Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
NASZYM ZDANIEM:
Lindos Imperial Resort & Spa to luksusowy hotel, usytuowany na bardzo rozległym terenie, bezpośrednio przy plaży, w spacerowej odległości od centrum miejscowości Kiotari ze sklepami, barami i tawernami. Polecamy rodzinom z dziećmi ze względu na ogromną ilość atrakcji dla najmłodszych, w tym kompleks zjeżdżalni. Wypoczynek w hotelu Lindos Imperial to gwarancja najwyższej jakości świadczonych usług i udanych wakacji na Rodos.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
*****
Grecja / Rodos
Luksusowe wakacyjne imperium położone tarasowo na wzgórzu z pięknym widokiem na morze. Zadbane w każdym calu, zachwyca otoczonym ogrodem kompleksem basenów z mostkami i zjeżdżalniami oraz pięknym tarasem, na którym można nie tylko podziwiać krajobrazy, ale również sączyć drinka. Pozytywne opinie zawdzięcza również profesjonalnemu serwisowi i świetnym pokojom, które bez problemu pomieszczą nawet większą rodzinę. Dumą hotelu jest bogate zaplecze kulinarne - restauracje tematyczne kuszą zapachami i smakami z całego świata. Blisko stąd do plaży, w odległości spaceru znajduje się również centrum ze sklepami i lokalnymi tawernami. W 2016 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.
na niewielkim wzgórzu, ok. 2 km od centrum KIOTARI ze sklepami, barami i restauracjami, ok. 3,5 km od Lardos, ok. 16 km od Lindos; ok. 55 km od portu lotniczego w Rodos; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu (Lindos ok. 3 EUR/Rodos ok. 7 EUR).
publiczna, żwirowa, piasek w miejscu, gdzie są leżaki, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu (ok. 150 m do recepcji), dojście przez teren hotelu, bezpłatne parasole, ręcznik i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); sporty wodne (oferta zewnętrzna).
pięciogwiazdkowy, luksusowy i nowoczesny, zbudowany w 2007 r., rozbudowany w 2008 (nowa część) i 2011 r. (zjeżdżalnie), składa się z części głównej, nastawionej na aktywności i relaksacyjnej, 462 pokoje, ok. 30 budynków, 2 piętra, 8 wind i ruchome schody, przestronny i elegancki hol, całodobowa recepcja, 3 restauracje - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska: główna - kuchnia międzynarodowa, grecka tawerna przy plaży (otwarta od 1.06 do 30.09, zależnie od pogody wymagana rezerwacja 1 dzień wcześniej), włoska w budynku głównym (wymagana wcześniejsza rezerwacja 1 dzień wcześniej), w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar w lobby, bar na plaży, 2 bary przy basenie, Activity bar; bankomat, sklep z ubraniami, minimarket; centrum konferencyjne dla 200 osób, taras z widokiem na morze, ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: fryzjer, opiekunka do dziecka (na zapytanie); występują różnice poziomów - niepolecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 27 m², nowoczesny, klimatyzowany, łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, polski program, telefon, mini-lodówka, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka), widok na ogród lub basen; widok na morze za dopłatą;
3-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², jedno pomieszczenie, wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny na zamówienie, za dopłatą;
3-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 33 m², wyposażenie jak w pokoju rodzinnym, dodatkowo: pokój dzienny oddzielony przesuwnymi drzwiami; pokój superior rodzinny na zapytanie, za dopłatą.
3 baseny, nieregularny kształt, słodka woda: ok. 800 m², gł. 0,8-1,4 m, ok. 1200 m², gł. 0,8-1,4 m, kompleks zjeżdżalni (6-10 lat lub za zgodą rodziców; część powyżej 10 lat i część dla dzieci powyżej 1,2 m wzrostu), ok. 400 m², gł. 0,8-1,4 m, 2 baseny dla dzieci, słodka woda, jeden z nich: ok. 100 m², gł. 0,2 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR/ręcznik); 2 korty tenisowe (oświetlenie płatne: ok. 10 EUR/godz., wypożyczenie sprzętu za kaucją: ok. 10 EUR), piłka nożna, boccia, siatkówka, siatkówka plażowa; plac i pokój zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), dyskoteka, amfiteatr, animacje dla dorosłych i dzieci (w terminie: 1.05-15.10); za opłatą: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna); centrum spa: bezpłatnie: basen kryty, słodka woda, ok. 100 m², gł. 0,8-1,4 m, hammam, jacuzzi, siłownia; za opłatą: zabiegi na twarz i ciało, refleksologia, manicure, pedicure.
śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie kontynentalne (10.00-11.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-22.00) w formie bufetu w restauracji głównej; kolacja w restauracji tematycznej (19.00-22.00; wymagana rezerwacja); podczas kolacji obowiązuje strój formalny (panowie - długie spodnie) przekąski w wyznaczonych barach (12.00-16.30); napoje bezalkoholowe (00.00-24.00) i lokalne napoje alkoholowe (10.00-24.00) w wyznaczonych barach; wymagane noszenie opasek all inclusive.
0030/2244029200, www.lindoshotels.com
serwis plażowyWi-Fiwstęp do spa
5*
Rodos Pięciogwiazdkowy Lindos Imperial Executive Suites to doskonały wybór dla rodzin z dziećmi, jak również dla młodych miłośników atrakcji. Luksusowy ośrodek posiadający rozbudowany park wodny, renomowane SPA oraz centrum odnowy biologicznej jest w stanie zagwarantować przyjemne wakacje dla wszystkich grup wiekowych.
5*
5*
Na terenie hotelu znajdują się 3 restauracje, 5 barów, room service (płatny), pralnia (płatna), 3 baseny odkryte, wypożyczalnia samochodów.
Wi-Fi w lobby bezpłatne
Publiczna, żwirowa.
Wyposażone są w klimatyzację indywidualną, sejf, mini lodówkę, TV, telefon, łazienkę (WC, suszarka, wanna lub prysznic), balkon lub taras. Typy pokoi: w budynkach: suity , suity typu single , suity private pool , suity sharing pool
restauracja główna, 2 restauracje a la carte, 5 barów (m.in. bar przy basenie, lobby bar, bar z przekąskami)
Formuła zawiera:śniadanie, obiadokolacja, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania All Inclusive Formuła zawiera:śniadanie, obiad, kolacja, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe Restauracje a la carte -płatne. Wymagana rezerwacja.włoska, grecka
brodzik, plac zabaw opiekunka (płatna), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na zamówienie przed przyjazdem), krzesełka dla dzieci w restauracji
amfiteatr, dyskoteka, nocne pokazy, 2 korty tenisowe, siatkówka plażowa, bule, mini boisko do piłki nożnej, tenis stołowy
sporty wodne na plaży, bilard
19.07.2017 17:02
Wi-Fi Aquapark Disco All Inclusive Sporty wodne Zjeżdżalnie
5
Grecja/Rodos/Kiotari
Nowoczesny, tarasowo położony hotel polecany zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla par. Przestronne pokoje rodzinne z dwiema sypialniami mieszące nawet 5 osób, centrum SPA, bliskość plaży oraz bogata formuła all inclusive sprawią, że każdy spędzi tu udany urlop. Duży aquapark położony na górnym poziomie kompleksu z pewnością będzie świetną rozrywką dla Gości w każdym wieku.
Na południowo-wschodnim wybrzeżu, w miejscowości Kiotari, ok. 3 km od centrum, gdzie znajdują się sklepy, bary i tawerny, ok. 54 km od stolicy Rodos, ok. 60 km od lotniska. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 150 m od hotelu.
Ok. 20 m od hotelu, piaszczysto-kamienista. Leżaki i parasole płatne dodatkowo, za ręczniki plażowe pobierana jest kaucja. Przejście na plażę ulicę o małym natężeniu ruchu.
Nowoczesny, rozległy kompleks, zbudowany w 2007 roku, częściowo odnowiony, składa się z budynku głównego oraz bungalowów. Na terenie obiektu znajduje się przestronne lobby z całodobową recepcją, 8 wind, restauracja główna, 4 bary, parking. Odpłatnie: 3 restauracje ? la carte (międzynarodowa, włoska i grecka), Internet Wi-Fi, kawiarenka internetowa, sejf w recepcji, mini market, kantor, kącik internetowy, wypożyczalnia samochodów, sala konferencyjna, amfiteatr, opieka medyczna (na zapytanie). Kategoria lokalna 5*.
