Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
NASZYM ZDANIEM:
Horizon Beach to hotel usytuowany na wzgórzu, blisko centrum Stalidy i 3 km od tętniącego życiem Hersonissos ze sklepami, barami, pubami i dyskotekami. Hotel polecamy miłośnikom rozrywek i życia nocnego oraz osobom nastawionym na odkrywanie uroków Krety.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
***
Grecja / Kreta
Urokliwie położony na niewielkim wzniesieniu nad turkusowym morzem, z bajecznymi widokami aż po horyzont. Niedaleko jest stąd do pełnego życia centrum Stalidy z restauracjami i barami oraz rozrywek sąsiedniego Hersonissos. Przytulnie urządzony, ma zadbane pokoje, wygodne dla rodzin z dziećmi. Świetna atmosfera wakacyjnego hotelu w greckim stylu spodoba się wszystkim, którzy lubią lokalne klimaty i bezpretensjonalność. Ceniony za serwis, chwalony za obsługę, polecany ze względu na spokojną okolicę i równocześnie łatwy dostęp do wakacyjnych atrakcji.
ok. 1 km od centrum miejscowości STALIDA, bary, restauracje i sklepy ok. 350 m od hotelu, ok. 3 km od Hersonissos i Malii; ok. 30 km od lotniska w Heraklionie, ok. 105 km od lotniska w Sitii, ok. 170 km od lotniska w Chanii; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.
dostęp do morza bezpośrednio przy hotelu, zejście schodkami do drewnianego pomostu na skałkach; plaża publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 500 m od hotelu, przejście ścieżką przy wybrzeżu (momentami schodki), parasole i leżaki płatne (ok. 7 EUR/komplet).
czterogwiazdkowy, zadbany, rozbudowany na przełomie 2006/2007 r., budynek główny i 9 pawilonów, 210 pokoi, 2 piętra, winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, snack bar przy basenie; kącik telewizyjny, minimarket; taras, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: punkt internetowy (ok. 1 EUR/15 min).
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 23 m², zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja (bezpłatna 15.06-15.09, w pozostałych terminach płatna ok. 5 EUR/pokój/dzień), łazienka (wanna lub prysznic, wc), lodówka, telewizja satelitarna, sejf (płatny: ok. 10 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka), widok na morze za dopłatą; ;
2-os. (możliwość 1 dostawki), całkowicie odnowiony, wyposażenie jak w pokoju standardowym;
dla maks. 4 os., ok. 25-32 m²; wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo telefon; balkon, taras lub ogródek (stolik i krzesełka), widok na morze za dopłatą; pokój superior i rodzinny za dopłatą.
basen, woda mieszana, ok. 180 m², gł. do 1,6 m, basen przy pokojach rodzinnych, woda mieszana, ok. 120 m², gł. do 1,6 m, 2 brodziki dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; plac i pokój zabaw dla dzieci; za opłatą: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
śniadanie (7.30-9.30), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w snack barze (16.00-17.00); kawa, herbata i ciastka (17.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe: piwo, wino, ouzo, rakija, brandy w wyznaczonym barze (11.00-22.30); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0030/2897023327,, www.horizonbeachstalis.com
Wi-Fi
****
Grecja / Kreta
Urokliwie położony na niewielkim wzniesieniu nad turkusowym morzem, z bajecznymi widokami aż po horyzont. Niedaleko jest stąd do pełnego życia centrum Stalidy z restauracjami i barami oraz rozrywek sąsiedniego Hersonissos. Przytulnie urządzony, ma zadbane pokoje, wygodne dla rodzin z dziećmi. Świetna atmosfera wakacyjnego hotelu w greckim stylu spodoba się wszystkim, którzy lubią lokalne klimaty i bezpretensjonalność. Ceniony za serwis, chwalony za obsługę, polecany ze względu na spokojną okolicę i równocześnie łatwy dostęp do wakacyjnych atrakcji.
ok. 1 km od centrum miejscowości STALIDA, bary, restauracje i sklepy ok. 350 m od hotelu, ok. 3 km od Hersonissos i Malii; ok. 30 km od lotniska w Heraklionie, ok. 105 km od lotniska w Sitii, ok. 170 km od lotniska w Chanii; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.
dostęp do morza bezpośrednio przy hotelu, zejście schodkami do drewnianego pomostu na skałkach; plaża publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 500 m od hotelu, przejście ścieżką przy wybrzeżu (momentami schodki), parasole i leżaki płatne (ok. 7 EUR/komplet).
czterogwiazdkowy, zadbany, ostatnia rozbudowa na przełomie 2017/2018 r., pokoje standardowe wyremontowane zimą 2021/2022, budynek główny i 9 pawilonów, 250 pokoi, 2 piętra, winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, snack bar przy basenie; minimarket; taras, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; możliwość zakwaterowania online (http://horizonbeachstalis.com/index.php/express-check-in-form).
