cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
  • Hotel Kalia Beach, Kreta
1 / 30
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
27.04 - 04.05
już od 2699 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
02.10 - 09.10
już od 2359 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Kalia Beach
  • Basen odkryty
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Blisko centrum
  • Bez paszportu

Hotel Kalia Beach
star 3

Grecja: Kreta
Ocena hotelu Kalia Beach:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu Kalia Beach:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 27 kwietnia 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 02 października 2022

Hotel Kalia Beach w ofercie Biura podróży:

Itaka

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Grecja / Kreta

Opis oferty:

Położony przy piaszczystej plaży zaprasza na wypoczynek w gronie przyjaciół i rodziny. Świetny wybór dla poszukujących ciszy, spokoju i oderwania się od miejskiego zgiełku. Po remoncie hotel zyskał przyjemne pokoje, przestronną, odświeżoną restaurację i zadbany teren wokół basenu, do dyspozycji Gości jest również wypielęgnowany ogród i taras. Kameralna, gościnna atmosfera, doskonała kuchnia i przyjazna obsługa - wymarzone miejsce na beztroskie wakacje na wyciągnięcie ręki!

POŁOŻENIE:

ok. 800 m od centrum GOUVES, przy drodze lokalnej; ok. 17 km od lotniska w Heraklionie, ok. 120 km od lotniska w Sitii, ok. 160 km od lotniska w Chanii; ok. 800 m od przystanku autobusowego.

PLAŻA:

Gouves Beach, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, parasole i leżaki płatne.

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1996 r., odnowiony w 2017 r. (pokoje, restauracja i teren przy basenie), 90 pokoi, kilka budynków, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, sejf w recepcji, restauracja główna - dania w formie bufetu, restauracja á la carte, w restauracjach dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie, bar przy basenie; taras z widokiem na ogród, ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.

standardowy:

2-os. (możliwość 1 dostawki), 18 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, polskie programy, telefon, lodówka; za opłatą: internet bezprzewodowy (20 EUR/tydz.), sejf (ok. 2 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon, taras lub ogród;

rodzinny:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA:

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 90 m2, gł. 1,7 m, brodzik, słodka woda, ok. 8 m2, gł. 0,6 m, plac zabaw.

ALL INCLUSIVE:

śniadanie (8.00-10.00), obiad (13.00-14.30), kolacja (19.00-21.00) w restauracji głównej; przekąski (15.00-18.00); napoje bezalkoholowe i alkoholowe (11.00-22.30) w barze; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT:

0030/2897041325,

GRATIS:

Wi-Fi


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Itaka. Nowa Itaka sp. z o.o. jest jednym z naszych kluczowych partnerów i głównym kontrahentem, z którym od lat spełniamy turystyczne marzenia naszych wspólnych klientów. Wysoki standard obsługi, wykwalifikowani rezydenci i przewodnicy oraz szeroki wybór atrakcyjnych ofert na wakacje dopracowanych w każdym szczególe zapewniają wieloletni sukces jakim może poszczycić się to biuro.

W swojej ofercie Itaka posiada wiele sprawdzonych hoteli położonych w dogodnej lokalizacji, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami. Biuro posiada szeroki wachlarz destynacji turystycznych i może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponad to, do swojej oferty sukcesywnie wprowadza oryginalne kierunki takie jak Bośnia i Hercegowina, Albania, Madera czy kierunki egzotyczne - Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i wiele, wiele innych.

Itaka posiada bogatą ofertę wycieczek objazdowych, zarówno autokarowych jak i samolotowych. Ich programy są bardzo zróżnicowane i dostosowane do wymagań różnych klientów, dlatego każdy może znaleźć wyjazd zgodny z jego preferencjami. Biuro podrózy Itaka posiada także jeden z największych wyborów ofert w promocji last minute, co pozwala klientom z każdym budżetem na spełnienie swoich wakacyjnych marzeń.

Biuro Podróży Itaka w ciągu swojej dotychczasowej działalności otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, takich jak tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku, Touroperator Roku 2014, Konsumencki Lider Jakości 2014, czy Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012.