Hotel dysponuje 462 pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Wszystkie pokoje wyposażone są w indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizję satelitarną, lodówkę, suszarkę do włosów. Odpłatnie: Internet Wi-Fi, sejf, mini bar. Rodzaje pokoi: dwuosobowe z możliwością 1 dostawki, dwuosobowe z widokiem na morze z możliwością 1 dostawki, rodzinne z możliwością 2 dostawek, rodzinne z widokiem na morze z możliwością 2 dostawek, rodzinne o podwyższonym standardzie z możliwością 2 dostawek, suite z możliwością 1 dostawki, suite z zewnętrznym jacuzzi z możliwością 1 dostawki.
All inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania (07:00-10:00), obiady (12:30-14:30), kolacje (18:30-21:30). Dostępne są również wczesne śniadania kontynentalne (06:30-07:00) oraz późne śniadania kontynentalne (10:00-11:00). W wybranych barach i restauracjach w godzinach 11:00-17:00 serwowane są przekąski i lody, a w godzinach 17:00-18:00 kawa i ciastka. Lokalne napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe dostępne są w barze w godzinach 10:00-24:00. Markowe i importowane napoje alkoholowe oraz wszystkie zamówienia składane po godzinie 24:00 są dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: 4 baseny (w tym 1 kryty z wodą słodką - czynny poza sezonem, leżaki i parasole bezpłatne), animacje dzienne i wieczorne, park wodny (6 zjeżdżalni: 4 duże i 2 dla dzieci), tenis stołowy, 2 korty tenisowe, boisko wielofunkcyjne. Odpłatnie: bilard, pokój gier, centrum SPA (jacuzzi, sauna), sporty wodne na plaży.
2 brodziki, plac zabaw, mini klub (dla dzieci w wieku 4-12 lat), animacje, zjeżdżalnie wodne, łóżeczka do spania (dla dzieci do 2 lat, na zapytanie), możliwość wynajęcia opiekunki za dodatkową opłatą
www.lindoshotels.com / Tel.: 00 30 224 402 92 00
Rodes
* aquapark* przy plaży* bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych* na rodzinne wakacje
Elegancki hotel, położony na dużym terenie, bezpośrednio przy plaży. Oferuje komfortowe pokoje, usługi dla dzieci, amfiteatr, kino, sport,rozrywki i obsługę na wysokim poziomie. Polecany na rodzinny wypoczynek.• parking• 3 zewnętrzne baseny ze słodką wodą, 1 kryty basen ze słodką wodą (nieogrzewany)• Aquapark (10:00-18:00) 6 zjeżdżalni wodnych i 1 w kształcie ośmiornicy• bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych• sala konferencyjna (dla 200 osób), sala konferencyjna (dla 10 osób), usługi sekretarskie• mini market, sklep z pamiątkami• bankomat• SPA (płatne - Evridiki centrum odnowy biologicznej, zabiegi na twarz i ciało, kryty basen, sauna, łaźnia turecka, masaż, fryzjer, manicure, pedicure, specjalne procedury dla dzieci w wieku 10-16 lat.• restauracje• bary• budynek główny i 9 budynków bocznych• 8 wind• zbudowany w 2007 r.Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.
