cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
  • Hotel Mercury, Costa Brava
1 / 37
Ocena
hotelu:
4.3 / 5
Najbliższy termin
19.06 - 26.06
już od 1682 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
19.09 - 23.09
już od 1169 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Mercury
  • Golf
  • Basen odkryty
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu

Hotel Mercury
star 4

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu Mercury:
4.3 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Mercury:
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    4.0
  • Pokoje
    4.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 19 czerwca 2021
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 19 września 2021

Hotel Mercury w ofercie Biura podróży:

Itaka

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Hiszpania / Costa Brava

Opis oferty:

Dogodne położenie w spokojnej części Santa Susana, blisko plaży - to idealne warunki na rodzinne wakacje. Duży basen, zajęcia sportowe i rekreacyjne oraz wakacyjna atmosfera nie pozwolą się nudzić. Do dyspozycji Gości są przestronne pokoje rodzinne dla czterech osób z dwiema łazienkami.

POŁOŻENIE:

w części hotelowej turystycznej miejscowości SANTA SUSANA, ok. 500 m od centrum, przy promenadzie, w pobliżu restauracje, bary, sklepy, przy drodze lokalnej, ok. 50 m do przystanku kolejki miejskiej, którą można dostać się do Barcelony, oddalonej o ok. 60 km; ok. 35 km od portu lotniczego w Gironie, ok. 60 km od portu lotniczego w Barcelonie.

PLAŻA:

Santa Susana, publiczna, długa, szeroka, piaszczysto-żwirkowa, ok. 100 m od hotelu, przejście przez ulicę i tunelem podziemnym, parasole, leżaki i materace płatne.

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1989 r., odnowiony w 2008 i 2012 r., 299 pokoi, 1 budynek, 5 pięter, 3 windy, przestronne lobby, całodobowa recepcja; restauracja - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar Mercury; sklep, wymiana walut, bankomat; 2 sale konferencyjne, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy na terenie hotelu (ograniczony zasięg); za opłatą: punkt internetowy, room-service, lekarz na wezwanie, pralnia, przechowalnia bagażu, parking, garaż podziemny; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci - łóżko piętrowe), odnowiony, ok. 21 m², klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka do włosów), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: lodówka (ok. 18 EUR/tydz.), minibar (płatny wg konsumpcji), sejf (ok. 18 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka, suszarka);

rodzinny:

dla 4 os., ok. 43 m², dwa połączone pokoje standardowe, bez dzielącej je ściany, dwie łazienki, dwa balkony, pokoje rodzinne znajdują się na ostatnim piętrze; pokój rodzinny za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA:

basen, słodka woda, ok. 240 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; siłownia; pokój zabaw dla dzieci, miniklub, animacje dla dorosłych i dzieci (lipiec-sierpień), muzyka na żywo, okazjonalnie pokaz flamenco.

ALL INCLUSIVE (za dopłatą):

śniadanie (8.00­-9.45), obiad (12.30­-13.45), kolacja (19.30­-21.45) w formie bufetu w restauracji; przekąski (10.00­-12.00, 15.00­-19.00); lody (15.00­-19.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barze (10.00­-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT:

0034/937678612, www.hotelmercury.com

GRATIS:

Wi-Fi


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Itaka. Nowa Itaka sp. z o.o. jest jednym z naszych kluczowych partnerów i głównym kontrahentem, z którym od lat spełniamy turystyczne marzenia naszych wspólnych klientów. Wysoki standard obsługi, wykwalifikowani rezydenci i przewodnicy oraz szeroki wybór atrakcyjnych ofert na wakacje dopracowanych w każdym szczególe zapewniają wieloletni sukces jakim może poszczycić się to biuro.

W swojej ofercie Itaka posiada wiele sprawdzonych hoteli położonych w dogodnej lokalizacji, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami. Biuro posiada szeroki wachlarz destynacji turystycznych i może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponad to, do swojej oferty sukcesywnie wprowadza oryginalne kierunki takie jak Bośnia i Hercegowina, Albania, Madera czy kierunki egzotyczne - Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i wiele, wiele innych.

Itaka posiada bogatą ofertę wycieczek objazdowych, zarówno autokarowych jak i samolotowych. Ich programy są bardzo zróżnicowane i dostosowane do wymagań różnych klientów, dlatego każdy może znaleźć wyjazd zgodny z jego preferencjami. Biuro podrózy Itaka posiada także jeden z największych wyborów ofert w promocji last minute, co pozwala klientom z każdym budżetem na spełnienie swoich wakacyjnych marzeń.

Biuro Podróży Itaka w ciągu swojej dotychczasowej działalności otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, takich jak tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku, Touroperator Roku 2014, Konsumencki Lider Jakości 2014, czy Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012.


Itaka R

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Region

Hiszpania / Costa Brava

Opis oferty:

Dogodnie położony, w spokojnej części Santa Susana, przy promenadzie oraz blisko sklepów, restauracji i barów gdzie można spróbować słynnych hiszpańskich tapas. Oferuje komfortowe, praktycznie urządzone pokoje z bezpłatnym dostępem do internetu. Na miejscu jest restauracja i bar, Goście mogą również korzystać z siłowni. Szczególnie polecany jako baza wypadowa do zwiedzania licznych atrakcji w okolicy, zaledwie kilka kroków jest do przystanku kolejki miejskiej, którą można wygodnie dojechać do Barcelony.

