Vivas Hotel & Spa Hotel to sprawdzony wybór zarówno dla par, grup przyjaciół, jak i rodzin z dziećmi. Zlokalizowany ok. 3 km od centrum Durres, w niewielkiej odległości od plaży z bezpłatnym serwisem plażowym. Hotel wyróżnia się dogodną lokalizacją, smaczną kuchnią albańską jak i międzynarodową, czy przyjazną atmosferą hotelu. Dogodna lokalizacja oraz inne udogodnienia sprawiają, że hotel sprawdzi się na udany, wakacyjny wypoczynek.
ok. 3 km od centrum miejscowości Durres, do centrum Tirany ok. 38 km. Wydzielona część piaszczystej plaży znajduje się w bliskiej odległości od hotelu (przejście przez ulicę, zejście na plażę schodkami, bezpłatne leżaki i parasole na plaży, w miarę dostępności). Najbliższe restauracje i bary znajdują się w odległości ok. 100 m od hotelu, . Najbliższy przystanek autobusowy - ok. 150 m od hotelu, najbliższy supermarket- ok. 100 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Tiranie znajduje się ok. 32 km od hotelu.
Czterogwiazdkowy hotel, składa się z budynku głównego (5 pięter), został częściowo wyremontowany w 2020 roku. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestronne lobby, basen zewnętrzny z wydzieloną częścią dla dzieci, bezpłatne leżaki i parasole przy basenie (w miarę dostępności), restauracja główna, sauna, łaźnia turecka, bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: pralnia, room service, bar Vivas, masaże, sala konferencyjna na 50 osób.
105 pokoi:Double Standard Room: ok. 24-32 m2, dla maksymalnie 3 osób, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofę lub łóżko piętrowe w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), mini lodówka(bezpłatna), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon lub taras.SingleUse Standard Room: ok. 24-32 m2,dla maksymalnie 1 osoby dorosłej, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), mini lodówka(bezpłatna), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon lub taras.Single w.Child Standard Room: ok. 24-32 m2,dla maksymalnie 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofę lub łóżko piętrowe w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (bezpłatny), mini lodówka(bezpłatna), Wi-Fi (bezpłatnie), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, na życzenie), balkon lub taras.Zakwaterowanie: 14.00Wykwaterowanie: 11.00
Śniadania (Bed & Breakfast - B&B) - śniadania (07.30-10.00) w formie bufetu lub podawane do stolika w restauracji głównej, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.Dwa posiłki (Half Board - HB): śniadanie (07.30-10.00) i kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu lub podawane do stolika w restauracji głównej, wszystkie napoje są za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: muzyka na żywo (okazjonalnie), siłownia. Płatne: sporty wodne na plaży.
Bezpłatnie: mini klub, mały plac zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.///Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą- możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji.WIZZ Priority:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W Albanii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.Opłata wynosi w zależności od obiektu 2-3 EUR za noc za osobę.
Dzień dobry ,spędziliśmy tydzień w tym Hotelu "AŻ" tydzień a całe szczęście ,że tylko tylko tydzień a nie dwa.Hotel czysty ,pokoje codziennie sprzątane ,panie recepcjonistki miłe .Plaża przy hotelu codziennie sprzątana do każdego pokoju przyporządkowane dwa leżaki z parasolem no i to tyle z dobrych rzeczy. Woda niezbyt ciepła a na dodatek zaśmiecona jak i plaża wokół hotelu niedopałkami papierosów papierkami butelkami i kubeczkami plastikowymi ,wkładkami higienicznymi pełno potłuczonego szkła itd.Jedzenie katastrofa!!!!!!! śniadanie : pomidor ogórek serek topiony ,feta,parówki jajko gotowane i sadzone ,obiad :bakłażan grillowany pierś grillowana z kurczaka ,udko lub pałka z kurczaka i makaron ,ryż ,kolacja: ziemniaki , kurczak ,bakłażan czasem frytki to wszystko zimne lub letnie cały tydzień non sto to samo ,kawa też lurowata .Piszecie ,ze można się dożywić nie po to się zakupuje wakacje ALL INCLUSIVE aby się dożywiać . Wakacje nie warte tych pieniędzy bo za 2700 tygodniowy pobyt uważam ,ze to nie małe pieniądze a za tą sumę można spędzić cudowne wakacje ale cóż byliśmy widzieliśmy nie wrócimy już tam NIGDY i nie polecamy!!!!!!!!!!Uwaga na panie sprzątające kradną i przeglądają walizki
Masz pytania o Hotel Vivas? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.