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 23 m², odnowiony, zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc), lodówka, telewizja satelitarna, sejf; za opłatą: internet bezprzewodowy (ok. 3 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem, balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą;
2-os., całkowicie odnowiony, wyposażenie jak w pokoju standardowym;
dla maks. 4 os., ok. 25-32 m² wyposażenie jak w pokoju standardowym, sypialnia i pokój z aneksem kuchennym oddzielone drzwiami, dodatkowo telefon; balkon; widok na morze za dopłatą; pokój superior i rodzinny za dopłatą.
basen, woda mieszana, ok. 180 m², gł. do 1,6 m, basen przy pokojach rodzinnych, woda mieszana, ok. 120 m², gł. do 1,6 m, 2 brodziki dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; aquapark: basen ze zjeżdżalniami, gł. ok. 1,2 m, brodzik dla dzieci ze zjeżdżalniami, gł. ok. 0,3 m; siłownia; plac zabaw dla dzieci; za opłatą: centrum spa, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w snack barze (16.00-17.00); kawa, herbata i ciastka (17.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe: piwo, wino, ouzo, gin, wódka, rum, raki, brandy w wyznaczonym barze (11.00-23.00).
0030/2897023327,, www.horizonbeachstalis.com
Wi-Fi
4*
Kreta
Tradycyjna architektura, słoneczne ogrody i tarasy. Lokalizacja w malowniczej zatoce Stalis, roztaczający się widok na błękitne wody kryształowe Morza Egejskiego i baseny - zapewniają idylliczne i relaksujące chwile. W odległości krótkiego spaceru od hotelu znajduje się mnóstwo sklepów, barów, restauracji i tawern.
2 km od Stalida, 33 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000 m2.
4*
4*
1990 r. Odnowiony w 2016 r. Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), 2 baseny odkryte, 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-18:00).
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w pokojach płatne - Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
300 m od hotelu, publiczna, platforma, 200 m długości. Płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 10 budynkach: - 1 budynek główny (liczba pięter: 1) - 9 aneksów (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - pokoje double lub taras dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - pokoje double sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bary (2) All Inclusive (11:00-23:00) - śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej - napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- brodziki (2) - plac zabaw - krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- bilard - centrum SPA - masaż - sauna - salon piękności DODATKOWE INFORMACJE Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 5 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:30-18:00) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK PODATEK TURYSTYCZNY W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
15.12.2020 16:25
Hotel rodzinny Wi-Fi SPA All Inclusive Serwis plażowy Zjeżdżalnie Pokoje 4 osobowe
4Grecja/Kreta
- kat. Exim Tours 4*- kat. lokalna 4*
- Stalis- ok. 350 m od plaży- ok. 1 km od centrum miejscowości- ok. 3 km od Hersonissos- ok. 5 km od miejscowości Malia- ok. 30 km od lotniska w Heraklionie- ok. 170 km od lotniska w Chanii
- piaszczysta, publiczna- drewniany pomost z bezpośrednim zejściem do morza- leżaki i parasole (płatne)
Pokój standardowy- ok. 24 m2- widok na otoczenie hotelu- klimatyzacja (bezpłatna 15.06-15.09, w pozostałych terminach płatna ok. 5 euro/pok./dzień), TV-SAT- mini bar/lodówka- sejf (płatny ok. 10 euro/tydzień)- łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów)- balkon/taras- pokoje z widokiem na morze za dopłatąPokój rodzinny- ok. 25-32 m2- widok na otoczenie hotelu- aneks kuchenny- pokój dzienny i sypialnia- pozostałe wyposażenie jak w pokoju standardowym
bezpłatnie:- dwa baseny, leżaki i parasole- aquapark, zjeżdżalnie- wieczorny program animacyjny (raz w tygodniu)Płatne:- SPA, zabiegi kosmetyczne i masaże
- dwa brodziki- plac zabaw
All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są bezpłatnie w godzinach wyznaczonych przez hotel.