POŁOŻENIE:

w części hotelowej turystycznej miejscowości SANTA SUSANA, ok. 500 m od centrum, przy promenadzie, w pobliżu restauracje, bary, sklepy, przy drodze lokalnej, ok. 50 m do przystanku kolejki miejskiej, którą można dostać się do Barcelony, oddalonej o ok. 60 km; ok. 35 km od lotniska w Gironie, ok. 60 km od lotniska w Barcelonie.

PLAŻA:

Santa Susana, publiczna, długa, szeroka, piaszczysto-żwirkowa, ok. 100 m od hotelu, przejście przez ulicę i tunelem podziemnym, parasole, leżaki i materace płatne.

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1989 r., odnowiony w 2008 i 2012 r., 299 pokoi, 1 budynek, 5 pięter, 3 windy, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar Mercury; sklep, wymiana walut, bankomat; 2 sale konferencyjne, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy na terenie hotelu (ograniczony zasięg); za opłatą: punkt internetowy, room-service, lekarz na wezwanie, pralnia, przechowalnia bagażu, parking, garaż podziemny; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy:

2-os. (możliwość 1 dostawki), odnowiony, ok. 21 m;, klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka do włosów), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: lodówka (ok. 18 EUR/tydz.), minibar (płatny wg konsumpcji), sejf (ok. 18 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka, suszarka).

SPORT I ROZRYWKA:

basen (czynny w sezonie letnim), słodka woda, ok. 240 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci (czynny w sezonie letnim), przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; siłownia; pokój zabaw dla dzieci.

SOFT ALL INCLUSIVE:

śniadanie (8.00-9.45), obiad (12.30-13.45), kolacja (19.30-21.45) w formie bufetu w restauracji; limitowane wino i woda do obiadu i kolacji; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT:

0034/937678612, www.hotelmercury.com

GRATIS:

Wi-Fi


Rainbow

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Położenie

Ten nowoczesny hotel (po generalnym remoncie w 2008 roku) usytuowany jest ok 150 m. od piaszczysto-żwirowej plaży (hotel od plaży oddziela dopuszczona do ruchu kołowego promenada oraz kolejka łącząca wybrzeże z Barceloną). Przy promenadzie sklepy, kafeterie i bary. Do centrum Santa Susanna ok. 500 m. Do lotniska w Geronie jest ok. 35 km.

 

Pokoje

323 przestronnych i wygodnie urządzonych pokoi (możliwe 2 dostawki) z łazienką. Dodatkowo w każdym pokoju balkon, klimatyzacja centralnie sterowana, telefon, TV-sat (ekran LCD), sejf (dodatkowo płatny ok. 18 eur/tydzień + depozyt 10 eur). Możliwość wypożyczenia lodówki (ok. 4 eur/dzień; ok. 18 eur/tydzień + depozyt 10 eur). Hotel posiada pokoje oraz udogodniania dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość wypożyczenia łóżeczka dla dziecka do 2 lat (bezpłatnie). W hotelu jest kilka pokoi, które mogą pomieścić nawet do 5 osób (w układzie 2 osoby dorosłe + 3 dzieci) - cena oraz dostępność na potwierdzenie.

 

Do dyspozycji gości

Recepcja z lobby, 3 windy panoramiczne, restauracja, kawiarnia, snack bar, ogród, basen zewnętrzny położony na ogromnym tarasie słonecznym, brodzik dla dzieci, leżaki i parasole bezpłatne, mini klub, plac zabaw, sala gier (płatne), przechowalnia bagażu, sklep, sala konferencyjna, pokój telewizyjny, usługi pralnicze (płatne dodatkowo), biuro informacji turystycznej, faks/ksero (płatne), kantor wymiany walut, bankomat, wypożyczalnia samochodów. Internet bezprzewodowy WiFi jest dostępny w całym hotelu (bezpłatny), oprócz tego płatne stanowiska internetowe. Do dyspozycji gości również parking (dla gości hotelowych płatny ok. 4 eur/dzień). Hotel nie zapewnia ręczników plażowych. Na plaży dostępne leżaki i parasole w cenie ok. 5 eur/osoba. Wyżywienie: Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu (dania kuchni hiszpańskiej oraz międzynarodowej). Istnieje możliwość dopłaty do All Inclusive: śniadania, obiadokolacje, przekąski w ciągu dnia oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (w godzinach wyznaczonych przez hotel).

 

Program sportowy i animacyjny

Hotel oferuje swoim gościom bardzo bogaty program animacyjny (zwłaszcza dla dzieci), m.in. muzyka grana na żywo, pokazy flamenco, dyskoteka, konkursy, gry i zabawy. Dodatkowo w okresie od czerwca do września FIGLOKLUB - 6 razy w tygodniu zabawy dla dzieci z polskim animatorem. Na terenie hotelu sala fitness (bezpłatna). W pobliżu płatne: boiska multisportowe i korty tenisowe, a także wypożyczalnia rowerów i skuterów.

