zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
2007 r.
Słoneczny Brzeg, 35 km od lotniska.
150 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki i materace płatne.
restauracja, bar, restauracja, sejf, całodobowy minimarket
w budynku głównym: 28 pokoi standardowych, 3 apartamenty klimatyzacja, prysznic, telefon, TV, minibar, terakota, balkon, internet bezprzewodowy w pokojach.
Bezpłatne: internet bezprzewodowy
BB
śniadanie.
lokalne napoje bezalkoholowe.
***Bułgaria/Słoneczny Brzeg
blisko centrum miejscowościblisko plażaWiFiblisko restauracje, bary, dyskoteki
Hotel położony jest w samym centrum kurortu Słoneczny Brzeg, gdzie turyści znajdą liczne bary, restauracje, sklepy, dyskoteki. Bardzo blisko znajduje się piaszczysta plaża (ok 200 m), gdzie skorzystać można z leżaków i parasoli, a także ze sportów wodnych (dodatkowo płatne). Pobyt w hotelu na pewno urozmaici bezpłatna sieć bezprzewodowego internetu - WiFi.
w centrum miasta Słoneczny Brzegok. 200 m od plażyok. 1 km Action Aquaparkok. 5 km do Nesebyrok. 27,5 km do lotniska w Burgas
Plaża znajduje się ok 200 m od hotelu, jest piaszczysta i publiczna. Serwis plażowy za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: parking (ok 2,5 km od hotelu - bezpłatny transfer), całodobowa recepcja, winda, WiFi, przechowalnia bagażu.Dodatkowo płatne: wynajem samochodów, sejf, kantor.
Brak udogodnień dla dzieci.
Zakwaterowanie: 14:00Wykwaterowanie: 11:00DOUBLE ROOM: przeznaczony dla maksymalnie 3 gości. W pokoju znajduje się dodatkowe łóżko (dla dostawki), klimatyzację, TV, łazienkę z prysznicem, małą lodówkę, balkon.
Bez wyżywienia. Przy hotelu znajduje się restauracja (-10% zniżki dla gości hotelowych).
Zwierzęta nie są akceptowane.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Podatku lokalnego- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁBAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁBAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 450 ZŁBAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 650 ZŁBAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 700 ZŁUwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Osoby podróżujące z Polski do Bułgarii nie muszą posiadać certyfikatu Covid potwierdzającego szczepienie lub statusu ozdrowieńca.Osoby niezaszczepione nie mają obowiązku przedstawiania testu po przyjeździe na terytorium Bułgarii, nie ma również konieczności wypełniania formularza typu Travel Health.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
**
BURGAS
Data otwarcia 2007 rok Odnowiony w 2009 roku Na terenie hotelu znajduje sie restauracja, bar, restauracja, sejf (platny).
Sloneczny Brzeg, ok. 35 km od lotniska w Burgas.
• Wi-Fi w lobby bezplatne
• Wi-Fi w pokojach platne
Ok. 200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Platne parasole, lezaki.
Typy pokoi w budynku glównym
• Pokoje standardowe klimatyzacja, lazienke (prysznic), minibar, TV, balkon.
• Apartamenty klimatyzacja, lazienke (prysznic), minibar, TV, balkon.
• restauracja, bar Sniadanie
• sniadanie (08 00-10 00)
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do sniadania Dodatkowo platne napoje importowane oraz wysokojakosciowe, soki ze swiezo wyciskanych owoców, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
*** Podane godziny serwowania posilków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej moga ulec nieznacznym zmianom, ze wzgledu na sezonowosc, sily wyzsze i inne okolicznosci. Ze wzgledu na procedury bezpieczenstwa zastosowane w zwiazku z wirusem Covid-19 w obiekcie moga wystepowac ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. w wyposazeniu pokoi, serwisie plazowym oraz w serwisie gastronomicznym.
Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w koncepcji hotelu, w tym w zestawie uslug platnych/bezplatnych bez uprzedniego powiadomienia. Prosimy o wyjasnienie informacji jestes zainteresowany z góry.
3* Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Hotel usytuowany jest w samym sercu kurortu Słoneczny Brzeg, w odległości około 150 metrów od głównej plaży i niedaleko słynnej ulicy Flower Street. Obiekt stanowi doskonały wybór dla młodych ludzi. Bary, restauracje i kawiarnie oddalone są do niego o kilka minut spacerem.Hotel usytuowany jest w pobliżu wszystkich popularnych lokali rozrywkowych, a także dworca autobusowego, z którego odjeżdżają autobusy wycieczkowe do Warny, Burgasu oraz Nesebyru.w budynku głównym: 36 pokoi standardowych, 4 apartamenty;
śniadanie.HB : śniadanie +obiadokolacja
Nieduży, 4-pietrowy obiekt składający się z 41 pokoi, położony w centrum Słonecznego Brzegu, polecany przede wszystkim osobom młodym, które chciałyby korzystać z uroków tętniącego życiem miasta. Oferta atrakcyjna cenowo.
W Słonecznym Brzegu, ok. 150m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), na początku głównej ulicy, ok. 35km od lotniska w Burgas. W pobliżu hotelu wiele barów, restauracji, sklepów, minimarket (24 h), apteka, przystanek autobusowy.
Całodobowa recepcja, restauracja główna z częścią na zewnątrz, bar, winda, sejf (płatny), sklepik z pamiątkami, punkt wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi przy recepcji.
Standardowe pokoje z łazienkami (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), klimatyzacja, telefon, TV, minilodówka, balkon.
BB- śniadania,HB - Śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje dodatkowo płatne. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Atrakcje sportowe i rekreacyjne poza hotelem.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia BułgariiW związku z sytuacją i instrukcjami Ministra Turystyki wprowadziliśmy dodatkowe środki zapobiegawcze mające na celu zminimalizowanie potencjalnego rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa (COVID-19).1. We wszystkich miejscach w hotelu - miejsca dostępne dla klientów, pomieszczenia magazynowe i sanitarne oraz toalety dla personelu są dezynfekowane codziennie i stale.2. Wszystkie punkty kontaktu fizycznego - okna, drzwi, podłoga, klamki, powierzchnie biurek w strefach administracyjnych, przełączniki oświetlenia, przyciski itp. Są w trybie codziennej i ciągłej dezynfekcji.3. W pomieszczeniach sanitarnych, dostępnych dla klientów, a także w pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych dla pracowników, znajduje się wizualny przewodnik dotyczący utrzymania higieny osobistej.4. Po wyjściu z pokoju gość powinien zdezynfekować pokój certyfikowanymi środkami dezynfekującymi.* Odegłość minimum 1,5 m między ludźmi* Umieszczanie środków dezynfekujących, dostępnych dla gości i personelu w różnych miejscach w okolicy. Zwłaszcza wokół wejść do recepcji, windy, otwartych przestrzeni na posiłki i rozrywkę oraz w korytarzu do łazienki.* Podczas rejestracji lub opuszczania obiektu goście muszą zachować dystans.* Korzystanie z windy jest ograniczone do minimalnej liczby osób.* Podczas rejestracji w recepcji nie mogą przebywać więcej niż dwie osoby.* Po każdej rejestracji powierzchnie robocze zostaną zdezynfekowane.* Dezynfekcja pilotów, przełączników, wind, balustrad, schodów itp.* Zapewnienie gościom termometrów, jeśli to konieczne.Jedzenie w restauracji:Ustawiliśmy stoły i siedzenia zewnętrzne w taki sposób, aby zapewnić odległość między nimi co najmniej 1,5 m i nie więcej niż 4 osoby na stół.Śniadanie jest dostępne z menu la carte.Po każdym kliencie wszystkie powierzchnie są dezynfekowane - stoły, krzesła itp.Naczynia są myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń.Pracownicy serwisu (kelnerzy, kucharze, barmani ...) używają sprzętu ochronnego - masek, rękawiczek.: Środki zmniejszające ryzyko zakażenia w miejscu pracy:- Miejsce pracy powinno być czyste i higieniczneZachęcaj pracowników, współpracowników i klientów do regularnego mycia rąk.-Powierzchnie (biurka i stoły) oraz przedmioty (telefony, klawiatury itp.) Należy regularnie myć środkiem dezynfekującym.