• wyspa Rodos• miejscowość turystyczna Kiotari• 65 km od lotniska • 62 km od miasta Rodos i portu
• bezpośrednio przy hotelu• piaszczysto-żwirowa• leżaki i parasole bezpłatne• ręczniki plażowe za depozytem
Half Board, Ultra All Inclusive Luxury
527 pokoi: Doubles Economy GV, Double Rooms GV/SV (~27 m2), Doubles Superior GV/SV (~27 m2), Doubles GV/Sharing Pool (~27 m2), Doubles GV/Private Pool (~27 m2), Family Rooms GV/SV (~30 m2), Family GV/Private Pool (~30 m2), Suites Family GV/SV (~33 m2), Suites Family GV/Private Pool (~30-33 m2), Suites GV, Suites GV/Private Pool, Suites GV/Sharing Pool-Jacuzzi, Suites GV/Private Pool-Jacuzzi. W pokojach: klimatyzacja z indywidualnym sterowaniem, telefon, sejf (bezpłatnie, mieści się laptop), mini-lodówka, TV SAT, telewizor z płaskim ekranem, marmurowa łazienka (wanna/prysznic), suszarka do włosów, kosmetyki, zestaw do kawy/herbaty, umeblowany balkon/taras . Dodatkowo w apartamentach: bezpłatne Wi-Fi, szlafroki i kapcie. Double Economy GV: podwójne łóżko lub 2 łóżka pojedyncze. Double Room GV/SV: podwójne łóżko lub 2 łóżka pojedyncze. Double Superior GV/SV: podwójne łóżko lub 2 łóżka pojedyncze. Double GV/Sharing Pool: podwójne łóżko lub 2 łóżka pojedyncze. Double GV/Private Pool: podwójne łóżko lub 2 łóżka pojedyncze. Family Rooms GV/SV: pokój z rozsuwanymi drzwiami oddzielającymi salon od sypialni. Family GV/Private Pool: pokój z rozsuwanymi drzwiami oddzielającymi salon od sypialni. Suite Family GV/SV: część dzienna oddzielona drzwiami od części sypialnej. Suite Family GV/Private Pool: część dzienna oddzielona drzwiami od części sypialnej, taras i prywatny basen. Suite GV: przestronny apartament z 2 oddzielnymi pokojami. W pokoju znajduje się przytulna część wypoczynkowa z kanapą lub fotelem, które można przekształcić w pojedyncze lub podwójne łóżko. W sypialni podwójne łóżko. Pokoje mieszczą się na 1 i 2 piętrze. Do dyspozycji gości balkon z widokiem na ogród. Suite GV/Private Pool: przestronny apartament z 2 oddzielnymi pokojami. W pokoju znajduje się przytulna część wypoczynkowa z kanapą lub fotelem, które można przekształcić w pojedyncze lub podwójne łóżko, sypialnia z podwójnym łóżkiem, prywatny basen. Znajduje się na parterze (ground floor). Suite GV/Sharing Pool-Jacuzzi: stylowy, komfortowy pokój urządzony w przyjemnych kolorach. Podwójne łóżko, taras z jacuzzi, a na jego skraju ogólnodostępny basen ze słodką wodą. Suite GV/Private Pool-Jacuzzi: elegancki styl, duże podwójne łóżko, kanapa, przestronna łazienka, prywatne jacuzzi i basen. Rodzaj dostawki: standardowe łóżkoCodzienne sprzątanie pokoi i zmiana ręczników, zmiana pościeli 3 razy w tygodniu.
Sport i rozrywka:• animacje• bilard (płatny)• tenis stołowy (bezpłatnie)• 2 korty tenisowe (bezpłatnie)• siatkówka (bezpłatnie)• sporty wodne na plaży (płatne)• mini piłka nożna• Aquapark (10:00-18:00) 6 zjeżdżalni wodnych i 1 w kształcie ośmiornicy• rzutki Dla dzieci:• mini-klub (4-12 lat)• plac zabaw• 2 brodziki ze słodką wodą• opieka nad dziećmi (na zapytanie, płatna)
All inclusive 2018Główna restauracja BelvedereWczesne śniadanie: 06:30-07:00, kontynentalne. Śniadanie: 07:00-10:00, bufet amerykański.Późne śniadanie: 10:00-11:00, kontynentalne.Lunch: 12:30-14:30, szwedzki stół.Alternatywne opcje lunchu w lokalach tematycznych:Strefa basenu do aktywnego wypoczynku (Noodle Bar/Souvlakeri): 12:00-16:00.Strefa plaży (Grill Corner/Burger Corner): 12:00-16:00.Kolacja: 18:30-21:30, szwedzki stół.Na życzenie gościa przygotowywane są posiłki, które nie zawierają glutenu, laktozy, orzechów. Obsługa "Kolacja w wybranej restauracji" (Dine Around) Jedna kolacja (podczas całego pobytu w hotelu) w jednej z następujących tematycznych restauracji a la carte zamiast standardowego posiłku:Azjatycka restauracja Wok Gourmand: 19:00-22:30, przy głównym basenie. Grecka restauracja Meze Meze:19:00-22:30, przy głównym basenie.Włoska restauracja Al Fresco: 19:00-22:30, przy plaży.Na życzenie gościa przygotowywane są posiłki, które nie zawierają glutenu, laktozy, orzechów. Alternatywne opcje kolacji w lokalach tematycznych:Restauracja Breeze: 19:00-22:00, ? la carte, kuchnia międzynarodowa i śródziemnomorska. Bar w strefie pokoi lux: 10:00-00:00, codziennie otwarty, serwowana jest kawa/herbata, napoje alkoholowe, koktajle i napoje orzeźwiające. Napoje (lokalne) serwowane w restauracjach w porze lunchu i kolacji: wino, napoje bezalkoholowe (post mix), woda, piwo z beczki i wybór soków.Napoje serwowane w barach w ciągu dnia i wieczorem: lokalne napoje alkoholowe i likiery, koktajle alkoholowe i bezalkoholowe, piwo z beczki, wino, napoje bezalkoholowe (Post Mix), gama soków, mrożona herbata, napoje owocowe z lodem, espresso, cappuccino, woda. BaryGłówny bar: 17:00-01:00.Disco-bar: 21:00-01:00.Relax-bar: 18:00-01:00.Bary płatne: po 24:00. Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie All Inclusive bez wcześniejszego powiadomienia.
