zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3
Rodos,Faliraki
Hotel położony w północno-wschodniej części wyspy Rodos w miejscowości Faliraki w odległości ok. 1 km do centrum miasta (przystanek autobusowy znajduje się przed wejściem do hotelu). Do piaszczysto-żwirowej plaży jest tylko 150 m. W pobliżu hotelu znajdują się liczne bary, restauracje, tawerny oraz sklepy. Leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie, na plaży dodatkowo płatne,
Rodzinny skromny hotel, do dyspozycji gości: recepcja, winda, sejf (dodatkowo płatny), kącik TV, kącik internetowy (dodatkowo płatny), dostęp do WiFi w recepcji, restauracja, bar, bar przy basenie oraz basen ze słodką wodą. Ponadto dla najmłodszych brodzik oraz plac zabaw. Hotel polecany szczególnie osobom lubiącym bliskość tętniącego życiem dziennym i nocnym miasta.
W hotelu znajduje się 59 pokoi rozmieszczonych na trzech piętrach. Pokoje o powierzchni około 20m2. Wszystkie pokoje posiadają klimatyzację sterowaną centralnie (1.07-15.09 uruchamiana w określonych godzinach), łazienkę z wanną lub prysznicem, TV SAT, taras lub balkon oraz lodówkę na życzenie (dodatkowo płatną).
Hotel posiada formułę wyżywienia HB-rozszerzone śniadania kontynentalne, wieczorem bar sałatkowy i danie główne serwowane do stolika wraz z deserem. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Za dodatkową opłatą możliwość skorzystania ze sportów wodnych na plaży.
Pokój dwuosobowy, pokój dwuosobowy + dostawka dla dziecka, pokój dwuosobowy + dostawka dla osoby dorosłej.
2* Grecja/Rodos
Lokalizacja
50m
Faliraki
900m
20 km Plaża - publiczna, piaszczysto-żwirowa - leżaki, parasole płatne Hotel
2*
60
basen zewętrzny, brodzik dla dzieci Dodatkowe usługi
sejf, pokój gier Internet - Wifi w lobby bezpłatne - kawiarenka internetowa płatna Pokoje
łazienka , klimatyzacja (bezpłatna 01.07-10.09), TV , mini lodówka (płatna), telefon, balkon Restauracje i bary
restauracja główna
bar przy basenie Wyżywienie - HB
śniadanie, kolacja. Napoje dodatkowo płatne Sporty
sporty wodne na plaży Dla dzieci - brodzik
FALIRAKI BAY
2
RODOS Hotel Faliraki Bay jest 2-gwiazdkowym zacisznym - obiektem oferującym zewnętrzny basen i słoneczny taras. Znajduje się w miejscowości Faliraki.
odległość od lotniska - ok 15 min centrum miasta - 800 m odległość od plaży- 50 m
Liczba pokoi - 60 pokoi Do dyspozycji Gości- recepcja 24h, darmowe Wi-Fi w miejscach publicznych, sala do spotkań, ogród, restauracja, bar szybkiej obsługi przy basenie, basen, brodzik dla dzieci,sala gier,kącik internetowy,sejf w recepcji, wynajem aut, wypożyczalnia rowerów Dodatkowo płatne- sejf, klimatyzacja, Wi-Fi w pokojach
Śniadania i obiadokolacje
Pokoje 2-osobowe - wyposażone w w mini lodówkę, Wi-Fi, prywatny balkon, telewizję satelitarną i indywidualną klimatyzacją. Goście mogą korzystać z prywatnych łazienek z prysznicem. Maks. obłożenie - 4 *Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
GRECJA
przy głównej ulicy, ok. 1 km. od centrum popularnego kurortu Faliraki.
piaszczysto-żwirowa plaża w Faliraki oddalona o ok. 150 m. od hotelu. Serwis plażowy za opłatą.
kameralny hotel średniej kategorii oferuje 60 pokoi. Do dyspozycji Gości: hol powitalny z recepcją i miejscami do wypoczynku, winda, sejfy na recepcji (za opłatą), restauracja, bar. Na zewnątrz znajduje się basen, taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami słonecznymi.
Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych gratis.
funkcjonalnie urządzone pokoje dwuosobowe od strony ogrodu (DBL GV): ok. 16-20 m2; klimatyzacja (lipiec-10.09, uruchamiana w określonych godzinach), TV-Sat., telefon, minilodówka, balkon lub taras, wanna lub prysznic, WC. Pokoje dwuosobowe z bocznym widokiem na morze (DBL SSV).
zintegrowany brodzik, plac zabaw.
z dwoma posiłkami: rozszerzone śniadanie kontynentalne, kolacja w formie serwowanego menu.
3 gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim: Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, Teneryfa, Fuerteventura, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), LO (Lot).
W związku ze zmianami w przepisach sanitarnych oraz przekraczania granicy w poszczególnych krajach Nekera przygotowała listę wymaganych procedur wjazdowych do danego kraju - https://www.nekera.pl/bezpieczne-wakacje/ Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed Państwa wyjazdemTELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc; 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc; 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc; 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc; APT kat. 1-2 = 0,25€/apt/noc; APT kat. 3 = 0,50€/apt/noc; APT kat. 4 = 1,00€/apt/noc.
- Kameralny hotel w Faliraki- ok. 150 m. od morza i plaży- Dla niewymagających Gości- Basen i taras słoneczny
Nieduży, rodzinnie prowadzony hotel, skromny, ale zadbany. Jego atutem jest lokalizacja niemal przy plaży, w spokojnej okolicy, ale jednocześnie blisko centrum. Kameralna atmosfera, śródziemnomorska roślinność, basen, dogodne usytuowanie.
Ok. 50 m od plaży, 500 m od centrum miejscowości Faliraki (sklepy, bary, dyskoteka), 20 km od lotniska. W poblizu hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Recepcja (24 h), sejfy (odpłatnie) w recepcji, bezpłatne Wi-Fi w lobby, restauracja, bar przy basenie, kącik internetowy, bezpłatny parking.
Standardowe, dwuosobowe z możliwością 2 dostawek, funkcjonalnie wyposażone; łazienka, TV sat, Wi Fi, telefon, balkon (widok na ląd lub boczny widok na morze), odpłatnie: sejf, lodówka, klimatyzacja (7 Eur/dzień),Powierzchnia - ok. 16 m kw.
HB - śniadania (bufety) i kolacje (bufety i set menu), napoje do kolacji płatne.
Basen słodkowodny z tarasem słonecznym (darmowe leżaki i parasole), sala gier. 2 km od hotelu znajduje się park wodny.
Brodzik zintegrowany z basenem, łóżeczko dla niemowlaka.
Co najmniej na 48 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) https://travel.gov.gr/#/, w którym należy podać swoje dane kontaktowe i miejsce pobytu. Dzięki temu można uzyskać niezbędyny d kod QR. Na miejscu w hotelu do zapłaty podatek turystyczny. Według rządu greckiego od stycznia 2018 r. nie jest on wliczony w cenę zakwaterowania. Po przyjeździe należy zapłacić podatek bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu, szacunkowe kwoty: -0,50 za pokój i za noc dla 1-2* hoteli -1,50 za pokój i za noc w hotelach 3* -3,00 za pokój i za noc w hotelach 4* -4,00 za pokój i za noc w hotelach 5* Szacunkowe opłaty za apartamenty lub placówki sklasyfikowane w kluczach": -0,25 za pokój i za noc za 1-2 klucze -0,50 za pokój i za noc za 3 klucze -1,00 za pokój i za noc za 4 klucze Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, telefoniczną anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego płatnego na miejscu w hoteu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Władze greckie wprowadziły bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojego pobytu na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form). Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy przekraczaniu granicy z Grecją drogą powietrzną, lądową i morską. Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. Formularz należy wypełnić co najmniej 48 godzin przed wjazdem a w przypadku podróży samolotem - co najmniej 24 godziny przed odprawą. W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Do formularza można dopisać małoletnie dzieci. Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo ukarać grzywną w wysokości 500 euro.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Enter Air W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników Przy rezerwacjach z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 270PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Wizzair: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 450 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 400 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 500 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 330 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Nieduży, rodzinnie prowadzony hotel, skromny, ale zadbany. Jego atutem jest lokalizacja niemal przy plaży, w spokojnej okolicy, ale jednocześnie blisko centrum. Kameralna atmosfera, śródziemnomorska roślinność, basen, dogodne usytuowanie.