Itaka R

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Grecja / Kreta

Opis oferty:

Położony przy piaszczystej plaży zaprasza na wypoczynek w gronie przyjaciół i rodziny. Świetny wybór dla poszukujących ciszy, spokoju i oderwania się od miejskiego zgiełku. Po remoncie hotel zyskał przyjemne pokoje, przestronną, odświeżoną restaurację i zadbany teren wokół basenu, do dyspozycji Gości jest również wypielęgnowany ogród i taras. Kameralna, gościnna atmosfera, doskonała kuchnia i przyjazna obsługa - wymarzone miejsce na beztroskie wakacje na wyciągnięcie ręki!

POŁOŻENIE:

ok. 800 m od centrum GOUVES, przy drodze lokalnej; ok. 18 km od lotniska w Heraklionie, ok. 120 km od lotniska w Sitii, ok. 160 km od lotniska w Chanii; ok. 800 m od przystanku autobusowego.

PLAŻA:

Gouves Beach, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, parasole i leżaki płatne.

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1996 r., odnowiony w 2017 r. (pokoje, restauracja i teren przy basenie), 85 pokoi, 6 budynków, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, sejf w recepcji, restauracja główna - dania w formie bufetu, restauracja á la carte, w restauracjach dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie, bar przy basenie; taras z widokiem na ogród, ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie); akceptowane karty kredytowe: Visa, Mastercard

standardowy:

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 18 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, suszarka, telefon, lodówka; za opłatą: internet bezprzewodowy (20 EUR/tydz.), sejf (ok. 2 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon, taras lub ogród;

rodzinny:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA:

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 90 m2, gł. 1,7 m, brodzik, słodka woda, ok. 8 m2, gł. 0,6 m, plac zabaw; płatne: bilard, tenis stołowy.

ALL INCLUSIVE:

śniadanie (8.00-10.00), obiad (13.00-14.30), kolacja (19.00-21.00) w restauracji głównej; przekąski (15.00-18.00); napoje bezalkoholowe i alkoholowe (11.00-22.30) w barze; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT:

0030/2897041325,

GRATIS:

Wi-Fi


Exim Tours

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

3* Grecja/Kreta

Kategoryzacja hotelu

- kat. Exim Tours 3* - kat. lokalna 3*

Położenie

- ok. 100 m od plaży, przejście przez lokalną uliczkę - ok. 1 km od centrum Gouves, ok. 10 km od centrum Hersonissos - ok. 18 km od lotniska w Heraklionie - sklepy oraz restauracje ok. 500 m od hotelu

Plaża

- piaszczysta - leżaki i parasole (płatne ok. 7 EUR/dzień/komplet)

Pokoje

Pokój Standardowy - w budynku głównym - indywidualna klimatyzacja (płatna ok. 7 EUR/dzień) - telefon, mini lodówka - sejf (płatny ok. 2 EUR/dzień), Wi Fi (płatne) - łazienka (WC, prysznic) - balkon/taras

Sport, relaks, rozrywka

Bezpłatne - basen - leżaki i parasole przy basenie - tenis stołowy Płatne - bilard - sporty wodne na plaży

Dla dzieci

- plac zabaw - brodzik

Wyżywienie

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 11:00-22:30

Restauracje i bary

- restauracja główna - restauracja a la carte - lobby bar/kawiarnia - snack bar przy basenie

Dodatkowe informacje

- Wi Fi przy basenie i restauracji (bezpłatne) - kącik internetowy (płatny) - sala TV - mini market

Cena

Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe i paliwowe.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


Mouzenidis Travel

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Region

Kreta - Heraklion

Opis

  • bezpłatne Wi-Fi w miejscach publicznych
  • domowa atmosfera
  • polecany na spokojne, rodzinne wakacje

Opis

Hotel położony na ładnym, zielonym terenie w spokojnej części miejscowości Gouves. Ok. 350 metrów do morza. Składa się z budynku centralnego oraz bungalowów. Oddaje do dyspozycji gości komfortowe pokoje, baseny oraz restaurację serwującą lokalną kuchnię. To bardzo dobre miejsce na spokojne, rodzinne wakacje.

  • parking
  • recepcja czynna całą dobę
  • mini market
  • sala telewizyjna
  • bar i restauracja
  • bezpłatne Wi-Fi w miejscach publicznych

Polozenie

  • 1 km od centrum Gouves
  • 18 km od Heraklionu
  • 16 km od lotniska w Heraklionie
  • przystanek autobusowy (600 m.)