 

Naszym zdaniem

Duży teren hotelowy, przestronne wnętrza i bliskość plaży to niewątpliwe atuty tego miejsca. Hotel świetnie przystosowany do pobytu Małych Gości. Fantastyczne animacje dla dzieci - również po polsku. Choć hotel ma oficjalnie 4* to należy pamiętać, iż są to podstawowe 4*i w żaden sposób nie należy porównywać hotelu Mercury z np. hotelem Onabrava lub Golden Bahia de Tossa.

 

Cena obejmuje:

  • przelot samolotem,
  • opłaty lotniskowe,
  • transfery lotnisko - hotel - lotnisko,
  • 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych,
  • wyżywienie wg opisu zakwaterowania,
  • opiekę polskiego rezydenta,
  • pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, CP, Assistance i bagaż).

 

Cena nie obejmuje:

  • wycieczek fakultatywnych,
  • posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli,
  • napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej
  • wydatków osobistych.

 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Rainbow, które obecne jest na polskim rynku turystycznym od 1990 roku. To jeden z czołowych polskich touroperatorów oraz nasz bardzo ważny kontrahent, z którym prowadzimy wieloletnią współpracę. Jest członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz uczestnikiem programu Rzetelna Firma.

Najmocniejszą stroną Biura Podróży Rainbow są jedni z najlepszych na rynku piloci i rezydenci – wyróżniający się nie tylko wiedzą i doświadczeniem płynącym z wieloletniej praktyki ale również pasją do podróżowania i chęcią pokazywania najpiękniejszych zakątków świata. Biuro Podróży Rainbow oferuje swoim klientom ogromną bazę atrakcyjnych wycieczek objazdowych w każdy zakątek świata, jak również posiada bogatą bazę wakacji pobytowych all inclusive w Europie i nie tylko. Aby zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług, Biuro Podróży Rainbow stale monitoruje i sprawdza swoją ofertę pod kątem zadowolenia klientów. Nowością na sezon 2017 są Polskie Strefy - przygotowane zarówno dla dzieci jak i dorosłych centra animacyjne, prężnie działające w popularnych miejscowościach turystycznych.

Starania biura zostały dostrzeżone przez wiele poważanych instytucji, a sukces poparty licznymi nagrodami, takimi jak: Brązowe Effie w kategorii Usługi w konkursie Effie Awards 2015, Diament Forbesa, czy Róża Kolumba 2014.


Coral Travel

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA

2*

REGION

Costa Barcelona

lokalizacja

Santa Susanna, 97 km od centrum Costa Barcelona, 70 km od lotniska w Barcelona-BCN. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000 m2.

kategoria hotelu

2*

kategoria lokalna hotelu

2*

Data otwarcia

1989 r. Odnowiony w 2006 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, sala konferencyjna, basen kryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne - Kawiarenka internetowa płatna

plaża

300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.

pokoje

Zlokalizowane są w budynku głównym (liczba pięter: 6, liczba wind: 3) Typy pokoi: - SINGLE PARENT ROOM dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - SINGLE ROOM dla max. 1 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - STANDARD ROOM dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00) w restauracji głównej - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania All Inclusive (10:00-19:00) - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00) - napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

z myślą o dzieciach

- brodzik - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-10 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - krzesełka dla dzieci w restauracji

w cenie

- tenis stołowy - siłownia - animacje soft

płatne

- bilard

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. OPŁATA TURYSTYCZNA W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco 5* - ok. 3,00 €/os/doba (Barcelona ok. 3,50€/os.), 4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 1,70€/os/doba), apartamenty - ok. 1,00€/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe - ok.0.60€/os/doba (Barcelona ok. 1,00€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.

Aktualizacja opisu

06.08.2020 17:18

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny Niepełnosprawni Wi-Fi Siłownia Tenis Mini Klub All Inclusive

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spoód wielu ofert last minute i all inclusive.

Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


Exim Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

4 Hiszpania/Costa Brava/Costa Dorada

Kategoryzacja hotelu

Kat. EximTours 4* Kat. lokalna 4*

Położenie

- Santa Susana   - w pobliżu sklepy, restauracje, bary - ok. 50 m od stacji kolejki miejskiej   - ok. 100 m od plaży - ok. 500 m od centrum miejscowości - ok. 35 km od lotniska w Gironie   - ok. 60 km od lotniska w Barcelonie

Plaża

- piaszczysta, publiczna, dojście przejściem podziemnym - leżaki i parasole (płatne)  

Pokoje

Pokoje Standard Balcony - ok. 20 m2 - klimatyzacja - TV-SAT, telefon - internet Wifi, sejf (płatny), minibar (płatny wg. spożycia) - łazienka (wanna/prysznic, WC,  suszarka do włosów - balkon/taras

Sport, Relaks, Rozrywka

Bezpłatnie: - basen zewnętrzny - leżaki i parasole przy basenie - sala fitness/siłownia - animacje w ciągu dnia i wieczorem dla dzieci i dorosłych w szycie sezonu

Dla dzieci

- brodzik   - miniklub - pokój zabaw  

Wyżywienie

Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu w restauracji głównej Half Board (HB) - śniadanie, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej . Napoje do kolacji dodatkowo płatne. Full Board (FB) - śniadanie,  obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej . Napoje do obiadu i  kolacji dodatkowo płatne. All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami przekąski, kawa, herbata, ciasto. Lokalne napoje bezalkoholowe i  alkoholowe dostępne są bezpłatnie w godzinach 10.00-23.00 i  barach wyznaczonych przez hotel.