Ok. 50 m od plaży, 500 m od centrum miejscowości Faliraki (sklepy, bary, dyskoteka), 20 km od lotniska. W poblizu hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Recepcja (24 h), sejfy (odpłatnie) w recepcji, bezpłatne Wi-Fi w lobby, restauracja, bar przy basenie, kącik internetowy, bezpłatny parking.
Standardowe, dwuosobowe z możliwością 2 dostawek, funkcjonalnie wyposażone; łazienka, TV sat, telefon, balkon (widok na ląd lub boczny widok na morze), odpłatnie: sejf, lodówka, klimatyzacja (7 Eur/dzień),Powierzchnia - ok. 16 m kw.
HB - śniadania (bufety) i kolacje (bufety i set menu), napoje do kolacji płatne.
Basen słodkowodny z tarasem słonecznym (darmowe leżaki i parasole), sala gier. 2 km od hotelu znajduje się park wodny.
Brodzik zintegrowany z basenem, łóżeczko dla niemowlaka.
Co najmniej na 48 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) https://travel.gov.gr/#/, w którym należy podać swoje dane kontaktowe i miejsce pobytu. Dzięki temu można uzyskać niezbędyny d kod QR.Na miejscu w hotelu do zapłaty podatek turystyczny. Według rządu greckiego od stycznia 2018 r. nie jest on wliczony w cenę zakwaterowania. Po przyjeździe należy zapłacić podatek bezpośrednio w hotelu.Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu, szacunkowe kwoty:-0,50 za pokój i za noc dla 1-2* hoteli-1,50 za pokój i za noc w hotelach 3*-3,00 za pokój i za noc w hotelach 4*-4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*Szacunkowe opłaty za apartamenty lub placówki sklasyfikowane w kluczach":-0,25 za pokój i za noc za 1-2 klucze-0,50 za pokój i za noc za 3 klucze-1,00 za pokój i za noc za 4 kluczeOferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, telefoniczną anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego płatnego na miejscu w hoteu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Władze greckie wprowadziły bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojego pobytu na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form).Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy przekraczaniu granicy z Grecją drogą powietrzną, lądową i morską. Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. Formularz należy wypełnić co najmniej 48 godzin przed wjazdem a w przypadku podróży samolotem - co najmniej 24 godziny przed odprawą. W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Do formularza można dopisać małoletnie dzieci.Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo ukarać grzywną w wysokości 500 euro.