Gouves - Niewielka miejscowość turystyczna, ok 20 km na wschód od Heraklionu. Spokojne miejsce, dobre na rodzinne wakacje. W centrum miejscowości bary, tawerny, sklepiki. Plaże głównie piaszczysto-żwirowe, wzdłuż morza promenada.

Plaza

  • piaszczysta
  • 100 metrów od hotelu
  • leżaki i parasole (płatne)

Wyzywienie

All Inclusive

Pokoje

74 pokoje: 32 Standard Rooms (~21m2), 42 Superior Rooms (~23m2).

W pokojach: indywidualnie sterowana klimatyzacja (za dodatkową opłatą), telefon, Wi-Fi (za opłatą), prysznic, mini-lodówka, sejf (płatny), balkon/taras. 2 pojedyncze łóżka (łączone), dostawka - tapczan.

Standard Room: Położone w budynku głównym.
Superior Room: Położone w bungalowach.

Codzienne sprzątanie, zmiana pościeli 2 razy w tygodniu.

Sport

Sport i rozrywka:

  • basen ze słodką wodą
  • tenis stołowy
  • sporty wodne (płatne)

Dla dzieci:

  • basen ze słodką wodą dla dzieci
  • plac zabaw
  • opiekunka (płatna)

O wyzywieniu

All Inclusive:

Śniadanie: szwedzki stół w restauracji 08:00-10:00.
Lunch: szwedzki stół w restauracji (napoje bezalkoholowe, lokalne piwo, lokalne wino) - 13:00-14:30.
Kolacja: szwedzki stół w restauracji (napoje bezalkoholowe, lokalne piwo, lokalne wino) - 19:00-21:00.
Dress Code: podczas kolacji długie spodnie u mężczyzn
Przekąski: lody i "przekąski dnia" 15:00-18:00.

Napoje:
W głównym barze: ouzo, raki, brandy lokalnej produkcji, lokalne piwo, lokalne wino, napoje bezalkoholowe, kawa, herbata (11:00-22:30).

Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie bez uprzedniego powiadomienia.

Inne informacje

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.


Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają  w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach.  Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na  narty w Bułgarii.

Mouzenidis jest właścicielem  floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.

Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie. 

 

 



7 islands

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

3

Region

Grecja/Kreta/Gouves

Opinia 7islands

Spokojny wypoczynek w malowniczym Kato Gouves oraz bliskość rozrywek w pobliskim Hersonissos zapewnią udany urlop zarówno rodzinom z dziećmi jak i osobom nastawionym na dobrą zabawę.

Położenie

Na północno-wschodnim wybrzeżu, w centrum miejscowości Kato Gouves, ok. 10 km od rozrywkowego Hersonissos, ok. 15 km od lotniska w Heraklionie.

Plaża

Ok. 100 m od hotelu, piaszczysta. Leżaki i parasole dodatkowo płatne. Przejście na plażę przez ulicę.

Hotel

Obiekt składa się z budynku głównego oraz 4 dwupiętrowych bungalowów, otoczonych zadbanym ogrodem. Na terenie hotelu znajduje się całodobowa recepcja, kącik telewizyjny, restauracja główna, bar, Internet Wi-Fi w lobby. Odpłatnie: restauracja a la carte, kącik internetowy, sejf w recepcji. Kategoria lokalna: 3*.

Pokoje

Hotel dysponuje 90 pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Wszystkie pokoje wyposażone są w telefon oraz lodówkę. Odpłatnie: Internet Wi-Fi, klimatyzacja, sejf. Rodzaje pokoi: dwuosobowe o podwyższonym standardzie z możliwością 1 dostawki.

Wyżywienie

All inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania (07:30-10:00), obiady (12:30-14:00), kolacje (18:30-20:30). Lokalne alkohole oraz napoje bezalkoholowe dostępne są w barze w godzinach 11:00-22:30. Markowe i importowane napoje alkoholowe oraz wszystkie zamówienia składane po godzinie 22:30 są dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka

Bezpłatnie: basen (leżaki i parasole bezpłatnie), tenis stołowy. Odpłatnie: bilard, sporty wodne na plaży.

Dla dzieci

Plac zabaw, brodzik dla dzieci, łóżeczka do spania (dla dzieci do lat 2, na zapytanie).