- Stosowanie środków dezynfekujących w łazienkach w miejscu pracy.- Wiszące naklejki wskazujące sposób zapobiegania i sposoby zmniejszenia ryzyka zakażenia wirusem COVID-19.- Okresowe i dokładne czyszczenie biur i części wspólnych.- Promowanie dobrej higieny oddechowej w miejscu pracy.-Informowanie pracownika, nawet w przypadku łagodnych objawów COVID-19, że wskazane jest pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem rodzinnym.: W przypadku gdy pracownik lub turysta zachoruje lub podejrzewa COVID-19, zostaną podjęte następujące środki:- Zapewnienie pokoju z ograniczonym dostępem.- W zamierzeniu ma to być miejsce kwarantanny w przypadku podejrzenia COVID-19.- Natychmiast powiadomić kierownictwo- Zminimalizować kontakt z pracownikiem lub turystą i natychmiast poinformować lokalne władze służby zdrowia- Konsultacje z kierownictwem hotelu z organami ds. Zdrowia w celu podjęcia dalszych odpowiednich działań w celu zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.- Powyższe środki są zgodne z zaleceniami krajowej centrali ds. Zwalczania koronawirusa, Ministerstwa Zdrowia Republiki BułgariiŻycie i zdrowie naszych gości i pracowników są dla nas priorytetem.Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.
Brak infrastruktury dla dzieci.
24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Komunikat z 01.07. 2021 dot. wjazdu dzieci do Bułgarii W związku z najnowszym rozporządzeniem Ministra Zdrowia Bułgarii - dzieci do lat 12 mogą wjechać na terytorium Bułgarii BEZ certyfikatów i testów. Żródło informacji: https://www.mh.government.bg/media/filer_public/2021/06/30/zapoved_r4PjG8n.pdf, strona 6, pkt.7.Reszta zasad - jak w komunikacie poniżej.Aktualizacja 6 maja 2021Turyści podróżujący z Polski zobowiązani są do okazania:*świadectwa potwierdzającego ukończony cykl szczepień, (przynajmniej 14 dni po drugiej dawce) przeciwko Covid - szczepionkami zatwierdzonymi przez Europejską Agencję Leków,lub*ujemnego wyniku testu PCR, wykonanego do 72 godzin przed przylotemlub*ujemnego wyniku testu antygenowego, wykonanego do 48 godzin przed przylotemlub*dokumentu potwierdzającego przebycie Covid, nie później niż 6 miesięcy przed datą wjazdu do Bułgarii.Dokument potwierdzający szczepienie musi zawierać imię i nazwisko zgodnie z paszportem lub dowodem osobistym, datę urodzenia, daty szczepień, nazwę szczepionki i numer seryjny, kraj i miejsce wydania dokumentu.Dokument dotyczące przejścia koronawirusa lub potwierdzenia testów musi zawierać imię i nazwisko zgodne z paszportem lub dowodem osobistym, nazwę organu lekarskiego, dane kontaktowe szpitala lub laboratorium wykonującego badanie, datę badania i rodzaj badania / PCR lub RAT /, wynik.Uznawane testy antygenowe: Panbio COVID-19 Ag Rapid Test Abbott Rapid Diagnostics; AMP Rapid Test SARS-CoV-2 Ag AMEDA Labordiagnostik GmbH; BD Veritor System for Rapid Deteciton os SARSCoV-2 Becton Dickinson; SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test Kit (Colloidal Gold immunochromatography) Beijing Lepu Medical Technology; BIOSYNEX COVID-19 Ag BSS BIOSYNEX SWISS SA; CerTest SARS-CoV-2 CARD TEST CerTest Biotect S.L.; Clungene COVID-19 Antigen Rapid Test Kit Hangzhou Clongene Biotech; Coronavirus Ag Rapid Test Cassette (Swab) Healgen Scientific Limited; LumiraDx SARS-CoV-2 Ag Test LumiraDX UK LTd; NADAL COVID -19 Ag Test nal von minden GmbH; Sofia 2 SARS Antigen FIA Quidel Corporation; STANDARD F COVID-19 Ag FIA SD BIOSENSOR, Inc.; STANDARD Q COVID-19 Ag Test SD BIOSENSOR, Inc.; CLINITEST Rapid COVID-19 Antigen Test Siemens Healthineers; Rapid SARS-CoV-2 Antigen Test card Xiamen Boson Biotech Co; Coronavirus Ag Rapid Test Cassette (Swab) Zhejiang Orient Gene Biotech Co.Ltd.Informacje dotyczące sytuacji związanej z epidemią w Bułgarii znajdują się na oficjalnej rządowej stronie internetowej: https://coronavirus.bg coronavirus.bghttps://coronavirus.bgAktualizaja z 26 stycznia 2021W dniu 26 stycznia 2021 r. minister zdrowia Republiki Bułgarii wydał zarządzenie nr RD-01-50 