ZALECENIA DLA PODRÓŻUJĄCYCH (aktualizacja 18.05.2021 r.)Poniższe informacje pochodzą z greckiej strony rządowej https://travel.gov.gr/Mogą ulec zmianie. Przed przyjazdem do Grecji sugerujemy kontakt z biurem podróży lub przewoźnikiem realizującym przelot/przewóz w celu uzyskania aktualnych informacji. W razie wątpliwości zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Ambasadą Republiki Greckiej w Warszawie https://www.mfa.gr/missionsabroad/en/poland-en/about-us/contact.htmlInformacje dotyczą osób podróżujących z terytorium Polski. W celu uzyskania informacji dotyczących protokołu wjazdu z innych państw sugerujemy kontakt z właściwą dla miejsca rozpoczęcia podróży grecką ambasadą. Osoby planujące podróż do Grecji zachęcamy do korzystania ze strony https://odyseusz.msz.gov.pl/. Zarejestrowanie swojej podróży na stronie pozwoli Ambasadzie na szybkie skontaktowanie się z podróżnymi w nagłych sytuacjach. WJAZD DO GRECJIOd dnia 14 maja 2021 r. osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie wcześniej niż 72 godziny przed przyjazdem. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci które ukończyły 5 lat), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.Od osób, które ukończyły szczepienie (tj. minęło 14 pełnych dni od podania ostatniej dawki szczepienia, w zależności od liczby wymaganych dawek) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia wydane przez uprawniony organ publiczny, nie wymaga się zaświadczenia o negatywnym wyniku testu PCR. Zaświadczenie powinno być wystawione w j. angielskim i/lub greckim.Szczepionki, które zostały uznane przez greckie władze graniczne to: Pfizer BioNtech, Moderna, Astra Zeneca - Oxford, Novavax, Johnson & Johnson - Janssen, Sinovac Biotech, Gamaleya (Sputnik), Cansino Biologics, Sinopharm. Dowód negatywnego wyniku testu nie jest wymagany, jeśli podróżny wyzdrowiał z COVID w ciągu ostatnich 9 miesięcy. Można to udowodnić przedstawiając zaświadczenie wydane przez organ publiczny lub certyfikowane laboratorium. Inną opcją jest przedstawienie pozytywnego wyniku testu molekularnego PCR, wykonanego maksymalnie 2 miesiące przed przybyciem i wcześniej niż 9 miesięcy przed przybyciem. Wszystkie zaświadczenia powinny zostać wydane w języku zrozumiałym dla greckich władz granicznych.Każda osoba, która przyjeżdża do Grecji, niezależnie od posiadanego zaświadczenia może zostać poddana losowej kontroli stanu zdrowia. Osoby, które nie poddadzą się losowemu badaniu na obecność koronawirusa mogą spotkać się z odmową wjazdu na terytorium Grecji. Podróżni i osoby im towarzyszące u których stwierdzono obecność wirusa SARS CoV2 zostaną objęci izolacją w hotelach kwarantannowych, gdzie zostaną poddani dalszym testom PCR w celu potwierdzenia wstępnej diagnozy. Podróżni będą przebywać w warunkach kwarantanny przez co najmniej 10 dni. Koszty zakwaterowania w hotelach kwarantannowych pokrywa państwo greckie.Kraje, z których dozwolony jest wjazd na powyższych warunkach bez konieczności późniejszej samoizolacji to: kraje UE i strefy Schengen, USA, Wielka Brytania, Izrael, Serbia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Nowa Zelandia, Australia, Korea Południowa, Tajlandia, Rwanda, Singapur, Federacja Rosyjska, Macedonia Północna, Kanada, Białoruś, Bahrajn, Katar, Chiny, Kuwejt, Ukraina i Arabia Saudyjska.Obywatelom spoza UE zdecydowanie zaleca się wybranie bezpośrednich lotów do Grecji. W każdym innym przypadku podróżni powinni przestrzegać wymogów kraju, w którym się zatrzymują. PLF i QR code - pozostaje utrzymany bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojej podróży na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form).Formularz należy wypełnić co najmniej 24 godziny przed odprawą (zalecamy jednak wcześniejsze rejestrowanie podróży). Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy odprawie biletowej oraz przy przekraczaniu granicy z Grecją (drogą powietrzną, lądową i morską). Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Każdy dorosły oraz każde dziecko powinno posiadać własny kod QR.Podróżnym nieposiadającym kodu QR linie lotnicze mogą odmówić wejścia na pokład samolotu. Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo nałożyć na podróżnego grzywnę w wysokości 500 euro.W sprawach związanych funkcjonowaniem PLF i generowania kodów QR proszę kontaktować się z infolinią greckiego Ministerstwa Ochrony obywatela dzwoniąc na numer: +30 215 560 51 51.ZALECENIA DLA PODRÓŻUJĄCYCH (aktualizacja 05.05.2021 r.)Osoby planujące podróż do Grecji zachęcamy do korzystania ze strony https://odyseusz.msz.gov.pl/. Zarejestrowanie swojej podróży na stronie pozwoli Ambasadzie na szybkie skontaktowanie się z podróżnymi w nagłych sytuacjach.Od dnia 19 kwietnia 2021 r. osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.Od osób, które ukończyły szczepienie (tj. minęło 14 dni od podania ostatniej dawki szczepienia, w zależności od liczby wymaganych dawek) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia, nie wymaga się zaświadczneia o negatywnym wyniku testu PCR, ale zaświadczenia o szczepieniu. Zaświadczenie o szczepieniu powinno zawierać przynajmniej następujące informacje: imię i nazwisko, rodzaj/nazwę podanej szczepionki, daty podania dawek, oznaczenie wystawcy szczepienia. Zaświadczenie powinno być wystawione w j. angielskim i/lub greckim.Świadectwa szczepień preparatami Sputnik, Sinovac, które nie zostały zatwierdzone przez Europejską Agencję Leków (EMA) również zwalniają odwiedzających z obowiązku przedłożenia negatywnego wyniku testu PCR. Szczepionki, które zostały uznane przez greckie władze graniczne to: Pfizer BioNtech, Moderna, Astra Zeneca - Oxford, Novavax, Johnson & Johnson - Janssen, Sinovac Biotech, Gamaleya (Sputnik), Cansino Biologics, Sinopharm.Każda osoba, która przyjeżdża do Grecji, niezależnie od posiadanego zaświadczenia (tj. wyniku testu PCR lub świadectwa szczepień), może zostać poddana losowej kontroli stanu zdrowia. Osoby, które nie poddadzą się losowemu badaniu na obecność koronawirusa mogą spotkać się z odmową wjazdu na terytorium Grecji.Ponieważ Grecja przygotowuje się do oficjalnego rozpoczęcia sezonu turystycznego 14 maja, w związku z czym rząd poownie otworzy:- plaże - z zachowaniem zasad dystansu społecznego - muzea i kina plenerowe - wydarzenia kulturalne na żywo i pokazy na terenach zewnętrznych zostaną otwarte od 28 maja Również restauracje i kawiarnie zotały otwarte do godziny 22:45 z wykorzystaniem wyłącznie terenów zewnętrznych.Aktualizacja 19 kwietnia 2021 r. Osoby przyjeżdżające do Grecji (w tym dzieci powyżej 5. roku życia) muszą mieć ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem.Osoby, które otrzymały szczepienia (tj. minęło 14 dni od podania drugiej dawki szczepienia) nie muszą okazywać wyniku testu, ale konieczne jest przedstawienie odpowiedniego świadectwa szczepienia.Szczepionki, które zostały uznane przez greckie władze graniczne: Pfizer BioNtech, Moderna, Astra Zeneca - Oxford, Novavax, Johnson & Johnson - Janssen, Sinovac Biotech, Gamaleya (Sputnik), Cansino Biologics, Sinopharm.Świadectwa szczepień Sputnik, Sinovac, które nie zostały zatwierdzone przez Europejską Agencję Leków (EMA), również zwalniają odwiedzających z obowiązku przedłożenia negatywnego wyniku testu PCR.Każda osoba, która przyjeżdża do Grecji, niezależnie od posiadanego zaświadczenia (tj. wyniku testu PCR lub świadectwa szczepień), może zostać poddana losowej kontroli stanu zdrowia. Podróżny, który odmówi - może nie zostać wpuszczony na terytorium Grecji.Wymagany jest obowiązek posiadania formularza PLF, szczegóły na stronie: www.travel.gov.gr Powyższe informacje ważne są do odwołania lub do publikacji nowych przepisów. Prosimy śledzić komunikaty na stronie rządowej www.gov.pl
