Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
2.5Cypr/Cypr Południowy
Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1994. Obiekt oferuje 30 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wyłożone wykładziną pokoje wyposażone są w łóżko podwójne i sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Standardowym wyposażeniem jest aneks kuchenny wraz z lodówką i ekspresem do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Basen otwarty jest do dyspozycji gości w ich czasie wolnym. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, studio fitness, bilard, spa, sauna i zabiegi masażu. Copyright GIATA 2004 - 2025. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i obiad. Dostępne są również dania specjalne, w tym menu dla dzieci.
W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
przelotpobyt w hoteluopłaty lotniskowe i paliwoweubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowytransfer lotnisko-hotel-lotniskobagaż podręczny:Ryanair/Ryanair Sun - bagaż podręczny (40 x 20 x 25 cm) w kabinie, umieszczony pod fotelemWizzair - 1 mały bagaż - 40 x 30 x 20 cm
bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny zgodnie z ofertąmiejsca obok siebie w samolocieUwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Opieka w języku polskim zapewniona przez pracownika lokalnego kontrahenta (nie dotyczy Cypru Północnego)
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Aquaparki hotelowe na Cyprze są nieczynne w okresie zimowym - od 1 listopada do 30 kwietnia
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Najgorsze jest to że w tym hotelu zostaliśmy okradzeni. W czasie pobytu na kolacji w hotelowej restauracji złodziej wszedł przez zepsute okno do pokoju i wyjął pieniądze z portfela znajdującego się w torebce. Natychmiast powiadomilismy recepcję o tym zdarzeniu recepcję, pan kazał przyjść jutro rano. Pani menadżer Elena powiedziała że nie powiadomia policji gdyż byłoby za duże zamieszanie. Złodziej musiał wiedzieć że jesteśmy w restauracji i że w pokoju jest zepsute okno. Od innych gości wiem że w innych pokojach też były zepsute okna. Przypadek!!!?? Zdecydowanie odradzam
Masz pytania o Hotel Sunny Hill Apartments? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.