Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
NASZYM ZDANIEM:
Galini Sea View to hotel usytuowany na niewielkim wzgórzu, bezpośrednio przy piaszczystej plaży, niedaleko centrum kurortu Platanias, 8 km od zabytkowego centrum przepięknej i malowniczej Chanii ze sklepami, barami i klimatycznymi tawernami. Polecamy miłośnikom plażowania oraz nocnego życia i na romantyczne wakacje.Hotel wyłącznie dla osób dorosłych.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
*****
Grecja / Kreta
Położony niedaleko centrum Agia Marina, przeznaczony tylko dla dorosłych, oferuje wysoką jakość usług i dobrą obsługę. Kompleks składa się z dwóch części: Galini Sea View oraz Galini Eden. Do dyspozycji Gości są 4 baseny, siłownia i centrum Eden Spa. Na terenie hotelu znajduje się kilka restauracji, a przy plaży bar objęty all inclusive. Odnowione pokoje w kameralnej części Galini Eden przypadną do gustu osobom szukającym odpoczynku w spokojnej atmosferze, natomiast większość pokoi w budynku głównym zachwyci pięknym widokiem na morze. Idealne miejsce dla par chcących korzystać z rozrywek kurortu i jednocześnie spędzać czas na piaszczystej plaży z bezpłatnym serwisem.
na wzgórzu, ok. 600 m od centrum AGIA MARINA, ok. 3 km od Platanias, ok. 8 km od Chanii; ok. 23 km od lotniska w Chanii, ok. 150 km od lotniska w Heraklionie; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (Chania).
publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, przejście przez mostek, bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); bar objęty all inclusive.
czterogwiazdkowa część Galini Eden (oddzielona lokalną ulicą, przejście mostkiem) i pięciogwiazdkowa część Galini Sea View, zbudowany w 2005 r., odnowiony w 2016 r. (pokoje w części Galini Eden), 40 pokoi w części Galini Eden, 248 pokoi w części Galini Sea View, 2 budynki w części Galini Eden, 2 piętra, 3 windy w części Galini Sea View, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracje w części Galini Sea View: główna Grand Blue - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, 2 restauracje á la carte: kuchnia włoska i chińska, 2 bary; sklep z pamiątkami, kantor; centrum konferencyjne dla 200 osób, taras z widokiem na morze, bezpłatny internet bezprzewodowy na terenie hotelu; na terenie hotelu występują schody i różnice poziomów - nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard; hotel przyjmuje tylko gości powyżej 16. roku życia.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 26 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka, kapcie), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf, zestaw do kawy/herbaty; balkon (stolik i krzesełka), widok na ogród; boczny lub frontalny widok na morze za dopłatą;
2-os. (możliwość 2 dostawek), ok. 48 m², sypialnia i pokój dzienny, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka, kapcie), wyposażenie jak w pokoju standardowym; boczny widok na morze.
3 baseny, słodka woda: w budynku Galini Sea View, w części Galini Eden, ok. 40 m², gł. 1,5 m i przy plaży, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace; kryty basen, słodka woda, ok. 150 m², gł. 1,5 m; siłownia, sala fitness, sauna; animacje dla dorosłych; za opłatą: bilard, salon gier, centrum Galini Eden Spa (ok. 300 m²): manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne, masaże, fryzjer; sporty wodne na plaży.
śniadanie (7.30-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; raz na pobyt kolacja w każdej z 2 restauracji á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja); przekąski w barze przy plaży (11.00-18.00); kawa, herbata (15.00-17.00); przekąski w restauracji głównej (22.15-23.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00).
0030/2821068138, www.galinihotels.gr
serwis plażowyWi-Fi
*****
Grecja / Kreta
Położony niedaleko centrum Agia Marina, oferuje wysoką jakość usług i dobrą obsługę. Kompleks składa się z 2 części: Galini Sea View oraz Galini Eden. Do dyspozycji Gości są 4 baseny, siłownia i centrum Eden Spa. Na terenie hotelu znajduje się kilka restauracji, a przy plaży bar objęty all inclusive. Kameralne, przestronne pokoje części Galini Eden będą doskonałe dla rodzn z dziećmi, a większość pokoi w budynku głównym zachwyci pięknym widokiem na morze. Idealne miejsce dla wszystkich, którzy chcą korzystać z rozrywek kurortu i jednocześnie spędzać czas na piaszczystej plaży z bezpłatnym serwisem.
na wzgórzu, ok. 600 m od centrum AGIA MARINA, ok. 3 km od Platanias, ok. 8 km od Chanii; ok. 23 km od lotniska w Chanii, ok. 150 km od lotniska w Heraklionie; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (Chania).
publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu (do 300 m, zależnie od miejsca zakwaterowania), przejście przez mostek, bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); bar objęty all inclusive.
czterogwiazdkowa część Galini Eden (oddzielona lokalną ulicą, przejście mostkiem) i pięciogwiazdkowa część Galini Sea View, zbudowany w 2005 r., odnowiony w 2016 r. (pokoje w części Galini Eden), 40 pokoi w części Galini Eden, 248 pokoi w części Galini Sea View, 2 budynki w części Galini Eden, 2 piętra, 3 windy w części Galini Sea View, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracje w części Galini Sea View: główna Grand Blue - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, 2 restauracje á la carte (czynne w terminie: 1.05-30.09): kuchnia włoska i chińska, 2 bary; sklep z pamiątkami, kantor; centrum konferencyjne dla 200 os., taras z widokiem na morze, bezpłatny internet bezprzewodowy na terenie hotelu; na terenie hotelu występują schody i różnice poziomów - nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 26 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka, kapcie), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf; balkon (stolik i krzesełka), widok na ogród; boczny widok na morze za dopłatą.
3 baseny, słodka woda: w budynku Galini Sea View, w części Galini Eden, ok. 40 m², gł. 1,5 m i przy plaży, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace; kryty basen, słodka woda, ok. 150 m², gł. 1,5 m; siłownia, sala fitness, sauna; za opłatą: bilard, salon gier, centrum Galini Eden Spa (ok. 300 m²): manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne, masaże, fryzjer; sporty wodne na plaży.
śniadanie (7.30-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; raz na pobyt kolacja w każdej z 2 restauracji á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja, restauracje czynne w terminie: 1.05-30.09); przekąski w barze przy plaży (11.00-18.00); kawa, herbata (15.00-17.00); przekąski w restauracji głównej (22.15-23.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00).
0030/2821068138, www.galinihotels.gr
serwis plażowyWi-Fi
5*
Kreta Usytuowany na wzniesieniu hotel z doskonałym, panoramicznym widokiem na plażę, wspaniałe morze Kreteńskie i okolicę. Komfortowe wnętrza, grecka kuchnia oraz gościnność a do tego piękne otoczenie sprawiają, że
*****
Grecja/Kreta Zachodnia/Chania/Agia Marina
Do poniższego hotelu została wydana errata do opisu katalogowego dnia 19-12-2013
- Piaszczysta plaża - Leżaki GRATIS - Bus do plaży GRATIS - Bogaty program All Inclusive Plus - 2 restauracje á la carte - Odnowiony w 2011 r. - Wi-Fi GRATIS - Pokoje rodzinne (oddzielna sypialnia) - Wspaniałe widoki
Położony na wzgórzu, co gwarantuje piękny widok na morze. Dodatkowym atutem jest bliskość centrum Agia Marina i plaży. Chwalony za bogaty program All Inclusive i dobrą obsługę.
• na wzgórzu, ok. 300 m od morza • centrum ok. 600 m, Platanias ok. 3 km, Chania ok. 8 km • przystanek autobusowy ok. 200 m • lotnisko w Chanii ok. 22 km
• ok. 300 m od hotelu • prywatna, piaszczysta • bus hotelowy do plaży (bezpłatnie) • leżaki i parasole (bezpłatnie, przy Galini Beach)
• Odnowiony w 2011 r. • kompleks 2 budynków • recepcja (24h) • restauracje- główna, á la carte (czynna od 15.05-30.09) • bary- w lobby, przy basenie, przy plaży (Galini Beach, czynny od 1/05/2014) • ręczniki plażowe (bezpłatnie) • Wi-Fi w lobby (bezpłatnie) • kącik internetowy (ok. 2 EUR/1 h) • kącik TV • minimarket • fryzjer • 150 pokoi • kategoria lokalna 5*
Standard- • 2-os. (ok. 28 m2) • możliwość 1 dostawki • klimatyzacja indywidualna (bezpłatnie) • Internet przewodowy (przewód za kaucją), LCD TV-SAT • telefon, sejf (bezpłatnie), minibar • łazienka- prysznic z hydromasażem, suszarka • balkon lub taras • widok na morze za dopłatą Rodzinny- • 3-4 os. (ok. 50 m2) • pokój dzienny oraz sypialnia na antresoli • wyposażony jak pokój standard
• All Inclusive Plus • do kolacji obowiązuje strój formalny
• śniadanie, lunch, kolacja - bufet • przekąski, lody, desery (11.00-18.00, 22.15-23.00) • kawa, ciastka (16.00-18.00) • niedzielny brunch z szampanem • lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00) • kolacja á la carte (raz na pobyt) • minibar (uzupełniany co 2 dni w wodę i napoje bezalkoholowe)
Bezpłatnie- • basen ze słodką wodą • kryty basen podgrzewany (X-V) • leżaki i parasole przy basenie • sala fitness • sauna • program animacyjny Odpłatnie- • bilard • sala gier elektronicznych • sporty wodne na plaży
• łóżeczka dla niemowląt (na życzenie) • brodzik dla dzieci • miniklub (4-12 lat) • krzesełka w restauracji • opiekunka dla dzieci (odpłatnie, na zamówienie)
przelot samolotem Polska - Kreta - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, 7 lub 14 noclegów, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe ERV Standard KL (15 000 EUR), NNW (7 000 PLN) i bagażu (300 EUR).