0 m
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
Na niewielkim wzgórzu, ok. 2 km od centrum KIOTARI ze sklepami, barami i restauracjami, ok. 3,5 km od Lardos, ok. 16 km od Lindos; ok. 55 km od portu lotniczego w Rodos; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu (Lindos ok. 3 EUR/Rodos ok. 7 EUR)
publiczna, żwirowa, piasek w miejscu, gdzie są leżaki, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu (ok. 150 m do recepcji), dojście przez teren hotelu, bezpłatne parasole, ręcznik i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); sporty wodne (oferta zewnętrzna)
pięciogwiazdkowy, luksusowy i nowoczesny, zbudowany w 2007 r., rozbudowany w 2008 (nowa część) i 2011 r. (zjeżdżalnie), składa się z części głównej, nastawionej na aktywności i relaksacyjnej, 462 pokoje, ok. 30 budynków, 2 piętra,
8 wind i ruchome schody, przestronny i elegancki hol, całodobowa recepcja, 3 restauracje - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska: główna - kuchnia międzynarodowa, grecka tawerna przy plaży (otwarta od 1.06 do 30.09, zależnie od pogody wymagana rezerwacja 1 dzień wcześniej), włoska w budynku głównym (wymagana wcześniejsza rezerwacja 1 dzień wcześniej), w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar w lobby, bar na plaży, 2 bary przy basenie, Activity bar; bankomat, sklep z ubraniami, minimarket; , taras z widokiem na morze, ogród; za opłatą: fryzjer, opiekunka do dziecka (na zapytanie); występują różnice poziomów - niepolecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych
centrum konferencyjne dla 200 osób
Bezpłatnie: 3 baseny, nieregularny kształt, słodka woda: ok. 800 m, gł. 0,8-1,4 m, ok. 1200 m, gł. 0,8-1,4 m, kompleks zjeżdżalni (6-10 lat lub za zgodą rodziców; część powyżej 10 lat i część dla dzieci powyżej 1,2 m wzrostu), ok. 400 m, gł. 0,8-1,4 m, 2 baseny dla dzieci, słodka woda, jeden z nich: ok. 100 m, gł. 0,2 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR/ręcznik); 2 korty tenisowe (oświetlenie płatne: ok. 10 EUR/godz., wypożyczenie sprzętu za kaucją: ok. 10 EUR), piłka nożna, boccia, siatkówka, siatkówka plażowa; plac i pokój zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), dyskoteka, amfiteatr, animacje dla dorosłych i dzieci (w terminie: 1.05-15.10); Odpłatnie: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna); centrum spa: bezpłatnie: basen kryty, słodka woda, ok. 100 m, gł. 0,8-1,4 m, hammam, jacuzzi, siłownia; za opłatą: zabiegi na twarz i ciało, refleksologia, manicure, pedicure.
standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 27 m, nowoczesny, klimatyzowany, łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, polski program, telefon, mini-lodówka, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka), widok na ogród lub basen; widok na morze za dopłatą; rodzinny: 3-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m, jedno pomieszczenie, wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny na zamówienie, za dopłatą; superior rodzinny: 3-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 33 m, wyposażenie jak w pokoju rodzinnym, dodatkowo: pokój dzienny oddzielony przesuwnymi drzwiami; pokój superior rodzinny na zapytanie, za dopłatą.