- restauracja- bar w lobby, bar przy basenie
- 250 pokojów- całodobowa recepcja z lobby- winda- mini market, sklep z pamiątkami- internet Wi-Fi (bezpłatny)- parking (bezpłatny)- przechowalnia bagażu- http://horizonbeachstalis.com/
W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach, sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunkiInformujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej i zakres świadczeń może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie lobby, restauracji, barów, basenów, spa, placy zabaw i klubów dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacjeW przypadku wyjazdu do krajow, w których obowiązkowe są testy na COVID19, EximTours przygotował specjalne zniżki na wykonanie testów. Więcej informacji znajdą Państwo na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje
Lotnisko HeraklionBerlin Brandenburg, Katowice, Warszawa (Corendon Airlines)Cena zawiera bagaż podręczny 5 kg (55x35x25) oraz bagaż rejestrowany o wadze do 20 kg;Gdańsk, Wrocław, Warszawa (Enter Air)Cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg;Berlin Brandenburg (EasyJet)Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20)Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 15 kg - 280 PLN (do 31.05)/395 PLN (od 01.06-30.09)- 23 kg - 315 PLN (do 31.05)/450 PLN (od 01.06-30.09)Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.W rezerwacjach dokonanych do 30.11.2020 klientom przysługuje jeden bezpłatny bagaż podręczny o wadze 10 kg (56x45x25)Berlin Brandenburg (Ryanair);Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)- Usługa EXBAG - 120zł/osobęDo każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 20 kg - 245 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10)/370 PLN (od 01.06 - 30.09)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.Warszawa (Aegean)Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23)Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 23 kg - 235 PLN (16.05-06.06) / 270 PLN (07.06-26.09)Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Gdańsk (WizzAir);Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)- Usługa EXBAG - 105zł/osobęDo każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 20 kg - 560 PLN- 32 kg - 665 PLNUwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.Kraków, Warszawa (WizzAir);Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)- Usługa EXBAG - 105zł/osobęDo każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 20 kg - 550 PLN- 32 kg - 660 PLNUwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaKatowice (LOT - samolot rejsowy);Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12),Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 23 kg - 300 PLNUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższaLotnisko ChaniaBerlin Brandenburg (EasyJet)Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20)Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 15 kg - 280 PLN (do 31.05)/395 PLN (od 01.06-30.09)- 23 kg - 315 PLN (do 31.05)/450 PLN (od 01.06-30.09)Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Kraków, Warszawa Modlin, Wrocław (RyanAir);Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)- Usługa EXBAG - 120zł/osobę,Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 20 kg - 220 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10)/370 PLN (od 01.06 - 30.09)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.Gdańsk (RyanAir);Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)- Usługa EXBAG - 120zł/osobę,Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 20 kg - 220 PLN (od 15.09 - 31.10)/370 PLN (od 01.07 - 14.09)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.Warszawa (WizzAir);Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)- Usługa EXBAG - 105zł/osobęDo każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 20 kg - 470 PLN- 32 kg - 620 PLNUwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaWarszawa (LOT - samolot rejsowy);Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12),Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;- 23 kg - 300 PLNUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa
3
Grecja/Kreta/Stalida
Położony na niewielkim wzniesieniu z pięknymi widokami na turkusowe morze. Przyjazna rodzinna atmosfera, przytulnie urządzone pokoje oraz bliskość tętniącego życiem centrum Stalidy gwarantują udany wypoczynek. Hotel polecany ze względu na spokojną okolicę i równocześnie łatwy dostęp do wakacyjnych atrakcji.
Na północno-wschodnim wybrzeżu, w miejscowości Stalida, ok. 900 m od centrum, ok. 3 km od rozrywkowej miejscowości Hersonissos, ok. 30 km od lotniska w Heraklionie. Przystanek autobusowy znajduje się w pobliżu hotelu.
Ok. 500 m od hotelu, piaszczysta z łagodnym wejściem do morza. Leżaki i parasole płatne dodatkowo. Bezpośrednio przy hotelu znajduje się platforma, umożliwiająca bezpośrednie zejście do morza po drabince.
Kompleks hotelowy utrzymany w tradycyjnym greckim stylu, otoczony zielonym ogrodem, składający się z budynku głównego oraz 9 bungalowów. Na terenie hotelu znajduje się całodobowa recepcja, kącik telewizyjny, restauracja główna, 2 bary, parking. Odpłatnie: kącik internetowy. Kategoria lokalna 3*.