PROMOCJA - GRATIS tylko do 17/03/2014 - Rabaty do 25% - Gwarancja Niezmiennej Ceny
Kreta - Chania
* bezpłatne Wi-Fi* w turystycznej miejscowości
Malownicza okolica, tradycyjny styl, nowoczesne udogodnienia, wybór komfortowych pokoi, obsługa na wysokim poziomie.• budynek główny i budynek annex• usługi konferencyjne• bezpłatne Wi-Fi w ogólnodostępnych miejscach• restauracje• bary• basen ze słodką wodą i kryty basen z podgrzewaną wodą (do 15/05 i 15/10-05/11) • SPA (płatne)• sklep z pamiątkamiHotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.
• wyspa Kreta• miejscowość Agia Marina• 8 km od miasta Chania• 22 km od lotniska w Chanii• główny budynek na wzgórzu i budynek w ?nnex (150 m od głównego budynku), mini bus hotelowy kursuje od budynku głównego do budynku Annex• Budynek Beach Wing 200 m od głównego budynku• winda zapewnia gościom zjazd do poziomu głównej drogi• kładka przez drogę
• 200 m od budynku głównego, 350 m od Annex• bezpłatny mini bus na plażę• piaszczysta• parasole i leżaki bezpłatne
All Inclusive Select, Bed and Breakfast, Half Board
232 pokoje: Doubles Promo Annex Building/Inland View (~26 m2), Doubles SSV/SV (~26 m2), Doubles SV/Sharing Pool (~26 m2), Maisonettes SSV/SV (~48 m2). W pokojach: klimatyzacja, sejf, mini-lodówka/mini-bar (na życzenie), zestaw do kawy i herbaty, TV SAT, telewizor LCD, prysznic, suszarka do włosów, kosmetyki, telefon, poczta głosowa, balkon/taras.Double Promo Annex Building/Inland View: położone w budynku Annex. Łóżko podwójne lub 2 pojedyncze.Double SSV/SV: położone w budynku centralnym. Łóżko podwójne.Double SV/Sharing Pool: położone w budynku centralnym. Łóżko podwójne. Wspólny basen dla 7 pokoi.Maisonette SSV/SV: otwarty plan. Sypialnia na górnym poziomie (podwójne łóżko) i salon z kanapą na dole.Typ dostawki: standardowa lub kanapa. Codzienne sprzatanie, zmiana pościeli 2 razy w tygodniu.
Sport i rozrywka:• spotry wodne na plaży (płatne)• bilard• lekkie animacje
All Inclusive Select 2018 Pełne wyżywienie: 05:00-23:00. Posiłki: w restauracji głownej, główny budynek, kontynentalny szwedzki stół.Śniadanie:Wczesne śniadanie: 05:00-07:30, na zamówienie dzień wcześniej. Śniadanie: 07:30-10:00, szwedzki stół, kontynentalne.Późne śniadanie: 10:00-11:00.Sunday Brunch: 08:00-10:00 z lokalnym szampanem.Lunch: 12:30-14:30 szwedzki stół, w centralnej restauracji (główny budynek), napoje serwowane przez kelnerów (wino, piwo, woda, napoje bezalkoholowe). Lunch-pakiet: na życzenie.Przekąski, lody, deser: 11:00-18:00, w budynku głównym i w budynku Beach Wing.Kawa: 15:00-17:00, w budynku głównym i w budynku Beach Wing.Kolacja: 19:00-21:30, szwedzki stół, w centralnej restauracji (główny budynek), napoje serwowane przez kelnerów (wino, piwo, woda, napoje bezalkoholowe). Przekąski po kolacji: 22:15-23:00, w głównym budynku.DRESS CODE w głównej restauracji: Casual.DRESS CODE w restauracjach a la carte: Casual elegance.Restauracje A la Carte: po wcześniejszej rezerwacji, 01/05-30/09, obsługa.Laguna Italian Restaurant: 19:00-21:30, centralny budynek, otarwta 3 razy w tygodniu, kuchnia włoska, raz podczas pobytu za darmo (minimum 7 dni).Jasmine Chinese Restaurant: 19:00-21:30, centralny budynek, otarwta 3 razy w tygodniu, kuchnia chińska, raz podczas pobytu za darmo (minimum 7 dni).Bary: Bar przy basenie: 10:00-01:00, All Inclusive do 23:00, w budynku głównym i w budynku Beach Wing, otwarty w zależności od warunków pogodowych, od 15/05.Główny bar: 18:00-02:00, All Inclusive do 23:00, w głównym budynku.Napoje w All Inclusive: 3 rodzaje wina butelkowego, wino musujące, wody mineralne, lekkie napoje i soki (z wyjątkiem świeżo wyciśniętego), lokalne napoje alkoholowe, piwo, filtrowana kawa, grecka kawa, kakao, herbata, koktajle.Napoje alkoholowe dostępne są wyłącznie dla gości powyżej 18 roku życia.Dodatkowe informacje:Room service za dopłatą.Day use: w miarę możliwości, za dopłatą.Bezpłatnie w All Inclusive: siłowania, sauna, hammam.Sejf w pokojach - bezpłatnie.Dzienna i wieczorna animacja.Minibus z budynku głównego do Beach Wing.Niektóre części hotelu działają w zależności od warunków pogodowych.Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie bez uprzedzenia.
