zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
****
Recepcja, kantor, 2 windy, lobby, sala telewizyjna, kawiarenka internetowa (dodatkowo płatna, ok. 5 EUR/dzień), restauracja główna, bar przy basenie, basen z wydzielonym brodzikiem dla dzieci, bezpłatne leżaki i parasole. Za dodatkową opłatą: pralnia, sklep z pamiątkami, sala konferencyjna.
Bezpłatny Internet Wi-Fi dostępny w lobby, w pokojach za dodatkową opłatą (ok. 20 EUR/tydzień).
****
Wygodnie urządzony hotel a także dogodna lokalizacja to idealna oferta dla osób szukających jednocześnie relaksu i łatwego dostępu do atrakcji jakie oferuje centrum Marmaris. Polecamy głównie parom oraz znajomym, którzy w ciągu dnia beztrosko będą wypoczywać przy pobliskiej plaży a wieczorami poczują lokalny klimat w rozrywkowym kurorcie Marmaris.
Publiczna piaszczysto-żwirkowa plaża (2 km długości) znajduje się ok. 30 m od hotelu. Płatne leżaki i parasole.
Wygodny i komfortowy hotel położony ok. 1,5 km od centrum Marmaris z malowniczą mariną. W pobliżu znajdują się lokalne restauracje i bary, sklepy oraz przystanek autobusowy. Ok. 95 km od lotniska w Dalamanie.
Hotel nie prowadzi programu animacyjnego, rekompensuje to bliskość rozrywkowego Marmaris. Do dyspozycji gości: siłownia, tenis stołowy, szachy, gry karciane, sauna, łaźnia turecka. Za dodatkową opłatą: bilard (ok. 5 EUR/godz.), masaże, zabiegi kosmetyczne, sporty wodne na plaży.
www.hawaiihotels.com.tr
All Inclusive: śniadanie (07:00-10:00), lunch (12:30-14:00) i obiadokolacja (19:30-21:30) w formie bufetu. Ponadto: lody (15:00-16:00), przerwa kawowa (16:00-17:00), nocna przekąska (23:30-24:00), lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne w godzinach 10:00-23:00. Za dodatkową opłatą pozostałe napoje wraz z importowanymi napojami.
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Turcji trwa od 01.06 do 30.09.
4*
Marmaris
Hotel z basenem i centrum SPA położony blisko centrum Marmaris będzie idealnym pomysłem na wakacje pełne relaksu i spokoju w otoczeniu pięknych widoków.
1 km od centrum Marmaris, 85 km od lotniska w Dalaman-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 2026 m2.
4*
4*
1986 r. Odnowiony w 2013 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w lobby bezpłatne- Wi-Fi w pokojach płatne
25 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa.Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatne, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatne, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatne, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, barAll Inclusive(10:00-23:00)- śniadanie(07:00-10:00), obiad(12:30-14:00), podwieczorek(16:00-17:00), kolacja(19:30-21:30), późny posiłek(23:30-00:00) serwowane w restauracji Kahana- lody- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
- tenis stołowy- siłownia
- bilard- centrum SPA- masaż- sauna- jacuzzi- łaźnia turecka
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane z powodu wirusa Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej.Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem i przepisami wjazdowymi: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
25.03.2022 16:01
Niepełnosprawni Wi-Fi SPA Siłownia All Inclusive Serwis plażowy
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
****Turcja/Riwiera Egejska
- przy plaży- bezpłatne wi-fi- całodobowa recepcja- centrum spa
Czterogwiazdkowy hotel położony przy plaży oraz w pobliżu centrum miasta Marmaris. Będzie dobrym wyborem dla par i rodzin. Posiada centrum spa gdzie goście mogą skorzystać z różnych zabiegów i masaży. Hotel oferuje bezpłatne wi-fi w częściach wspólnych oraz całodobową recepcję.
- przy plaży- w pobliżu centrum Marmaris- ok. 90 km od lotniska w Dalaman
Hotel usytuowany przy piaszczystej plaży, leżaki i parasole bezpłatnie.
Bezpłatnie: wi-fi w częściach wspólnych, leżaki i parasole, tenis stołowy, siłownia, wstęp do łaźni tureckiej i sauny, całodobowa recepcja, basenZa dopłatą: sejf, masaże, lekarz, pralnia, wi-fi w pokoju
Hotel posiada 96 pokoiPokoje wyposażone są w: minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, sejf, suszarka do włosów, klimatyzacja, łazienka z prysznicem
- całodobowa recepcja- wi-fi w częściach wspólnych- sejf- wymiana walut
All Inclusive- śniadania, obiady i kolacje serwowane w formie bufetu, bar przy basenie, przekąski, słodkie wypieki, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe , kawa i herbataImportowane alkohole, kawa po turecku, świeżo wyciskane soki i lody za dopłatąHotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Możliwa płatność kartą
LOTY CZARTEROWE:- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transport do miejsca docelowego- Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg- Opiekę rezydenta podczas pobytu- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat- Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200
- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscuzakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Przelot samolotem realizowany jest na podstawe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6 miesięcy od daty powrotu do PolskiZawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Masz pytania o Hotel Hawaii? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00