Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
Hotel L&B to kameralny, trzygwiazdkowy obiekt położony w centrum Słonecznego Brzegu, około 600 metrów od piaszczystej plaży. Na terenie hotelu znajduje się odkryty basen, restauracja oraz bar. Dzięki dogodnej lokalizacji, goście mają łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, sklepów i restauracji.
Hotel położony jest w centrum Słonecznego Brzegu, około 600 m od piaszczystej plaży. Leżaki i parasole słoneczne na plaży za opłatą, w miarę dostępności. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje. Stare Miasto w Nessebar - ok. 7 km. Port lotniczy Burgas - ok. 28 km.
Recepcja, lobby, restauracja, bar, bezpłatne Wi-Fi, parking (za opłatą, ok. 5 / dzień).
Double Standard - ok. 20 m2, dla maksymalnie dwóch osób dorosłych i dziecka, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka z prysznicem, balkon. Single Use Standard - dla jednej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka z prysznicem, balkon. Triple Standard - ok. 20 2m, dla maksymalnie trzech osób, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka z prysznicem, balkon.Family Suite Standard - ok. 35 m2, dla maksymalnie czterech osób, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka z prysznicem, balkon.
RO (Room Only) - bez wyżywienia.BB (Bed and Breakfast) - ze śniadaniem w formie bufetu.HB (Half Board) - ze śniadaniem i obiadokolacją. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Odkryty basen, leżaki i parasole słoneczne przy basenie. Za opłatą sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.
Basen dla dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.Przelot liniami WizzAir:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)Przelot liniami Ryanair:* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)Przelot PLL LOT:* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.