Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
1/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
2/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
3/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
4/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
5/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
6/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
7/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
8/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
9/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
10/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
11/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
12/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
13/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
14/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
15/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
16/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
17/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
18/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
19/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
20/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
21/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
22/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
23/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
24/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
25/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
26/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
27/
Hotel Coral (Malta), Wyspa Malta
28/
mapakliknij aby aktywować mapę

Hotel Coral (Malta)

Malta » Wyspa Malta » Saint Paul's Bay
  • KOD OFERTY:
    TRV970581
  • Tak Coral (Malta) ocenili Ocena hotelu:
    3.7 / 5 Sprawdź

Udogodnienia:

  • Fitness/Siłownia
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  •  
  •  
  •  
  •  

Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów

RM Standard Room (TypeB)

od 612 zł
Cena całkowita 3 856zł
Rezerwacja: pokój 2 osobowy + ubezpiecznie

Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy:

Zapytaj o tę ofertę

Informacje o Hotelu Coral (Malta)

Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Malta » Wyspa Malta » Saint Paul's Bay

Naszym zdaniem

Trzygwiazdkowy hotel miejski oferuje ok. 40 pokoi, odkryty sezonowy, basen, restaurację. Dobra baza wypadowa do zwiedzania wysypy.

Położenie

Hotel położony jest w północnej części Malty, w miejscowości Saint Paul's Bay, ok. 1 km od nadmorskiej promenady. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje. Port lotniczy Malta oddalony jest o ok. 21 km.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, lobby, winda, restauracja, bar, Wi-Fi (za opłatą).

Pokoje

Standard - ok. 19 m2, dla maksymalnie trzech osób, TV, klimatyzacja, sejf (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów. Standard with balcony - ok. 19 m2, dla maksymalnie trzech osób, TV, klimatyzacja, sejf (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, balkon.Single Use Standard - dla jednej osoby, TV, klimatyzacja, sejf (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów.Single Use Standard with balcony - dla jednej osoby, TV, klimatyzacja, sejf (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, balkon.

Wyżywienie

RO (Room Only) - bez wyżywienia.BB (Bed and Breakfast) - ze śniadaniem.

Sport i rozrywka

Odkryty basen (czynny sezonowo od czerwca do października), leżaki przy basenie. Za opłatą sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.

Dla dzieci

Brak udogodnień dla dzieci w hotelu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Warunki przelotu

Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:- 10 kg- 20 kg- 32 kgWIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).- bagaż rejestrowany 20kg.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Opinie
Ocena hotelu Coral (Malta):
3.7 / 5
Średnia z 1 opinii

Szczegóły oceny hotelu Coral (Malta):
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    3.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    5.0
  • Atrakcje
    i sport
    3.0
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Ocena hotelu:
3.7 / 5
Średnia z 1 opinii

Opinie hotelu Coral (Malta)

Anna

jestem zadowolona z położenia hotelu Coral - blisko do historycznej części miasta, do przystanków autobusowych, sklepów itd. no i rewelacyjne śniadania, nie spodziewałam się takich po trzygwiazdkowym hotelu. poza tym wnętrza mocno przestarzałe, płatne wifi, brzydkie łazienki. polecam jako bazę wypadową na Maltę, stosunek ceny do jakości odpowiedni

POLECAM:
singlom, ekonomicznym klientom, dla aktywnych wczasowiczów
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
  • figure
Podsumowanie: może być
3.7

Masz pytania o Hotel Coral (Malta)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.