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.//Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą:- bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 300PLN/sztukaUWAGA! W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO8547c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage///Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)Warszawa- 10 kg w cenie 470 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 660 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 850 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 210 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.///Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony):Warszawa-Modlin-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 450 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 150zł/osobaPasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.Berlin (kody Air Malta)- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 450 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 210zł/osobaWybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu///Lecąc Easy Jet (BER-HER), każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):- bagaż rejestrowany 15kg - cena 400PLN/sztuka- bagaż rejestrowany 23kg - cena 450 PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki///Lecąc Corendon Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg- jeden bagaż rejestrowany - waga do 20 kg,Warunki przewozu linii lotniczych Corendon: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservationsPrzy rezerwacjach założonych na wyloty do Grecji z przelotem liniami Corendon, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
GRECJA
rodzinnie prowadzony, ekonomiczny obiekt oferuje niedrogie zakwaterowanie w popularnym nadmorskim kurorcie. Tętniące życiem centrum Faliraki z licznymi butikami, tawernami i klubami znajduje się w odległości niedługiego spaceru, a szeroka, piaszczysta plaża położona jest zaledwie kilka kroków od hotelu. Tak dogodna lokalizacja i niska cena to wyjątkowe atuty hotelu. Wakacyjna atmosfera oraz przyjazna i miła obsługa rekompensują podstawowe wyposażenie obiektu. Błogi relaks gwarantuje basen otoczony tarasem słonecznym oraz sąsiedztwo plaży, a rozrywki wieczorne znaleźć można w pobliskim centrum kurortu. Kategoria lokalna 3***
Faliraki, nadmorska strefa, ok 100m od centrum Faliraki z licznymi butikami, tawernami i barami, miasto Rodos ok. 12km. Lotnisko Rodos ok. 18km
ok. 100m od hotelu (dojście nieutwardzoną ścieżką), piaszczysta, długa i szeroka, publiczna, bezpłatna. W sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.
60 pokoi, 3 piętra, kameralny hol powitalny, recepcja 24h, lobby, winda, restauracja główna, sezonowy snack bar przy basenie, taras, płatny sejf w recepcji, płatne miejsca parkingowe.
prosto, podstawowo wyposażony pokój typu standard (STD) - część pokoi po renowacji, klimatyzacja (sezon letni, płatna), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny minibar/lodówka, balkon. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek(możliwe łóżko piętrowe), co może jednak ograniczać komfort zakwaterowania. Pokój ekonomiczny (ECO) oferowany w specjalnie cenie może być przed renowacją lub z ograniczonym widokiem. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).
basen zewnętrzny (sezon letni), tarasy słoneczne. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Rozrywki i atrakcje centrum Faliraki.
brodzik
- śniadania, obiadokolacje (HB)
hotel objęty telefoniczną obsługą - numer alarmowy z językiem polskim. Hotelowa klimatyzacja dostępna w wyznaczonych godzinach.
prosty obiekt polecany osobom poszukującym zakwaterowania blisko piaszczystej plaży, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum rozrywek. Propozycja niedrogich wakacji na Rodos.210112
limity bagażowe w zależności od linii lotniczej Corendon Airlines (kod lotu XC) – duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x25cm, max waga do 8kg, który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. Aktualna promocja – przewóz bagażu rejestrowanego bezpłatnie.EasyJet (kod lotu EZY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 45x36x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 56x45x25cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 15kg i max wymiarach 56x45x25cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. LOT (kod lotu LO) – duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.