Restauracje i bary

- restauracja główna, dania w formie bufetu - bar 

Dodatkowe informacje

- odnowiony w 2017 - 299 pokoje - 6 pięter - winda - recepcja - Internet Wi-Fi - bankomat ATM - punkt wymiany walut - przechowalnia bagażu - sala konferencyjna   - akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, - http://www.hotelmercury.com/en/hotel  

UWAGA

W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach, sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunki Informujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej i zakres świadczeń może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie lobby, restauracji, barów, basenów, spa, placy zabaw i klubów dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje W przypadku wyjazdu do krajow, w których obowiązkowe są testy na COVID19, EximTours przygotował specjalne zniżki na wykonanie testów. Więcej informacji znajdą Państwo na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

Bagaż

Gdańsk (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 170zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg -  410 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 290 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10) - 32 kg -  565 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 420 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Kraków (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 155zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg -  360 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 245 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i do 01.10-31.10) - 32 kg -  525 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 345 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i do 01.10-31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 145zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg -  335 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 225 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10) - 32 kg -  450 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 310 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 180zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg -  420 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 310 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10) - 32 kg -  575 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 435 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Gdańsk, Warszawa Modlin, Kraków (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 120zł/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 245 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10)/370 PLN (od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa  Berlin Brandenburg (EasyJet) Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 15 kg - 355 PLN - 23 kg - 405 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. W rezerwacjach dokonanych do 30.11.2020 klientom przysługuje jeden bezpłatny bagaż podręczny o wadze 10 kg (56x45x25) Warszawa, Katowice, Wrocław (LOT - samolot rejsowy) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 250 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Przeloty do Girony: Wrocław, Kraków, Poznań (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 145 zł/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 245 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10)/370 PLN (od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


Oasis Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

HB-003898.

Wszystkie pokoje wyposażone są w ogrzewanie, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, w pełni wyposażoną łazienkę, taras lub balkon (z wyjątkiem pokoi jednoosobowych) oraz sejf (płatny). Restauracja oferuje wspaniały, zróżnicowany bufet. Hotel wyposażony jest w windę, basen oraz brodzik dla dzieci, ogród, klimatyzację w miejscach publicznych, salę telewizyjną z wielkim ekranem, automaty do gier i pralnię. Dostępny jest także codzienny program rozrywkowy i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wyżywienie: All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w fromie bufetu lub obiadokolacje z menu do wyboru. Napoje 10:00-23:00, przekąski  10:00-12:00 i 15:00-19:00 Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

COVID 19

Od 7 czerwca 2021 roku, podróżujący do Hiszpanii z państw ujętych na liście regionów ryzyka (w tym z Polski), zobowiązani będą do przedstawienia wraz z wypełnionym formularzem sanitarnym jednego z poniższych dokumentów: Zaświadczenia o negatywnym wyniku testu na obecność SARS-CoV-2 - uznawane będą zaświadczenia wydane w czasie 48 godzin przed przylotem do Hiszpanii; uznawane będą rodzaje testów wykonywanych techniką NAAT wykrywające RNA koronawirusa (np. RT-PCR) lub testy antygenowe (uwzględnione na wspólnym wykazie szybkich testów antygenowych publikowanym przez Komisję Europejską na podstawie Zalecenia Rady 2021/C 24/01); zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia testu, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu, wskazanie kraju, którym przeprowadzono test, Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnione są osoby, które przedstawią ponizsze zaświadczenia: 1.  Osoby zaszczepione - zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie pełnej szczepionki przeciwko COVID-19 - uznawane będą zaświadczenia, zgodnie z którymi upłynęło 14 dni od przyjęcia pełnego szczepienia preparatem zatwierdzonym przez Europejską Agencję Leków lub wskazanych jako szczepionki do użycia kryzysowego przez Światową Organizację Zdrowia; zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie, 2. Ozdrowieńcy - zaświadczenia o przebyciu COVID-19 - uznawane będą zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu wykonanego techniką NAAT; zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu wykonanego techniką NAAT; zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu NAAT oraz wskazanie kraju, którym przeprowadzono test. Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca w dniach 7-20.06.2021) Zaświadczenia należy przedstawić w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim lub niemieckim. W przypadku braku możliwości uzyskania dokumentu w jednej w powyższych wersji językowych, oryginalne zaświadczenie należy przedstawić z tłumaczeniem przysięgłym na język hiszpański. Dzieci poniżej 6 roku życia nie muszą przedstawiać żadnego z powyższych zaświadczeń. Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR. Podróżujący powinni też pobrać aplikację mobilnej Radar Covid https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/ Wszyscy podróżni (w tym także osoby poniżej 18 roku życia), są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS przed wjazdem do Hiszpanii, podając szczegółowe informacje o porcie wylotu, czasie trwania poprzednich pobytów w innych krajach oraz adresu wypoczynku podczas pobytu w Hiszpanii. Formularz jest dostępny na 48 godzin przed wylotem. Rejestracja na stronie https://www.spth.gob.es/ i pobranie kodu QR jest konieczne dla wszystkich lotów realizowanych do Hiszpanii. Dodatkowo, od 1 sierpnia 2020 wymagane będzie pobranie aplikacji mobilnej Spain Health Travel App (kod QR generowany w aplikacji).Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar: https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/ Więcej informacji na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej-Wybrzeże Costa Brava). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.