Kontakt do hotelu

Tel.: 00 30 289 704 13 25

*

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży 7islands. Jest ono nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym organizatorem wakacji działającym na polskim rynku od 2008 roku. Oferuje bardzo bogatą bazę hotelową w najpopularniejszych miejscach wakacyjnego wypoczynku - na wyspach w Grecji: Krecie, Rodos, Kos i Zakynhos oraz na hiszpańskiej Majorce. Dzięki temu klienci mają gwarancję znalezienia oferty spełniającej ich wszystkie oczekiwania.

Pracownicy Biuro Podróży 7islands dokładają wszelkich starań aby oferowane usługi były na najwyższym poziomie, a współpraca z zagranicznymi kontrahentami przebiegała pomyślnie i z korzyścią dla wspólnych klientów.

Z myślą o dzieciach, Biuro Podróży 7islands, stworzyło sieć klubów animacyjnych 7friends, gdzie pod opieką wykwalifikowanych, polskojęzycznych animatorów, najmłodsi turyści mogą spędzić wymarzone wakacje. Wybór hotelu z klubem animacyjnym 7friends, to doskonały pomysł na udany rodzinne wakacje all inclusive.

Od początku swojej działalności Biuro Podróży 7islands jest członkiem Polskiej Izby Turystyki i z roku na rok zdobywa coraz większe zaufanie klientów.


Prima Holiday

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

ok. 800 m od centrum GOUVES, przy drodze lokalnej; ok. 18 km od lotniska w Heraklionie, ok. 120 km od lotniska w Sitii, ok. 160 km od lotniska w Chanii; ok. 800 m od przystanku autobusowego

PLAŻA

Gouves Beach, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, parasole i leżaki płatne

HOTEL

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1996 r., odnowiony w 2017 r. (pokoje, restauracja i teren przy basenie), 85 pokoi, 6 budynków, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, sejf w recepcji, restauracja główna - dania w formie bufetu, restauracja á la carte, w restauracjach dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie, bar przy basenie; taras z widokiem na ogród, ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie); akceptowane karty kredytowe: Visa, Mastercard

INTERNET

bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 90 m2, gł. 1,7 m, brodzik, słodka woda, ok. 8 m2, gł. 0,6 m, plac zabaw; Odpłatne: bilard, tenis stołowy.

ZAKWATEROWANIE

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 18 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, suszarka, telefon, lodówka; za opłatą: internet bezprzewodowy (20 EUR/tydz.), sejf (ok. 2 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon, taras lub ogród; rodzinny: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.

WYŻYWIENIE

śniadanie, obiad, kolacja  w restauracji głównej; przekąski; napoje bezalkoholowe i alkoholowe  w barze; wymagane noszenie opasek all inclusive

INFORMACJE DODATKOWE

ADRES: Kato Gouves 700 14, Grecja

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.  

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

Covid- 19

Informujemy, że zgodnie z komunikatem przesłanym przez grecką Ambasadę w Polsce pasażerowie lotów z Rzeczpospolitej Polskiej (z dniem 3 października 2020 r.) do Grecji będą musieli okazać negatywny wynik testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego do 72 godzin przed wjazdem do Grecji. Tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR, zostaną wpuszczone na teren kraju przez władze graniczne. Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. Laboratoriami wykonującymi badania RT-PCR powinny być: a. Krajowe laboratoria referencyjne b. Krajowe laboratoria zdrowia publicznego lub c. Prywatne laboratoria, które są akredytowane przez odpowiednie krajowe organy akredytacyjne (niekoniecznie specjalnie dla COVID-19). Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza: Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach: * Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju, * Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, * Banki, * Gabinety lekarskie, * Budynki komunalne (inne usługi publiczne), * Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.) * Salony fryzjerskie i kosmetyczne. Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują: * Cały transport publiczny, * Taksówki, * Supermarkety, * Szpitale, * Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne, * Windy, * Statki, * Samoloty, * Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach. Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


BestReisen

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Nieduży, ładny hotel składający się z kilku budynków. Spokojna okolica blisko plaży, odnowione wnętrza, sympatyczna obsługa, kameralna atmosfera, prostota, elegancja i komfort.

Położenie

Ok. 100 m od publicznej, piaszczystej plaży, niespełna kilometr od centrum turystycznej miejscowości Gouves, ok. 18 km od lotniska w Heraklionie. W poblizu znajduje się minimarket i przystanek autobusowy. Gouves Beach, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, parasole i leżaki płatne.