dot. zakazu wjazdu do Bułgarii obcokrajowców w okresie od 29 stycznia do 30 kwietnia 2021 r. .Zakaz wjazdu do Bułgarii obcokrajowców nie obejmuje obywateli polskich oraz wszystkich obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i Schengen.Podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Bułgarii wszystkie przybywające osoby mają obowiązek okazania nie starszego niż 72 godziny negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2, licząc od daty wykonania badania figurującej w dokumencie. Dokument musi zawierać:* imię i nazwiska osoby zgodnie z dokumentem tożsamość którym się legitymuje;* dane kontaktowe laboratorium, które przeprowadziło badanie;* datę dokonania testu;* metodę wykonania (PCR);* negatywny wynik testu napisany alfabetem łacińskim (np. Negative) dozwalającym interpretację wyników.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.//Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:Jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą: - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 300PLN/sztukaW przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO8587c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.W przypadku przelotów liniami LOT wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony):Gdańsk- 10 kg w cenie 320 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 600 PLN/sztukaKatowice- 10 kg w cenie 320 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 440 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 600 PLN/sztukaLublin- 10 kg w cenie 320 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 470 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 630 PLN/sztukaPoznań- 10 kg w cenie 380 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 570 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 760 PLN/sztukaWarszawa- 10 kg w cenie 330 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 600 PLN/sztukaWrocław- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 530 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 720 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 160 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.W przypadku przelotów liniami Wizz Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 300 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 100zł/osobaPasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Dodanie ww usług już po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.W przypadku przelotów liniami Ryanair wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc z Smartwings każdy pasażer może wziąć ze sobą:Jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary max. 56x45x25cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą: - bagaż rejestrowany 23kg (250 cm całkowitego wymiaru - przez wymiar bagażu rozumiemy sumę długości, szerokości i wysokości bagażu, obejmujące uchwyty boczne kieszenie i koła) - cena 250PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Dodanie ww usług już popotwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.W przypadku przelotów liniami Smartwings wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Enter AirW przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Przelot oparty jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się przy założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Niewielki, kameralny hotelik w samym centrum słonecznego Brzegu. Hotel jest odpowiedni dla młodych ludzi, ponieważ znajduje się bardzo blisko obiektów rozrywkowych. Polecany ze względu na przyjazną obsługę i smaczne jedzenie.
W samym sercu kurortu Słoneczny Brzeg, w pobliżu słynnej ulicy Flower, bardzo blisko obiektów rozrywkowych. W pobliżu hotelu znajduje się dworzec autobusowy do Warniy, Burgas i Neseberu. Po drugiej stronie ulicy, naprzeciwko hotelu, znajduje się kilka sklepów z pamiątkami i całodobowy minimarket, apteka, chińska restauracja, gabinet lekarski i fryzjerski. Ok. 50 m od hotelu jest dyskoteka. Ok. 35 km od lotniska w Burgas.