Ecco Holiday

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Region

Hiszpania/Costa Brava

Wyposażenie

Hotel zbudowany został w roku 1989. Obiekt oferuje łącznie 323 pokoje. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą restauracja, kawiarnia, bar, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci, pralnia i sala konferencyjna. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mają dostęp do internetu. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na potrzeby naszych gości udostępniamy garaż (odpłatnie) oraz parking (odpłatnie).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. W pokoju znajduje się sejf. Do wyposażenia należą również internet, telefon i telewizor. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W czasie wolnym poza boccią, studiem fitness i tenisem stołowym zapraszamy również do skorzystania z bilardu (za dodatkową opłatą). Oprawę rozrywkową zapewnia miniklub.

Wyżywienie

Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard. Copyright GIATA 2004 - 2021. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Świadczenia

Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko.

W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny (max. wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm). Loty z Warszawy, Katowic i Gdańska

lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; Loty z Poznania, Wrocławia, Warszawa - Modlin i Krakowa

lot LH/AF/KLM - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55 cm. Wyloty z Poznania i Wrocławia - loty bezpośrednie lub z przesiadką!!!

lot LOT Limit bagażu - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55cm + 1 bagaż główny 23kg/osoba

Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Dodatkowo płatne

Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości ok. 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i ok. 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*) - zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Dopłaty do bagażu głównego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:

RYANAIR
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Girony i z Warszawy-Modlin i Krakowa do Barcelony:                         

- 10 kg rejestrowany - 200 zł/os/2 strony (55x40x20 cm) - wyloty  przez cały rok

- 20 kg rejestrowany - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia - dodatkowo płatne 150zł/szt./2 strony

WIZZAIR
WYLOTY z Warszawy, Katowic i Gdańska do Barcelony:

- 10 kg - 200 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia  - 150zł/szt./2 strony dodatkowo płatne

NORWEGIAN
WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
- 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

LUFTHANSA/AIR FRANCE/KLM
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Barcelony:
- 23 kg - 350 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok



CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.

Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).

Obsługa na miejscu

Ograniczona opieka polskiego przedstawiciela (telefon kontaktowy).

Informacje wizowe

Unia Europejska - nie są wymagane.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.

Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


AlfaStar

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

4

Region

Costa Brava,Santa Susanna

Położenie

Hotel położony w miejscowości Santa Susanna ok 25 m od plaży (leżaki i parsole za dodatkową opłatą).

Hotel

Na terenie hotelu znajduje się basen, basen dla dzieci, duża sala telewizyjna, sala konferencyjna, prywatny parking, winda panoramiczna, restauracja z międzynarodowym bufetem , kawiarnia, koktajl bar, parkiet gdzie często organizowane są występy na żywo, Internet, taxi serwis, pralnia, sklep, mini klub dla dzieci, pokój gier, pokój na bagaże. Hotel nie akceptuje zwierząt.

Pokoje

Hotel oferuje 322 pokoje standardowe, 2 suity i 8 junior suite. Pokoje wyposażone w: klimatyzacje, telefon, sejf, telewizor LCD, balkon.

Wyżywienie

Hotel oferuje formułę wyżywienia All inclusive obejmującą trzy posiłki dziennie, oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Posiłki podawane formie bufetu.

Dodatkowe informacje

Oficjalna strona hotelu: http://www.hotelmercury.com

Możliwości zakwaterowania

Pokoje dwuosobowe, pokoje dwuosobowe + dziecko na dostawce; pokoje dwuosobowe + osoba dorosła na dostawce, pokoje jednoosobowe, pokoje dwuosobowe + dwójka dzieci na dostawce.


Ecco Holiday X

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Wyposażenie

Hotel zbudowany został w roku 1989. Obiekt oferuje łącznie 323 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą restauracja, kawiarnia, bar, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci, pralnia i sala konferencyjna. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mają dostęp do internetu. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na potrzeby naszych gości udostępniamy garaż (odpłatnie) oraz parking (odpłatnie).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się sejf. Do wyposażenia należą również internet, telefon i telewizor. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W czasie wolnym poza boccią, studiem fitness i tenisem stołowym zapraszamy również do skorzystania z bilardu (za dodatkową opłatą). W kategorii rozrywki polecamy Państwu miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

Cena nie zawiera

Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*). Dopłaty do bagażu głównego oraz dużego bagażu podręcznego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:
----------RYANAIR
WYLOTY z Poznania, Wrocławia, Krakowa, Gdańska do Girony,Reus oraz Warszawy-Modlin i Krakowa,Berlina do Barcelony:
- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia na pokład - 80zł/szt./2 strony
- Bagaż główny 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
---------WIZZAIR
WYLOTY z Warszawy, Poznania, Katowic i Gdańska do Barcelony:
- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia na pokład - 90zł/szt./2 strony
- Bagaż główny 20 kg - 450 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
----------NORWEGIAN
WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
- Bagaż główny 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.
Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

Cena zawiera

Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko. Bagaż: Wizzair: 10 kg bagaż podręczny (max. wymiary: 40x30x20cm) *** Ryanair: od 01.11.2018 - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm. *** Norwegian: bagaż podręczny 10kg (max wymiary: 55x40x23cm) *** LOT: bagaż podręczny 8kg (max wymiary: 55x40x23cm) *** EasyJet: bagaż podręczny 10kg (max wymiary: 55x40x23cm).