Hotel dysponuje 180 pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję satelitarną, lodówkę, suszarkę do włosów. Odpłatnie: sejf, klimatyzacja. Rodzaje pokoi: dwuosobowe z możliwością 1 dostawki, rodzinne z możliwością 2 dostawek (pokój dzienny i sypialnia).
All inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania (07:30-09:30), obiady (12:30-14:00) i kolacje (19:00-21:30). Przekąski dostępne są w godzinach 16:00-17:00, natomiast ciastka, kawa i herbata podawane są w godzinach 17:00-18:00. W wybranych barach w godzinach 11:00-22:30 dostępne są lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe. Markowe i importowane napoje alkoholowe oraz wszystkie zamówienia składane po godzinie 22:30 są dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: basen (leżaki i parasole bezpłatne), taras słoneczny. Odpłatnie: bilard, sporty wodne na plaży.
Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka do spania (dla dzieci do lat 2, na zapytanie).
Tel.: 00 30 289 702 33 27
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Osoby podróżujące do Grecji w roku 2018 zobowiązane będą do uiszczenia nowego podatku. Informujemy, że podatek wprowadzony w dniu 27.05.2016 roku, przez Rząd Grecji i obowiązujący od dnia 01.01.2018 roku, uzależniony jest od kategorii obiektu i w tym hotelu będzie wynosił 1,5 euro/pokój/dzień. Podatek będzie płatny na recepcji hotelu/apartamentu podczas zameldowania.
GRECJA
na niewielkim wzniesieniu nad morzem, z bardzo ładnym widokiem na okolicę. Do centrum Stalis z restauracjami i barami ok. 1 km. Do rozrywkowej miejscowości Hersonissos ok. 3 km, do rozrywkowej miejscowości Malia ok. 3 km. Bary, restauracje i sklepiki ok. 350 m od hotelu, ok. 32 km od portu lotniczego w Heraklionie, przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.
dostęp do morza bezpośrednio przy hotelu, zejście schodkami z drewnianego pomostu na skałkach; plaża ok. 500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, przejście ścieżką przy wybrzeżu (momentami schodki), parasole i leżaki płatne (ok. 7 EUR/komplet).
zadbany hotel składa się z kilku budynków. Do dyspozycji Gości: winda, lobby, recepcja, restauracja główna, bar w lobby, snack bar przy basenie, kącik telewizyjny, minimarket; taras, ogród. Basen, parasole i leżaki przy basenie bezpłatnie.
Wi-Fi w lobby gratis. Kącik internetowy za opłatą.
pokoje dwuosobowe (DBL): ok. 23 m2; klimatyzacja sterowana indywidulnie (za opłatą ok. 5 EUR / dzień), lodówka, TV-sat, sejf (płatny: ok. 10 EUR/tydz.), balkon lub taras. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Pokoje rodzinne (FAM34): ok. 25-32 m2; pomieszczenie z aneksem kuchennym w którym są 2 pojedyncze łóżka, oraz oddzielona ścianką z szybą i drzwiami z część sypialniana z dwoma pojedynczymi złączonymi łózkami. Wspólny klimatyzator zamontowany w części sypialnej, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Przy maksymalnym obłożeniu w pokojach nie ma możliwości zakwaterowania infanta.
basen, za opłatą: sporty wodne na plaży.
2 brodziki, plac i pokój zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka.
trzy posiłki w formie bufetu: śniadanie, obiad, kolacja w restauracji głównej. Po południu przekąski w godz. 16-17:00. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach w godz. 11-22:30. Kawa, herbata, ciasto w godz. 17:00-18:00.
4 gwiazdki.
Do wszystkich wycieczek lotniczych cena zawiera transfery: z lotniska do hotelu w dniu przylotu oraz z hotelu na lotnisko w dniu wylotu. Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba). TELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc; 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc; 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc; 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc; APT kat. 1-2 = 0,25€/apt/noc; APT kat. 3 = 0,50€/apt/noc; APT kat. 4 = 1,00€/apt/noc.
