugibba
  • KOD OFERTY:
    TRV993129
  • Tak Pebbles Resort (ex San Pawl) ocenili Ocena hotelu:
    4.1 / 5 Sprawdź

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

Double Pool View, Balcony

od 1128 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)

Opis oferty

Kraj

Malta

Program Oryginalny

Położony w sercu St. Paul's Bay, świeżo odnowiony Pebbles Resort wyznacza wysokie standardy, plasując się wśród najmodniejszych, współczesnych hoteli w swojej kategorii. Godny swojej 4-gwiazdkowej oceny, hotel oferuje 230 luksusowych pokoi na pięciu piętrach, cztery restauracje serwujące dania kuchni międzynarodowej, salę śniadaniową w formie bufetu z opcjami kontynentalnymi i pełnym angielskim śniadaniem, odkryty basen z przestronnym tarasem do opalania i miejscem na rozrywkę, dwa bary, kryty basen, jacuzzi, salon fryzjersko-kosmetyczny oraz w pełni wyposażone centrum fitness. Pebbles Resort to idealne miejsce zarówno dla osób podróżujących służbowo, par, jak i rodzin. Ten atrakcyjny hotel znajduje się zaledwie pięć minut spacerem od lśniących, śródziemnomorskich wód St. Paul's Bay, nadmorskiej promenady i licznych skalistych plaż idealnych do snorkelingu i nurkowania.

Program

Położony w sercu St. Paul's Bay, świeżo odnowiony Pebbles Resort wyznacza wysokie standardy, plasując się wśród najmodniejszych, współczesnych hoteli w swojej kategorii. Godny swojej 4-gwiazdkowej oceny, hotel oferuje 230 luksusowych pokoi na pięciu piętrach, cztery restauracje serwujące dania kuchni międzynarodowej, salę śniadaniową w formie bufetu z opcjami kontynentalnymi i pełnym angielskim śniadaniem, odkryty basen z przestronnym tarasem do opalania i miejscem na rozrywkę, dwa bary, kryty basen, jacuzzi, salon fryzjersko-kosmetyczny oraz w pełni wyposażone centrum fitness. Pebbles Resort to idealne miejsce zarówno dla osób podróżujących służbowo, par, jak i rodzin. Ten atrakcyjny hotel znajduje się zaledwie pięć minut spacerem od lśniących, śródziemnomorskich wód St. Paul's Bay, nadmorskiej promenady i licznych skalistych plaż idealnych do snorkelingu i nurkowania.

CENA ZAWIERA

- przelot liniami rejsowymi- transfer lotnisko – hotel oraz hotel – lotnisko- noclegi zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji- wyżywienie zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji- ubezpieczenie (KL, NNW, BP – pakiet Wiener Basic)- Składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny TFG- Składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy TFP

