Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
NASZYM ZDANIEM:
Niewielki hotel położony przy malowniczej, żwirowej plaży. Świetna propozycja dla tych, którzy szukają zadowalającego obiektu na słoneczny wypoczynek za niewielką cenę!
****
ALANYA
miejski hotel
polecany na aktywny wypoczynek
w centrum miasta Alanya
Krótko o hotelu…
Miejski hotel położony w niedalekiej odległości od popularnej plaży Kleopatry sprawdzi się idealnie na ekonomiczne wakacje dla lubiących aktywny wypoczynek Klientów.
hotel znajduje się w miejscowości Alanya Merkez, ok. 2 km od centrum miejscowości Alanya, ok. 125 km od lotniska Antalya
Wi-Fi (bezpłatne na terenie hotelu)
ok. 80 metrów do prywatnej piaszczystej plaży, leżaki i parasole płatne
kameralny hotel, 76 pokoi zlokalizowanych w 1 budynku (6 pięter, 1 winda)
do dyspozycji gości; lobby z recepcją, główna restauracja w formie bufetu (kuchnia śródziemnomorska i turecka), bar przy basenie, lobby bar, centrum SPA, basen dla dzieci, basen zewnętrzny, leżaki i parasole przy basenie, ręczniki plażowe (bezpłatnie). Niniejszy opis hotelu obowiązuje w sezonie letnim 2024 (przybliżony czas trwania 27.04.-15.10.2024 r.). W nadchodzących sezonach; zima 24/25 oraz lato 2025 infrastruktura, udogodnienia oraz funkcjonowanie hotelu mogą ulegać zmianom lub być częściowo niedostępne np. ze względu na mniejsze obłożenie (w sezonie zimowym) lub zmianę koncepcji hotelu (w sezonie lato 2025). Szczegółowe informacje odnośnie funkcjonowania hotelu oraz jego udogodnień w sezonie zima 24/25 oraz lato 2025 będą dostępne wkrótce.
Pokoje Standard dla max 4 osób ok. 24 m2, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, mini lodówka, łazienka (WC, prysznic), suszarka, szlafrok, kapcie, balkon z wyposażeniem, widok na basen/ogród/ląd/morze/boczny na morze Niniejszy opis hotelu obowiązuje w sezonie letnim (przybliżony czas trwania 27.04.-15.10.2024 r.). W sezonie zimowym (przybliżony czas trwania 15.10.2024-26.04.2025 r.) funkcjonowanie hotelowych udogodnień m.in. barów, restauracji, basenów, aquaparków, serwisu plażowego, obiektów sportowych oraz innych, może ulegać zmianom lub być całkowicie niedostępne ze względu na mniejsze obłożenie hotelu, warunki pogodowe itp. Szczegółowe informacje odnośnie do funkcjonowania hotelu oraz jego udogodnień w okresie zimowym są dostępne na miejscu w hotelu. Jeżeli Klient chciałby uzyskać bardziej dokładne informacje przed wylotem, należy przesłać do Organizatora zapytanie w tej sprawie.
• basen
• tenis stołowy
• łaźnia turecka (płatna)
• sauna (płatna)
• masaże (płatne)
• basen
• łóżeczko (na życzenie)
• krzesełka w restauracji
All Inclusive śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godzinach 10 00-23 00 w wyznaczonych barach. Dodatkowo płatne alkohole oraz napoje importowane, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane i puszkowane.
****Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
***W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
**Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2-3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2-3 godziny po południu.
Anex Tour Poland jest częścią ANEX TOURISM GROUP (ATG). Od ponad 28 lat grupa jest jednym z wiodących organizatorów wyjazdów turystycznych na świecie oraz przykładem stale rozwijającego się biznesu.
Początki działalności w Polsce sięgają 2016 roku, kiedy to działali pod nazwą Orex Travel. Od samego początku starannie selekcjonowali i sprawdzali bazę hotelową.
W maju 2023 roku z sukcesem przeprowadzili rebranding z Orex Travel na Anex Tour.
W naszej ofercie posiadają popularne kierunki wśród turystów na czele z Turcją, Egiptem, Hiszpanią, Bułgarią czy Grecją. Specjalizujemy się także w destynacjach egzotycznych takich jak m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Tajlandia, Sri Lanka, Malediwy.
Oprócz tego Anex Tour posiada własną linię lotniczą Mavi Gök Airlines. Z Polski latają z największych lotnisk: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Gdańska i Rzeszowa.
Jako pierwszy touroperator w historii oferują swoim klientom przeloty w podwyższonej klasie Comfort oraz Biznes – Boeingami 777.
Niewielki hotel położony przy malowniczej, żwirowej plaży. Świetna propozycja dla tych, którzy szukają zadowalającego obiektu na słoneczny wypoczynek za niewielką cenę!
Hotel zasługuje na miano hotelu robotniczego. W całym budynku brudno,zestaw do sprzątania to 10 litrowe wiaderko po jogurcie,1,5 l butelka po pepsi z wodą, śmierdzący mop. Ręczniki wymieniane po poglądowej ocenie przez osobę sprzątającą,brudne albo nie..Oświetlenie w pokoju tragiczne(o czytaniu można zapomnieć),hałasujący na balkonie agregat od klimatyzacji,pleśń w kabinie prysznicowej,smród z kanalizacji,rolę szafy spełnia wnęka z dwoma półkami,stare meble,tragiczne łóżko,lodówka która nie mogła spełniać swojej funkcji,ponieważ po wyjęciu karty z urządzenia wyłączającego prąd nie działała,również brak możliwości naładowania jakiegokolwiek urządzenia po wyjściu z pokoju.Stołówka ciasna , bez klimatyzacji,jedzenie okropne,wieczny brak szklanek i filiżanek.Szklanki do napojów i do piwa myte ręcznie w zimnej wodzie w barze przy basenie.Brak napojów i innych produktów spożywczych,które były dokupowane przez kelnerów w pobliskim sklepie carrefour mini.Końcowa droga ewakuacyjna zastawiona przez różne przedmioty należące do sklepu.Obsługa nie reagująca na skargi i uwagi.Winda brudna,ciasna i bez klimatyzacji. Basen zamykany o godzinie 18.00,brak jakichkolwiek animacji i innych form rozrywki na terenie obiektu.Na terenie basenu ciasno złączone 32 leżaki na 73 pokoje w sześciopiętrowym budynku.Brudne toalety przy basenie i prysznic nie sprzątany od miesięcy..Hotel nie posiada restauracji. Jednym słowem omijajcie ten hotel z daleka.
Czytałam opinie o tym hotelu przed wyjazdem i się przeraziłam, okazało się że przez ostatni rok sporo się zmieniło - i to na lepsze! Hotel może nie jest luksusowy, ale bardzo przyjemny, z małymi pokoikami, całkiem dobrym jedzeniem i najlepszą obsługą! Jeżdżę już trochę po Turcji i wiem czego się spodziewać, tu było mega komfortowo i miło!
Masz pytania o Hotel Kleopatra Arsi (ex. Kleopatra Inn)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.