Ok. 200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Leżaki i parasole płatne.
Internet - WiFi w lobby bezpłatny. Hotel otwarty w 2007 r., odnowiony w 2009 r. Posiada 26 pokoje i 4 apartamenty, recepcję, sejf płatny, windę.
Klimatyzacja, łazienka z prysznicem i WC, telefon, telewizor, mała lodówka i balkon. Standardowy 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka.
Słoneczny Brzeg oferuje nie tylko zaplecze do uprawiania sportów wodnych, ale także wiele innych opcji: korty tenisowe, szkółka jeździecka, kręgle i minigolf, siatkówka na plaży i łucznictwo. Jazda rowerem lub rikszą na kółkach jest tak orzeźwiająca po długim dniu na plaży. Istnieje ponad 150 restauracji, kawiarni, klubów nocnych, dyskotek itp. Ośrodek jest prawdziwym rajem dla dzieci - mnóstwo zabawy i gier, baseny dla dzieci, zjeżdżalnie, wózki.
BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje
Wspaniała restauracja mogąca pomieścić do 80 osób i bar.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive Goście otrzymują na miejscu w hotelu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive i późne śniadanie w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2018. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
- lokalizacja w centrum miasta, blisko licznych atrakcji miejskich - wakacyjna, luźna atmosfera - bezpłatne Wi-Fi w lobby
Hotel został zbudowany w roku 2004. Hotel został całkowicie odnowiony w roku 2009. Na terenie obiektu znajduje się 40 pokoi. Nieruchomość jest złożona z 36 pokoje dwuosobowe, pokoje typu suite 4 i 4 apartamenty. Ten atrakcyjny hotel stanowi doskonalą bazę zarówno w przypadku zwiedzania miasta jak i podróży służbowych. Hotel oferuje całodobową recepcję. Sejf Hotel zapewnia Gościom bezpieczne miejsce do przechowywania cennych przedmiotów. Dla wygody Gości, w Hotel jest obecny kantor wymiany walut. Dla dodatkowej wygody Gości możliwy jest dostęp do wind. Hotel dysponuje minimarketem, w przypadku wszelkich potrzeb na ostatnią chwilę lub zapomnianych szczoteczek do zębów. Goście mogą docenić udogodnienie w formie hotelowego sklepu. Hotel zapewnia usługę odbioru kluczy. W Hotel obecny jest zasięg telefonów komórkowych. Goście mogą skorzystać z serwisu pokojowego, aby zjeść śniadanie w łóżku. Goście mogą skorzystać z usług pralniczych Hotel. Na miejscu jest dostępny parking. Goście mogą skorzystać z usługi transferu na lotnisko.
3
SUNNY BEACH-center
8240 SUNNY BEACH
E-mail: zora.atol@gmail.com
Website: www.atolhotels.com
Phone: 55425750
Booking phone: 55425750
Management phone: 00359887695392
Fax number: 55425713
42.695112470653,27.709511532448
***
Słoneczny Brzeg, Bułgaria
Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Action Aquapark i Stadion w Nesebyrze
Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Action Aquapark i Stadion w Nesebyrze. Hotel Atol (Sunny Beach) umieszczono w centrum miasta o kilka kroków od takich atrakcji, jak Luna Park. W pobliżu znajduje się także Słoneczny Brzeg.Pokoje Poczuj się jak w domu w 36 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to lodówka. Do pokoju przylega balkon. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa " rozrywkę. Wyposażenie łazienki: prysznic i suszarka do włosów.Udogodnienia Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i telewizor w holu.Wyżywienie Do dyspozycji gości: restauracja, a także obsługa pokojowa (w określonych godzinach).Biznes, Inne udogodnienia Udogodnienia biznesowe to usługi pralni chemicznej, recepcja całodobowa oraz sejf w recepcji. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę).
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).
Masz pytania o Hotel Atol? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00