Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
1/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
2/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
3/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
4/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
5/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
6/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
7/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
8/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
9/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
10/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
11/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
12/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
13/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
14/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
15/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
16/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
17/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
18/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
19/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
20/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
21/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
22/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
23/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
24/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
25/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
26/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
27/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
28/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
29/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
30/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
31/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
32/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
33/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
34/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
35/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
36/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
37/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
38/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
39/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
40/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
41/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
42/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
43/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
44/
Hotel Grand Hotel (Gozo), Wyspa Gozo
45/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Grand Hotel (Gozo)

Malta » Wyspa Gozo » Mġarr
  • KOD OFERTY:
    TRV980011
  • Ocena hotelu: brak opini

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Nurkowanie
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

RM Standard Room (LandscapeView)

od 1094 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Grand Hotel (Gozo)

Opis oferty

Naszym zdaniem

Malowniczo usytuowany, sympatyczny hotel oferujący wspaniałe widoki, dobry serwis, restaurację na dachu, spa, funkcjonalnie urządzone pokoje, dwa baseny. Dobre miejsce na wypoczynek i bazę wypadową. 

Położenie

Hotel usytuowany na wyspie Gozo w porcie Mgarr, ok. 5 km na pólnmoc od Malty, ok. 36 km od lotniska. Przeprawa promowa z Cirkewwa na Gozo trwa ok. 25 minut. W pobliżu znajdują się restauracje, bary, sklepy. Skalista plaża Gorgun beach oddalona jest o ok. 750 m.

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją, 2 windy, restauracja (dania kuchni śródziemnomorskiej, maltańskiej i włoskiej), letnia restauracja na dachu (ósme piętro) z panoramicznym widokiem na zatokę/port, bar, bezpłatne Wi-Fi, parking.

Pokoje

Pokoje wyposażone w TV, Wi-Fi, klimatyzację (od maja do października), zestw do parzenia kawy i herbaty, minibar (za opłatą), sejf, prywatną łazienkę z wanną lub prysznicem, suszarę do włosów.Standard LandscapeView - ok. 20 m2, dla dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, widok na okolicę.Standard SeaView Balcony - ok. 28 m2, dla dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, balkon z widokiem na morze.Single Use Standard LandscapeView - ok. 20 m2, dla jednej osoby, widok na okolicę.Single Use Standard SeaView Balcony - ok. 28 m2, dla jednej osoby dorosłej i dziecka, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, widok na morze.Superior SeaView Balcony - ok. 28 m2, dla dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, balkon lub taras z widokiem na morze.Single Use Superior SeaView Balcony - ok. 28 m2. dla jednej osoby dorosłej, balkon lub taras z widokiem na morze.

Wyżywienie

RO (Room Only) - bez wyżywienia.BB (Bed and Breakfast) - Śniadania w formie bufetu.HB (Half Board) - Śniadania i obiadokolacje. Napoje do obaidokolacji dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny (nieogrzewany, czynny od maja do października), leżaki przy basenie. Odpłatnie: salon gier, SPA Elemis a w nim basen (dla osób powyżej 16 r. życia), siłownia, sauna, jacuzzi, zabiegi kosmetyczne.

Dla dzieci

Brak infrastruktury dla dzieci.

Transfer promem

Transfer do hotelu obejmuje przeprawę promową. Cena biletu na prom wliczona jest w cenę pakietu. Samochód nie wjeżdza z klientami na prom. Po transferze z lotniska do portu podróżni przepływają na wyspę Gozo, następnie są odbierani z portu innym pojazdem i przewożeni do hotelu. Klienici w tym czasie samodzielnie przenoszą bagaż na/z promu. Prom kursuje zgodnie z rozkładem, dlatego klienci mogą oczekiwać na jego przypłynięcie. Transfer powrtony realizowany jest tak samo.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Warunki przelotu

Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:- 10 kg- 20 kg- 32 kgWIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).- bagaż rejestrowany 20kg.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.Istnieje możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych na Malcie jeszcze przed wylotem - wycieczki dostępne są również w języku polskim.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Grand Hotel (Gozo)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.