All inclusive: śniadanie, późne śniadanie kontynentalne, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej; kolacja w restauracji tematycznej (wymagana rezerwacja); podczas kolacji obowiązuje strój formalny (panowie - długie spodnie) przekąski w wyznaczonych barach; napoje bezalkoholowe (00.00-24.00) i lokalne napoje alkoholowe (10.00-24.00) w wyznaczonych barach; wymagane noszenie opasek all inclusive.
851 09, Grecja
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.
Informujemy, że zgodnie z komunikatem przesłanym przez grecką Ambasadę w Polsce pasażerowie lotów z Rzeczpospolitej Polskiej (z dniem 3 października 2020 r.) do Grecji będą musieli okazać negatywny wynik testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego do 72 godzin przed wjazdem do Grecji. Tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR, zostaną wpuszczone na teren kraju przez władze graniczne. Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. Laboratoriami wykonującymi badania RT-PCR powinny być: a. Krajowe laboratoria referencyjne b. Krajowe laboratoria zdrowia publicznego lub c. Prywatne laboratoria, które są akredytowane przez odpowiednie krajowe organy akredytacyjne (niekoniecznie specjalnie dla COVID-19). Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza: Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach: * Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju, * Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, * Banki, * Gabinety lekarskie, * Budynki komunalne (inne usługi publiczne), * Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.) * Salony fryzjerskie i kosmetyczne. Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują: * Cały transport publiczny, * Taksówki, * Supermarkety, * Szpitale, * Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne, * Windy, * Statki, * Samoloty, * Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach. Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego
Lindos Imperial Resort & Spa
*****
Kiotari
Rodos
RHO60032 FH
527
Top zniżki dla dzieci.
Spokojne, bezpośrednio przy wspaniałej, długiej, żwirowej plaży. Do Lindos z zabytkowymi murami miejskimi, wieloma barami, restauracjami i sklepami ok. 10 km, do Lardos ok. 2,5 km, do miasta Rodos ok. 55 km. Przystanek autobusowy ok. 300 m.
Przestronny i przyjazny dla rodzin hotel, z architektura typową dla Rodos i cudownym, bujnym, śródziemnomorskim ogrodem składa się z budynku głównego i kilku budynków bocznych. Restauracja, 4 restauracje tematyczne (grecka, włoska, meksykańska, azjatycka), WLAN, kryty basen (nieogrzewany), bary, dyskoteka, minimarket, jubiler, sklep z pamiątkami, fryzjer, winda, kilka basenów, leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe (kaucja), usługi plażowe, parking.
Dwa posiłki dziennie (H) - śniadania i kolacje w formie bufetu. Przy rezerwacji All Inclusive (I) - 3 posiłki dziennie, w godz. 6.30-7 wczesne śniadanie kontynentalne, śniadanie dla śpiochów do godziny 11, kolacja w restauracjach tematycznych z wcześniejszą rezerwacją (ważne -- raz na pobyt, wymagana jest rezerwacja z 1-dniowym wyprzedzeniem, ważne tylko przy pobycie na min. 7 nocy i zamiennie z kolacją w restauracji głównej), 12-16.30 przekąski i lody, 10-24 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
Jasne, przyjazne i bardzo gustownie urządzone, ok. 30 m kw., z łazienką / WC, radiem, suszarką do włosów, tel., TV, WLAN, mini lodówką, sejfem, klimatyzacją, balkonem lub tarasem, widokiem na ogród.
DA / EA = pokoje dwuosobowe / jednoosobowe.
DAM / EAM = pokoje dwuosobowe / jednoosobowe, takie samo wyposażenie jak w DA, dodatkowo z widokiem na morze.
DAC / DAD = pokoje dwuosobowe Superior, takie samo wyposażenie jak w DA, z częścią wypoczynkową, szlafrokiem, ekspresem do kawy Nespresso, Smart TV, DAD dodatkowo z widokiem na morze.
FA / FAM = pokoje rodzinne, bardziej przestronne, z dodatkowymi drzwiami przesuwnymi dla osiągnięcia przestrzennego efektu. FAM dodatkowo z widokiem na morze.
FAA / FAB suity rodzinne, stylowe, składające się z salonu / sypialni i oddzielnej sypialni. FAB dodatkowo z widokiem na morze.
WAC = suity z 2 oddzielnymi sypialniami, szlafrokiem i prywatnym basenem.