CENA NIE ZAWIERA

- opłaty klimatycznej / lokalnej - płatnej na miejscu- innych usług oferowanych przez obiekt płatnych zgodnie z cennikiem obiektu- opieki pilota / rezydenta   WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE:Obsługa- biuro zapewnia zdalną opieka polskojęzycznego konsultanta poprzez aplikację mobilną, e-mail lub telefonicznie- brak obsługi pilota / rezydenta w miejscu świadczenia usługUdogodnieniaUsługi zostały przygotowana dla osób charakteryzujących się dobrostanem zdrowotnym i ruchowym. Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem podróży.PrzelotPrzeloty realizowane są w ramach połączeń rejsowych realizowanych zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.WIZZAIR (W6) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x30x20 cm maks. 10 kg). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika).Ryanair & Buzz (FR) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x20x25 cm maks.). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika).Odprawa lotniskowaW zależności od linii lotniczej wykonującej lot w ramach rezerwacji niezbędna będzie realizacjaodprawa online – wykona je biuro, dlatego koniecznie podczas zakładania rezerwacji podaj prawidłowe dane niezbędne do odprawy. Karta pokładowa zostanie przesłana na adres mailowy podany w rezerwacji. Karty pokładowe są wystawiane i wysyłane od 22 do 6 godzin przed wylotem. Ważne kartę pokładową na lot powrotny wystawiamy i przesyłamy od 22 do 6 godzin przed wylotem więc otrzymasz ją dopiero w trakcie pobytu (dotyczy przewoźników low cost  Wizzair, Ryanair ).lubodprawy na lotnisku - zrealizujesz ją samodzielnie przy stanowisku odprawy lotu (dotyczy przewoźników regularnych LOT).Bagaż rejestrowany, niezależnie od tego czy odprawa odbywa się online czy na lotnisku, musi zostać nadany w punkcie odprawy bagażowej (check-in). TransferNa lotnisku (po odprawie i odebraniu bagaży) spotkanie z Kontrahentem Tourist Polska, który wskaże transfer do hotelu. Kierowcy realizujący transfery wskakują hotel oraz pomagają z bagażem, kierowcy komunikują się w języku lokalnymi lub angielskim.Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem poprzez aplikację mobilną, e-mail. ObiektKlienci muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia podróżują wyłącznie pod opieką stałych lub okazjonalnych opiekunów. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, opiekunowie są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.Doba hotelowa standardowo (najczęściej spotykane)- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14.00 – 15.00 w dniu przyjazdu- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11.00 – 12.00 w dniu wyjazduGodziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.               W przypadku przybycia przed rozpoczęciem doby hotelowej lub transferu po zakończeniu doby hotelowej większość hoteli zapewnia lub wskazuje miejsce na pozostawienie bagaży.Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak sejf, klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Cześć obiektów pobiera kaucje (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu (ręczniki i serwis plażowy, usługi dodatkowe, zniszczenia). Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Prezentowane na stronie internetowej zdjęcia pokoi są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy pokój w ośrodku wygląda identycznie jak prezentowany na zdjęciu. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z biurem. Podatki i opłaty lokalneOpłaty pobierane są przez obiekt w trakcie zameldowania. Opłaty ustalane są przez władze lokalne i uzależnione są od standardu obiektu, długości pobytu i wieku Podróżnych.  Dojazd własnyTourist Polska w ramach sprzedaży niniejszej usługi pełni rolę pośrednika w zawieraniu umowy z wykonawcą tj. obiektem hotelarskim. Wykonawca jest przedsiębiorcą, a dane wykonawcy są podane są w ofercie, w umowie w pozycji „Obiekt” oraz dokumentach potwierdzających rezerwacje i voucherach. Tourist Polska pod dokonaniu i opłaceniu rezerwacji przekazuje dane (w tym dane osobowe) dotyczące rezerwacji Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizacje świadczeń zamówionych w procesie rezerwacji. Wszelkie nieprawidłowości i niezgodności dotyczące realizacji świadczenia usług należy zgłaszać bezpośrednio u Wykonawcy. Tourist Polska świadczy usługę pośrednictwa związaną z wyborem oferty i zawarciem umowy z wykonawcą. Sprzedawana oferta jest pojedynczą usługa turystyczną  Zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku Art. 5 ust. 2 do niniejszej usługi turystycznej nie stosuje się przepisów Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku. Oferta przygotowana w systemie pakietowania dynamicznegoCeny ofert są aktualizowane na bieżąco i obowiązują w momencie składania rezerwacji. Dzięki technologii dynamicznego pakietowania, propozycje tworzone są w czasie rzeczywistym – na podstawie dostępnych usług i aktualnych cen. Do momentu opłacenia oferty jej cena może ulec zmianie. Ma na to wpływ m.in. dostępność miejsc w hotelu i samolocie, kursy walut czy promocje. Rezerwacja (należność i dostępność) jest potwierdzana niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).


Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl):
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii
Byłeś w hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)?
Chcesz pojechać do hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)?

Szczegóły oceny hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl):
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Ocena hotelu:
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii

Opinie hotelu Pebbles Resort (ex San Pawl)

Julitka

Hotel San Pawl to po prostu idealne miejsce z którego można zacząć zwiedzanie Malty! W pobliżu przystanek autobusowy, sklepy, knajpki i bary, ale nie na tyle blisko by wieczorami było głośno! Jak na trzy gwiazdki jestem z tego hotelu bardzo zadowolona, ma ładne duże pokoje i miłą obsługę, a poza tym jest niedrogi! Serdecznie polecam!

POLECAM:
dla aktywnych wczasowiczów
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
Podsumowanie: polecam
4.1

Masz pytania o Hotel Pebbles Resort (ex San Pawl)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.