- Piękny widok z hotelu na morze i góry - Rozrywkowe Hersonissos oddalone o 3 km - Miła, przyjemna obsługa i atmosfera - Animacje i atrakcje dla rodzin
ok. 1 km od centrum miejscowości STALIDA, bary, restauracje i sklepy ok. 350 m od hotelu, ok. 3 km od Hersonissos i Malii; ok. 30 km od lotniska w Heraklionie, ok. 105 km od lotniska w Sitii, ok. 170 km od lotniska w Chanii; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.
plaża bezpośrednio przy hotelu, zejście schodkami do drewnianego pomostu na skałkach; plaża publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 500 m od hotelu, przejście ścieżką przy wybrzeżu (momentami schodki), parasole i leżaki płatne (ok. 7 EUR/komplet)
czterogwiazdkowy, zadbany, ostatnia rozbudowa na przełomie 2017/2018 r., budynek główny i 9 pawilonów, 250 pokoi, 2 piętra, winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, snack bar przy basenie; minimarket; taras, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; możliwość zakwaterowania online (http://horizonbeachstalis.com/index.php/express-check-in-form)
Wi-Fi w pokojach płatne Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Bezpłatnie: basen, woda mieszana, ok. 180 m, gł. do 1,6 m, basen przy pokojach rodzinnych, woda mieszana, ok. 120 m, gł. do 1,6 m, 2 brodziki dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; aquapark: basen ze zjeżdżalniami, gł. ok. 1,2 m, brodzik dla dzieci ze zjeżdżalniami, gł. ok. 0,3 m; siłownia; plac zabaw dla dzieci; Odpłatnie: centrum spa, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna)
brodziki (2), plac zabaw, krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 23 m, zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja (bezpłatna 15.06-15.09, w pozostałych terminach płatna ok. 5 EUR/pokój/dzień), łazienka (wanna lub prysznic, wc), lodówka, telewizja satelitarna, sejf (płatny: ok. 10 EUR/tydz.), internet bezprzewodowy (płatny: ok. 3 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem, balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą; superior: 2-os., całkowicie odnowiony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; rodzinny: dla maks. 4 os., ok. 25-32 m wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo telefon; balkon; widok na morze za dopłatą; pokój superior i rodzinny za dopłatą.
All inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w snack barze; kawa, herbata i ciastka; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe: piwo, wino, ouzo, gin, wódka, rum, raki, brandy w wyznaczonym barze
ADRES: 136, Erinis Street, Stalis, Municipality of Hersonissos, Island Crete, Greece, 70007
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.
Informujemy, że zgodnie z komunikatem przesłanym przez grecką Ambasadę w Polsce pasażerowie lotów z Rzeczpospolitej Polskiej (z dniem 3 października 2020 r.) do Grecji będą musieli okazać negatywny wynik testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego do 72 godzin przed wjazdem do Grecji. Tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR, zostaną wpuszczone na teren kraju przez władze graniczne. Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. Laboratoriami wykonującymi badania RT-PCR powinny być: a. Krajowe laboratoria referencyjne b. Krajowe laboratoria zdrowia publicznego lub c. Prywatne laboratoria, które są akredytowane przez odpowiednie krajowe organy akredytacyjne (niekoniecznie specjalnie dla COVID-19). Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza: Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach: * Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju, * Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, * Banki, * Gabinety lekarskie, * Budynki komunalne (inne usługi publiczne), * Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.) * Salony fryzjerskie i kosmetyczne. Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują: * Cały transport publiczny, * Taksówki, * Supermarkety, * Szpitale, * Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne, * Windy, * Statki, * Samoloty, * Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach. Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego
Położenie: jeden z budynków położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży, drugi po drugiej stronie ulicy (ok. 50 m od siebie), w samym centrum Stalis. Regularne połączenia autobusowe do miejscowości Hersonissos i Malia. Przystanek autobusowy, bary i restauracje w pobliżu.
Wyposażenie: rodzinnie prowadzony hotel z miłą atmosferą, dysponuje 20 jednostkami mieszkalnymi w dwupiętrowym budynku przy plaży i 85 pokojami w dwupiętrowych budynkach głównych i bocznych po drugiej stronie ulicy. Hol powitalny z recepcją i sejfami, kącik TV-Sat, restauracja z tarasem, bar, kawiarnia i mini market. Na zewnątrz basen ze słodką wodą, taras słoneczny oraz bar z przekąskami. Z tarasu słonecznego rozpościera się widok na morze. Leżaki i parasole przy basenie i na plaży za opłatą.
Dzieci: łóżeczko dla dziecka do lat 2 bez opłaty.
Kategoria grecka: C.