Prima Holiday

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POLOŻENIE

Usytuowany w turystycznej miejscowości Santa Susana, zaraz przy głównej promenadzie. W pobliżu hotelu znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy i dyskoteki. Oddalony ok. 35km od portu lotniczego w Gironie, 60 km do lotniska w Barcelonie. Stacja kolejki miejsckiej kursującej do Barcelony ok. 50 m od hotelu.

PLAŻA

Publiczna, piaszczysto-żwirkowa plaża oddalona o ok. 100m od hotelu - przejście przez tunel pod ulicą i deptakiem. Leżaki i parasole za opłatą. 

HOTEL

Kategoria lokalna 4* Obiekt urządzony w nowoczesnym stylu, położony w spokojnej części kurortu oraz blosko plaży, to idealne miejsce na rodzinny wypoczynek.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Całodobowa recepcja, lobby, retauracja, bar i kawiarnia, sala TV, przechowalnia bagażu, wymiana walut, bankomat, usługi pralni (płatne), 3 windy, sklepik, parking 

INTERNET

Bezpłatne Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych, kącik internetowy dodatkowo płatny.

SPORT,REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenie, siłownia, animacje Płatnie: Petanque, boisko do piłki nożnej, koszykówki, tenis, sporty wodne na plaży

DLA DZIECI

brodzik, mini club, plac zabaw, łóżeczko na zamówienie

ZAKWATEROWANIE

Dwuosobowe pokoje standard z możliwością dwóch dostawek. Wyposażenie: klimatyzacja, łazienka, suszarka, TV Sat, telefon, sejf (płatny), balkon

WYŻYWIENIE

FB+: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Do obiadu i kolacji serwowana jest na stół półitrowa butelka wody i wina. All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe podawane są w wyznaczonych przez hotel godzinach.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE i inne

http://www.hotelmercury.com/ Hotel NIE akceptuje zwierząt. Udogodnienia dla niepełnosprawnych. Na miejscu w recepcji hotelu pobierana jest obligatoryjna opłata klimatyczna. Uwaga! Doba hotelowa jest do godziny 10.00 (nie do godziny 12.00)

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

COVID-19

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd hiszpański przyjął nowy dekret dotyczący obostrzeń, na mocy którego spotkania grupowe na Balearach zostaną ograniczone. Wszelkie spotkania lub imprezy odbywające się w przestrzeniach użytku publicznego (w tym w parkach, plażach, promenadach plażowych itp.) będą ograniczone do grup maksymalnie trzydziestoosobowych na zewnątrz i piętnastoosobowych w pomieszczeniach zamkniętych. Podczas spotkań grupowych należy nadal przestrzegać wszystkich norm dotyczących dystansu społecznego. Aktulizacja z dnia 13.07.2020 r. Od 13.07.2020 władze Balearów wprowadziły używanie maseczek na twarzy jako element obowiązkowy w przestrzeni publicznej, nawet jeśli jest zachowany dystans społeczny. Obowiązek ten dotyczy wszystkich od 6-go roku życia. Dotyczy to przestrzeni publicznej na zewnątrz, jak również w miejscach zamkniętych tj. supermarkety, hotele itp. Przepis ten nie dotyczy osób z problemami oddechowymi, które uniemożliwiają noszenie maseczki, osób przebywających na plaży, czy basenie, podczas konsumpcji w restauracjach, jak również podczas uprawiania sportu.  Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.   Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas. Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.   W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji. Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH Ważne!   FORMULARZE W WERSJI PAPIEROWEJ BĘDĄ AKCEPTOWANE W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH.    Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawe

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

TENERYFA - REZYDENT

Opieka anglojęzycznego rezydenta lub polskojęzycznego rezydenta do potwierdzenia dla każdej rezerwacji.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Logos Tour

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KRAJ

HISZPANIA

COSTA BRAVA - COSTA MARESME Wybrzeże Morza Śródziemnego, które rozciąga się od granicy z Francją aż po Barcelonę. Jego północna część Costa Brava zachwyca romantycznymi zatokami z turkusowoniebieską wodą. W południowej części zwanej Costa del Maresme - znajdują się piękne piaszczyste plaże, gaje piniowe, żyzne równiny i rozległe posiadłości ziemskie. Warto wybrać się na wycieczkę do historycznej Girony, zwiedzić Figueras - miasto Salvadora Dali. Koniecznie trzeba odwiedzić Barcelonę - stolicę Katalonii. Podróżni poszukujący tradycyjnego wypoczynku nad morzem znajdą sprzyjające warunki w miejscowościach takich jak Santa Susana, Lloret de Mar, Blanes, Calella, Malgrat de Mar.