Wyposażenie

Lobby, całodobowa recepcja, bezpłatnie Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, TV lounge, taras z widokiem na ogród, restauracja główna z widokiem na morze, restauracja a'la carte, bar przy basenie, kawiarenka, pralnia. 

Pokoje

Superior - łazienka z prysznicem i suszarką, indywidualnie sterowana klimatyzacja,  Wi-Fi, TV sat, telefon, mała lodówka, sejf (odpłatnie), balkon lub taras. Family superior - możliwość dwóch dostawek w pokoju.

Wyżywienie

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów w restauracji głównej, do obiadów i kolacji napoje, lokalne piwo i wino, przekąski w ciągu dnia, lokalne alkohole (ouzo, raki, brand, wino, piwoy), herbata, kawa, cappuccino, napoje serwowane od godz. 11.00 do 22.30.

Sport i rozrywka

Basen o owalnym ksztłacie, taras słoneczny (leżaki i parasole bezpłatnie), tenis stołowy, odpłatnie bilard, sporty wodne.

Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji. możliwa indywidualna (odpłatna) opieka nad dzieckiem.

Uwagi

Co najmniej na 48 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) https://travel.gov.gr/#/, w którym należy podać swoje dane kontaktowe i miejsce pobytu. Dzięki temu można uzyskać niezbędyny d kod QR. Na miejscu w hotelu do zapłaty podatek turystyczny. Według rządu greckiego od stycznia 2018 r. nie jest on wliczony w cenę zakwaterowania. Po przyjeździe należy zapłacić podatek bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu, szacunkowe kwoty: -0,50 za pokój i za noc dla 1-2* hoteli -1,50 za pokój i za noc w hotelach 3* -3,00 za pokój i za noc w hotelach 4* -4,00 za pokój i za noc w hotelach 5* Szacunkowe opłaty za apartamenty lub placówki sklasyfikowane w kluczach": -0,25 za pokój i za noc za 1-2 klucze -0,50 za pokój i za noc za 3 klucze -1,00 za pokój i za noc za 4 klucze Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego płatnego na miejscu w hoteu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Formularz Passenger Locator Form (PLF)

Władze greckie wprowadziły bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojego pobytu na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form). Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy przekraczaniu granicy z Grecją drogą powietrzną, lądową i morską. Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. Formularz należy wypełnić co najmniej 48 godzin przed wjazdem a w przypadku podróży samolotem - co najmniej 24 godziny przed odprawą. W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Do formularza można dopisać małoletnie dzieci. Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo ukarać grzywną w wysokości 500 euro.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Informacje o lotach liniami Enter Air, LOT, Wizzair, Ryanair

Enter Air W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników Przy rezerwacjach z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 270PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Wizzair: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 450 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 400 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 500 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 330 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Mapa Hotelu Kalia Beach
Zdjęcia lokalizacji (Grecja / Kreta)
Malownicze miasteczko Agios Nicolaos nad zatoką Mirabello na wyspie Kreta
Niepowtarzalna, różowa plaża Elafonisi na greckiej wyspie Kreta
Hersonissos to jedna z bardziej popularnych i rozrywkowych miejscowości na Krecie
Pałac minojski Knossos na Krecie w którym mieszkał Minotaur
Wyspa Gramvousa, dawna twierdza piratów i urzekająca, dziewicza laguna Balos
Kreta, Rejs na Spinalonga, dawną wenecką fortecę zamienioną na wyspę trędowatych
Vai Palm Beach, przepiękna karaibska plaża na Krecie
Najdłuższy w Europie Wąwóz Samaria znajduje się na wyspie Kreta i liczy ponad 18 km
Filmy hotelu Kalia Beach:
Zapraszamy do zapoznania się z filmem z hotelu Kalia Beach
https://youtu.be/jueupZTeDw0

Opinie o Hotelu Kalia Beach

Kalia Beach - możliwości zakwaterowania:

Pok. 2 os.+1 dost.
Pok. 2 os.
Pok. rodzinny 2 os.
Pok. rodzinny 3 os.
Pok. rodzinny 4 os.

Kalia Beach - Możliwości wyżywienia:


Kalia Beach - miasta wylotu:


Kalia Beach - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Kalia Beach? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00