Informujemy, iż wyniku pandemii COVID-19, mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku obowiązywać mogą restrykcyjne procedury i obostrzenia dotyczące świadczonego serwisu. Z uwagi na powyższe wprowadzone mogą zostać inne, niż standardowo dotychczas, zasady korzystania z transportu czy infrastruktury hotelowej np. maksymalna ilość pasażerów lub gości w obiekcie hotelowym, ograniczenia w serwisie sprzątającym, obowiązek zachowania dystansu, określone warunki korzystania z barów, restauracji itp. Wystąpić mogą również ograniczanie w dostępie do wybranej infrastruktury jak np. zaplecza spa, fitness, programów animacyjnych itp., a nawet częściowe lub całkowite zamknięcie obiektu. Konkretne przepisy i zarządzenia regulowane są przez instytucje międzynarodowe, a także przez lokalne władze w miejscu docelowym i Biuro Podróży ATUR sp. z o.o nie ma na nie wpływu. Staramy się na bieżąco śledzić wytyczne i niezwłocznie informować o obowiązujących restrykcjach, mając jednak na uwadze iż przepisy zmieniać mogą się bardzo dynamicznie, obostrzenia obowiązywać mogą bez wcześniejszego powiadomienia.Informujemy również, iż zmianom ulegać mogą przepisy dotyczące przekraczania granic oraz przepisy sanitarne w poszczególnych krajach. Komunikaty dotyczące warunków podróżowania dostępne są pod adresem http//atur.com/pl/bezpieczna-podroz
Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 15.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR
Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkoweTaksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna w Grecji przy zakwaterowaniu. Wysokość opłaty uzależniona jest od standardu zakwaterowania (lokalnej kategorii obiektu) 2**- ok. 0,5 EUR/pokój/noc, 3***- ok. 1,5 EUR/pokój/noc, 4****- ok. 3 EUR/pokój/noc, 5*****- ok. 4 EUR/pokój/noc
***
Rodos, Grecja
przy głównej ulicy. Do centrum Faliraki ok. 1 km. Restauracje, bary, sklepy w pobliżu. Przystanek autobusu liniowego przy hotelu.
piaszczysto-żwirowa, publiczna, oddalona ok. 150 m od hotelu. Leżaki, parasole za opłatą.
kameralny hotel, średniej kategorii oferuje 59 pokoi rozmieszczonych na 3 piętrach. Hol powitalny z recepcją i miejscami do wypoczynku, winda, sejfy w recepcji (za opłatą), kącik TV, restauracja, bar. Na terenie zewnętrznym znajdują się basen ze słodką wodą oraz taras słoneczny. Leżaki i parasole przy basenie w cenie.
3 gwiazdki.
standardowo i funkcjonalnie wyposażone Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja (1.07-10.09, uruchamiana w określonych godzinach), lodówka (na życzenie i za opłatą), TV sat., telefon, balkon. Prysznic, WC, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (2-3B). Pokoje - wariant ekonomiczny (2-3S): wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
zintegrowany brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
kącik internetowy za opłatą, Wi-Fi w recepcji gratis.
za opłatą: bilard.
Z dwoma posiłkami: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
2-12 lat: zniżka procentowa.
***
Rodos, Grecja
Do zapłaty na miejscu podatek turystyczny.Opis z poprzedniego sezonu!
przy głównej ulicy. Do centrum Faliraki ok. 1 km. Restauracje, bary, sklepy w pobliżu. Przystanek autobusu liniowego przy hotelu.
piaszczysto-żwirowa, publiczna, oddalona ok. 150 m od hotelu. Leżaki, parasole za opłatą.
kameralny hotel, średniej kategorii oferuje 59 pokoi rozmieszczonych na 3 piętrach. Hol powitalny z recepcją i miejscami do wypoczynku, winda, sejfy w recepcji (za opłatą), kącik TV, restauracja, bar. Na terenie zewnętrznym znajdują się basen ze słodką wodą oraz taras słoneczny. Leżaki i parasole przy basenie w cenie.
kącik internetowy za opłatą, Wi-Fi w recepcji gratis.
3 gwiazdki.
standardowo i funkcjonalnie wyposażone Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja (15.06-15.09, za opłatą, płatne na miejscu), lodówka (na życzenie i za opłatą), TV sat., telefon, balkon. Prysznic, WC, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (2-3B). Pokoje – wariant ekonomiczny (2-3S): wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
Z dwoma posiłkami: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
za opłatą: bilard.
zintegrowany brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
do 31.01.18 21% zniżki, 1.02-30.04.18 11% zniżki.
2-12 lat: zniżka procentowa.
Masz pytania o Hotel Faliraki Bay? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00