Pokoje dwuosobowe (53424A 1-3L): położone w budynkach po drugiej stronie ulicy. Telefon, sejf (za opłatą), klimatyzacja (za opłatą), lodówka (za opłatą), prysznic, WC, balkon lub taras. Pokoje jednoosobowe tylko z balkonem.
Studia (53424B 2-3L): położone w budynku bezpośrednio przy plaży. Pomieszczenie mieszkalno-sypialne z niszą kuchenną z lodówką, telefon, sejf (za opłatą), klimatyzacja (za opłatą), prysznic, WC, balkon lub taras, boczny widok na morze.
Apartamenty (53424B 2-4N): przestronne, z dodatkową sypialnią, poza tym wyposażone jak studia.
Zniżki: przy 2 os. pełnopłatnych 1 dziecko 2-13 lat otrzymuje stałą cenę.
Rozrywka: okazjonalnie muzyka na żywo, restauracje i tawerny w pobliżu.
Sport: Za opłatą: wypożyczalnia rowerów. Oferta sportów wodnych na plaży (agencje miejscowe).
Bez wyżywienia, ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: kontynentalne śniadanie - samoobsługa, wieczorem stałe menu.
***
Kreta/Heraklion, Grecja
ładnie położony hotel na niewielkim wzniesieniu nad morzem, z bardzo ładnym widokiem na okolicę. Do centrum Stalis z restauracjami i barami ok. 1 km. Do rozrywkowej miejscowości Chersonissos ok. 3 km, do rozrywkowej miejscowości Malia ok. 3 km. Bary, restauracje i sklepiki ok. 350 m od hotelu, ok. 32 km od portu lotniczego w Heraklionie, przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu. Connected service w jez. polskim.
dostęp do morza bezpośrednio przy hotelu, zejście schodkami z drewnianego pomostu na skałkach; plaża ok. 500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, przejście ścieżką przy wybrzeżu (momentami schodki), parasole i leżaki płatne (ok. 7 Eur,-/komplet).
zadbany hotel, rozbudowany w latach 2006/2007, składa się z kilku budynków. Do dyspozycji Gości: winda, lobby, recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, bar w lobby, snack bar przy basenie, kącik telewizyjny, minimarket; taras, ogród. Basen, parasole i leżaki basenie bezpłatnie.
3 gwiazdki.
Pokoje standardowe (1-3A): ok. 23 m2, zadbane, indywidualnie sterowana klimatyzacja (bezpłatna 15.06-15.09, w pozostałych terminach płatna 5 Eur,-pokój/dzień), łazienka (wanna lub prysznic, wc), lodówka, telewizja satelitarna, sejf (płatny: ok. 10 Eur,-/tydz.). Apartamenty (2-4C): dla maks. 4 osób, ok. 25-32 m2; wyposażenie jak w pokoju standardowym.
2 brodziki, plac i pokój zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka.
bezpłatne WiFi w lobby, płatny punkt internetowy.
basen, za opłatą: sporty wodne na plaży.
All Inclusive: 3 posiłki w formie bufetu: śniadanie, obiad, kolacja w restauracji głównej; przekąski w barze (16:00-17:00); lokalne napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe: piwo, wino, ouzo, rakija, brandy, drinki na bazie alkoholi lokalnych w wyznaczonym barze (11:00-22:30).
Hotel zdecydowanie dla 60+ brak wody pitnej w pokojach brak możliwości nakłania do butelki brak darmowego wifi telewizor w pokoje jest ale musisz wykupić wifi po 23 brok możliwości napicia się w tak ciepłym kraju to nie do opisania chcesz pic w pokoju to kup w sklepie i to jest Al In szkoda kasy i czasu żeby pisac
Malowniczo położony hotel z pięknym widokiem na morze, góry i miejscowość Stalida. Pokoje dosyć skromne ale czyste, posiłki bardzo smaczne. Wróciliśmy z mężem bardzo zadowoleni z tego urlopu, spokój w hotelu a dosłownie 5 minut spacerem i zaczynają się sklepy, bary i życie nocne
Polecam. Byłam tam tydzień (5-12.09) i polecam wszystkim, którzy chcą wypocząć i miło spędzić wieczory na spacerach plażą lub siedzeniu w jednej z wielu urokliwych knajpek sącząc greckie piwko :) Pokoje skromne, ale czyste. położenie rewelacyjne. Plaża i morze cudowne. Nie mam zastrzeżeń :)
Masz pytania o Hotel Horizon Beach Stalis? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00