HISZPANIA Hiszpania oferuje łagodny klimat, ciekawą kulturę, piękną przyrodę, oryginalną i smaczną kuchnię. Pobyty są realizowane w następujących regionach - Costa Brava, Costa Blanca, Costa del Sol, Majorka. Oferta jest skierowana do wszystkich chętnych bez żadnych limitów wiekowych. Uczestnikom zapewniamy transport, zakwaterowanie w 4-gwiazdkowych hotelach, i całodzienne wyżywienie z napojami w cenie.

Hotel MERCURY 4* Santa Susanna Hotel usytuowany jest nad brzegiem morza. Oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), TV SAT, sejf (płatny ok. 12 EUR/ tydzień), balkon. Do dyspozycji gości 2 baseny, klub zabaw dla dzieci z atrakcyjnymi zajęciami, sala telewizyjna (kanały satelitarne), panoramiczne windy, restauracja serwująca posiłki w formie bufetu, kawiarnia, a także sala balowa, w której odbywają się wspaniałe występy na żywo. Leżaki i parasole na plaży miejskiej są płatne (ok. 4 EUR/dzień)

I RATA

650 PLN - płatna przy zapisie

II RATA

płatna na 35 dni przed imprezą

Cena obejmuje

* przeloty międzynarodowe liniami Ryanair lub Wizz Air, * transfery shuttle lotnisko-hotel-lotnisko (bez udziału rezydenta), * zakwaterowanie - 14 noclegów w hotelu 4*, w pok. 2-osob., * wyżywienie 3 posiłki dziennie (bufet) + napoje (wino i woda) * opieka polskojęzycznego rezydenta, * wycieczka do Barcelony z polskojęzycznym przewodnikiem (dotyczy pobytów w okresie 29/04-21/06 + 15/9-20/10.2017). * ubezpieczenie Signal Iduna NW, KL, bagaż.

* Cena biletu lotniczego obejmuje przewóz bagażU w następujących limitach

- w przypadku linii Ryanair 1 sztuka bagażu rejestrowanego o wadze 15 kg i 1 sztuka bagażu podręcznego o wadze 10 kg,- w przypadku linii Wizz Air 1 sztuka bagażu rejestrowanego o wadze 23 kg i 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 42 cm x 32 cm x 25 cm,W przypadku linii Ryanair, za dodatkową opłatą, w momencie rezerwacji istnieje możliwość zwiększenia wagi bagażu rejestrowanego do 20 kg * - dopłata do pokoju 1-os. 940 pln- 3 osoby dorosłe w pokoju 2-os. -300 pln * Obowiązkowa taksa turystyczna płatna na miejscu – 7 EUR/pobyt. * Opłata całkowita za dziecko (0-2 lat) – 150 PLN

Terminy

04.03 - 18.03.2017, 2990.00 PLN18.03 - 01.04.2017, 2990.00 PLN03.06 - 17.06.2017, 3360.00 PLN16.09 - 30.09.2017, 3360.00 PLN23.09 - 07.10.2017, 3360.00 PLN


Wycieczka pochodzi z oferty Biura Podróży Logos Tour, które w ciągu ponad 30 lat swojej działalności zdobylo mnóstwo doświadczenia w organizacji podrózy i wypraw w najodleglejsze zakątki świata. Biuro Podróży Logos Tour oferuje interesujące programy wycieczek objazdowych po wszystkich kontynentach dla klientów oczekujących indywidualnego podejścia, szukających unikalnych atrakcji i wyjątkowej jakości usług.

Każdy program zwiedzania przygotowywany jest w oparciu o dotychczasowe doświadczenie i opinie turystów, a jego realizacja przebiega na najwyższym poziomie i z dbałością o najdrobniejszy szczegół. Indywidualne podejście do klienta, niewielkie grupy, programy szyte na miarę i stawianie bezpieczeństwa i dobre klientów na pierwszym miejscu gwarantuje wypoczynek na najwyższym poziomie.

Wykwalifikowani piloci i przewodnicy czuwają nad realizacją każdej wycieczki. Wszystkie programy są bardzo urozmaicone i pokazują wszystko co najlepsze w danym regionie – od atrakcji przyrodniczych, wspaniałych zabytków historycznych, spotkań z egzotyczną miejscową ludnością, uczestnictwo w wyjątkowych festiwalach, wydarzeniach kulturalnych i sportowych, po poznawanie lokalnych obrzędów i tradycji.


Atur

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

HISZPANIACB

Hotel info

przestronny i elegancki kompleks hotelowy słynący z komfortu zakwaterowania i dobrego serwisu. Atutem obiektu jest również doskonała lokalizacja bezpośrednio przy promenadzie, zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży i morza. Gwarne centrum kurortu znajduje się w odległości niedługiego spaceru. Taras słoneczny z fantazyjnym basenem, wygodne pokoje oraz smaczna kuchnia serwowana w hotelowej restauracji to gwarancja przyjemnych wakacji, których urozmaiceniem będą wieczorne show i hotelowe animacje. Kategoria lokalna 4****Sup

Lokalizacja

Santa Susanna, turystyczna strefa kurortu, przy nadmorskim bulwarze, w niedalekiej odległości butiki, bary, restauracje. Przy hotelu przystanek kolejki łączącej wyrzeże z Barceloną. Lotnisko w Gironie ok. 35km, w Barcelonie ok. 80km.

Plaża

ok. 100m od hotelu, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka. Publiczna, bezpłatna, w sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.