W cenie = joga, gimnastyka w wodzie, aqua pilates, 2 korty tenisowe z oświetleniem, wypożyczalnia rakiet / piłek, siłownia, siatkówka plażowa, tenis stołowy, strefa wellness z łaźnią parową, sauną, animacja dla dorosłych i dzieci, rzutki, boccia. Za opłatą = masaże, różne zabiegi i aplikacje, sporty wodne na plaży (lokalny dostawca).
W cenie = mini klub dla dzieci od 4 do 12 lat, klub dla nastolatków od 12 do 16 lat (od czerwca do września, 6 razy w tygodniu), mini dyskoteka, brodzik, plac zabaw.
Zalecane buty kąpielowe. Podczas kolacji obowiązuje odpowiedni strój.
Lokalny podatek noclegowy (bedtax) do zapłaty na miejscu.
Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.
RP409102
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
*****
Rodos, Grecja
Brak transferu i opieki rezydenta!
spokojne, na obrzeżach popularnej miejscowości turystycznej Kiotari. Do centrum ok. 1,5 km.
piaszczysto-żwirowa, przy hotelu, wejście do wody kamieniste. Leżaki, parasole słoneczne w cenie. Bar na plaży.
462 pokoje, rozmieszczone w budynku głównym oraz wielu budynkach bocznych. W budynku głównym: hol powitalny z recepcją, windy, restauracja główna, 2 restauracje tematyczne (śródziemnomorska, grecka), restauracja a'la carte (za opłatą), bary, sklepy, jubiler. Na terenie zewnętrznym znajdują się 3 baseny (przy jednym z basenów aquapark ze zjeżdżalniami dla dorosłych i dzieci), bary przy basenach, taras słoneczny. Leżaki i parasole słoneczne w cenie. Ręczniki kąpielowe za kaucją.
1 godz./dzień WiFi gratis
5 gwiazdek.
Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja, lodówka, sejf, TV-sat (ekran LCD), telefon, balkon od strony ogrodu. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Z widokiem na morze (1-3B). Pokoje - wariant ekonomiczny (2-3S): wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje rodzinne (2-4D): ok. 45 m2, pomieszczenie dzienno-sypialne oraz sypialnia przedzielone drzwiami przesuwnymi, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe 2A. Z widokiem na morze (2-4E). Pokoje rodzinne Superior (2-4F): pomieszczenie dzienno-sypialne, oddzielna sypialnia, 1 łazienka, wyposażone jak pokoje dwuosobowe 2A. Z widokiem na morze (2-4G). Suite rodzinne z prywatnym basenem (2-4H): od strony ogrodu, pomieszczenie dzienno-sypialne, oddzielna sypialnia, wyposażone jak pokoje 2A. Suite Comfort (2-3I): dodatkowo zestaw do parzenia kawy/herbaty, szlafrok, balkon lub taras, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe 2A. Brak dostawek dla dziecka. Z widokiem na morze (2-3J).
siatkówka plażowa, boccia, rzutki, tenis stołowy, piłka wodna, 2 korty tenisowe (oświetlenie płatne). Za opłatą: sporty wodne na plaży.
siłownia, basen kryty, hammam, sauna, whirlpool. Za opłatą: Spa, oferujące różnorodne zabiegi kosmetyczne, masaże, manicure, pedicure.
2 oddzielne brodziki, miniklub (4-12 lat), plac zabaw. Aquapark ze zjeżdżalniami, ośmiorniczką i wodnymi atrakcjami dla najmłodszych.
animacje w dzień i wieczorem.
3 posiłki w formie bufetu. Przekąski w godz. 12-16:00, lody w godz. 10-18:00. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 10-24:00. Możliwe kolacje w restauracjach tematycznych (wymagana rezerwacja). Restauracja a'la carte za opłatą. Do kolacji wymagany odpowiedni strój. All inclusive kończy się o godz. 12:00 w dniu wyjazdu.
do 28.02.17 20% zniżki, 1.03-31.03.17 15% zniżki, 1.04-30.04.17 10% zniżki.
7=6, 14=12 w terminach 25.04-24.05.17 (nie łączą się z ofertą wcześniej=taniej)
2-11 lat: pobyt gratis lub zniżka.
Super miejsce. Każdy znajdzie coś dla siebie
Masz pytania o Hotel Lindos Imperial (d. Iberostar)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00