200 m
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
na wzgórzu, ok. 600 m od centrum AGIA MARINA, ok. 3 km od Platanias, ok. 8 km od Chanii; ok. 23 km od lotniska w Chanii, ok. 150 km od lotniska w Heraklionie; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (Chania).
publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu (do 300 m, zależnie od miejsca zakwaterowania), przejście przez mostek, bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); bar objęty all inclusive.
Hotel tylko dla osób dorosłych, odznaczony certyfikatem jakości Trip Advisor, przyznawanym tylko obiektom zakwaterowaniai atrakcjom, które stale otrzymują niezwykle pochlebne recenzje. Hotel składa się z czterogwiazdkowej części Galini Eden (oddzielona lokalną ulicą, przejście mostkiem) - 40 pokoi w części Galini Eden, i pięciogwiazdkowa część Galini Sea View - 248 pokoi w części Galini Sea View,
W części Galini Sea View, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracje w części Galini Sea View: główna Grand Blue - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, 2 restauracje la carte (czynne w terminie: 1.05-30.09): kuchnia włoska i chińska, 2 bary; sklep z pamiątkami, kantor, taras z widokiem na morze.
bezpłatny internet bezprzewodowy na terenie hotelu
centrum konferencyjne dla 200 osób
3 baseny, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace; kryty basen, siłownia, sala fitness, sauna; animacje dla dorosłych; za opłatą: bilard, salon gier, centrum Galini Eden Spa: manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne, masaże, fryzjer; sporty wodne na plaży.
pokoj standardowy w części Galini Sea View: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 26 m, z bocznym widokiem na morze, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka, kapcie), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf, zestaw do kawy/herbaty; balkon (stolik i krzesełka).
śniadanie, późne śniadanie, obiad, kolacja sewowane w formie bufetu w restauracji głównej; raz na pobyt kolacja w każdej z 2 restauracji la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja, restauracje czynne w terminie: 1.05-30.09); przekąski w barze przy plaży (11.00-18.00); kawa, herbata (15.00-17.00); przekąski w restauracji głównej (22.15-23.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00).
www.galinihotels.gr Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard; hotel przyjmuje tylko gości powyżej 16. roku życia. Na terenie hotelu występują schody i różnice poziomów - nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi. ADRES: Agia Marina, Agia Marina Nea Kydonias, 73100, Grecja
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.
Informujemy, że zgodnie z komunikatem przesłanym przez grecką Ambasadę w Polsce pasażerowie lotów z Rzeczpospolitej Polskiej (z dniem 3 października 2020 r.) do Grecji będą musieli okazać negatywny wynik testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego do 72 godzin przed wjazdem do Grecji. Tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR, zostaną wpuszczone na teren kraju przez władze graniczne. Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. Laboratoriami wykonującymi badania RT-PCR powinny być: a. Krajowe laboratoria referencyjne b. Krajowe laboratoria zdrowia publicznego lub c. Prywatne laboratoria, które są akredytowane przez odpowiednie krajowe organy akredytacyjne (niekoniecznie specjalnie dla COVID-19). Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza: Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach: * Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju, * Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, * Banki, * Gabinety lekarskie, * Budynki komunalne (inne usługi publiczne), * Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.) * Salony fryzjerskie i kosmetyczne. Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują: * Cały transport publiczny, * Taksówki, * Supermarkety, * Szpitale, * Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne, * Windy, * Statki, * Samoloty, * Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach. Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego
Masz pytania o Hotel Galini Sea View ? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00