Hotel

332 pokoje, hol powitalny, recepcja 24h, windy, restauracja główna z show cooking, bar i cafeteria, kącik wypoczynkowy z TV, sala konferencyjna, wymiana walut, płatny kącik internetowy, butik, płatne miejsca parkingowe

Pokój

klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, płatny sejf, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 dostawki. Pokój 1-osobowy bez balkonu, na zamówienie.

Sport i rozrywka

duży, fantazyjny basen zewnętrzny (sezon letni), duży taras słoneczny, leżaki przy basenie bezpłatnie. Fitness, płatne: automaty do gier, bilard. Cykliczne dzienne i wieczorne programy animacyjne lub muzyka na żywo.

Dzieci

brodzik, kącik zabaw, sezonowo mini klub

Opcje wyżywienia

- all inclusive soft

All inclusive soft

3 posiłki główne - śniadanie, lunch, kolacja / dania kuchni lokalnej i międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / limitowane wino i woda do obiadu i kolacji

Uwagi

hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim - telefon alarmowy, spotkanie informacyjne w hotelu.

Nasza opinia

przestronny, wakacyjny obiekt położony na skraju kurortu Santa Susanna. Dogodna lokalizacja blisko plaży i morze, dobry serwis usług i wygodne zakwaterowanie. 190117

Przewóz bagażu

limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy dzieci do lat 2 tzw infantów) - Norwegian (kod lotu D8) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 25x33x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem) + duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 10kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. - Vueling (kod lotu VY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem) + duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x20cm, max waga do 10kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. - WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

Cena zawiera

- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - asysta rezydenta z językiem polskim - składka z tytułu TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż

Cena nie zawiera

- taksa klimatyczna płatna w Hiszpanii, w zależności od standardu zakwaterowania 2*-3* 0,5 EUR/os/dzień, 4* 1 EUR/os/dzień, 5* 2,5 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni (nie dotyczy dzieci do 16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych


Neckermann

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Costa Brava

Położenie

plaży ok.150 m (przejście podziemne).

Wyposażenie

323 pokoje, bar restauracja, sala z tv sat, kącik internetowy ( za opłatą), Wi-Fi ( w cenie). Kafeteria, sklep, windy. Basen, oddzielny brodzik dla dzieci. Taras z parasolami i leżakami.

Zakwaterowanie

A1A: pokój 2-os. do pojedynczego wykorzystania, bez balkonu. Os. dorosła+ dziecko. A2A: pokój 2-os. łazienka, WC, suszarka, telefon, klimatyzacja, sejf za opłatą, tv sat, łącze internetowe, Wi-Fi, balkon.

A2S

pokój 2-os. wariant ekonomiczny, wybór położenia i wyposażenia pozostawiają Państwo w gestii hotelarza.

Dzieci

mini club (4-12 lat).

Rozrywka

animacja. 4-5 x tydzień wieczorki taneczne.

Sport

bez opłaty: tenis stołowy, rzutki. Za opłatą: bilard. Wypożyczanie rowerów ( dla grup specjalne udogodnienia). Siłownia (korzystania dla osób od 18 lat).

Wyżywienie

z 2 posiłkami, 3 posiłkami lub all inclusive.

All Inclusive

3 posiłki. Napoje do posiłków i przy barze ( alkoholowe i bezalkoholowe, lokalne marki) w godz. 10.00-23.00. Przekąski w godz. 10.00-12.00 i 15.00-19.00. Lody dla dzieci w godz. 15.00-19.00.

Opłata klimatyczna

od 17 lat ok. 1 EUR/os./dzień.

Parkowanie

garaż podziemny w terminie 9.2-1.4,6.4-12.6 i po 12.9 bez opłaty. Parking ok. 6 EUR/dzień. 

Dodatkowe informacje

Zniżki- A2A/A2S- 2 os dorosłe i 1-2 dzieci (2-12 lat), 1.dziecko 100%, ( 4.7-28.8- 50%), 2. dziecko 50% na dostawce. A2A/A2S- 2 os. dorosłe i 1 dziecko ( od 13 lat)- 30% na dostawce.  Singiel z dzieckiem- ( z wyjątkiem 4.7-29.8)- A1A- 1 os. dorosła i 1 dziecko (2-12 lat) 50% na dostawce w pokoju 2-os. 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


Mapa Hotelu Mercury

Opinie o Hotelu Mercury

4.3
polecam

Super wyjazd, super hotel i super miejsce. :) Santa Susana dla młodych ludzi jest najlepsza, ładna plaża, mnóstwo rozrywek a do tego blisko do Barcy.

POLECAM:
dla aktywnych wczasowiczów, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: polecam
4.3

Mercury - możliwości zakwaterowania:

SINGLEUSE ROOM
SINGLE PARENT BALCONY OR TERRACE
pokój 2-osobowy twin with balcony / terrace (2p)
pokój 2-osobowy twin with balcony / terrace (3p)
Standard Room Balcony or Terrace
Standard Balcony
Quadruple Balcony or Terrace
Pokój 2 osobowy - na zapytanie
Pokój dwuosobowy z możliwością 1 dostawki

Mercury - Możliwości wyżywienia:


Mercury - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Mercury? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00