Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
NASZYM ZDANIEM:
Hotel należy do znanego i sprawdzonego przez gości kompleksu Golden Five City. Jest to część położona w bezpośrednim sąsiedztwie plaży. Do dyspozycji oddano kompleks basenów, aquapark, wiele restauracji i barów oraz wszystko, co potrzeba do udanego, słonecznego wypoczynku.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
1999 r
Safaga Road, 17 km od Hurghady, 10 km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni 75.000 m2.
W budynku głównym i 5 bungalowach: 212 pokoi standardowych dla max. 2+2 os., junior suity dla max. 2+2 os.; klimatyzacja centralna, wykładzina, minibar (bezpłatny), balkon, taras lub balkon francuski, prysznic lub wanna, suszarka, TV, sejf (bezpłatny).
Restauracje w budynku, 2 restauracje na wolnym powietrzu, 5 barów, 4 sale konferencyjne, winda, 3 baseny odkryte (750, 400, 350 m3), aquapark (5 zjeżdżalni).
Bezpłatne: siłownia, 3 korty tenisowe (1 godzina w systemie All Inclusive - gratis), siatkówka, siatkówka plażowa, miniboisko do piłki nożnej, dyskoteka, aerobik, szachy animacje, minigolf (1 godzina w systemie All Inclusive - gratis), rzutki, bilard (1 godzina w systemie All Inclusive - gratis).
Płatne: room service, kawiarenka internetowa, centrum biznesowe, pralnia, salon piękności, centrum SPA, sauna, łaźnia turecka, masaż, jacuzzi, tenis stołowy, korty tenisowe, rakiety i piłki do tenisa, lekcje tenisa, bilard, jazda konna.
Animacje, miniklub, opiekunka (płatna), krzesełka w restauracji, plac zabaw, łóżeczka (na życzenie).
50 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 1500 m długości. Parasole, leżaki, materace i ręczniki bezpłatne.
All Inclusive (10:00-24:00)
Posiłki: śniadanie, późne śniadanie, obiad, przekąski, podwieczorek, kolacja, późny posiłek.
Napoje zawarte: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
System nie zawiera: napoi importowanych.
Restauracja a'la carte: rybna - płatne. Wymagana rezerwacja.
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
Kompleks hotelowy składający się z budynku głównego oraz szeregu parterowych i jednopiętrowych bungalowów. Usytuowany przy piaszczysto-żwirowej plaży (ok. 400 m), przejście przez ogród. Do centrum Hurghady-Sakkala jest ok. 13 km.
Wszystkie (520) dwuosobowe z możliwością jednej (w budynku głównym) lub dwóch dostawek (w bungalowach), posiadają klimatyzację, łazienkę (z suszarką do włosów), telefon, TV-SAT, sejf, lodówkę oraz balkon lub taras.
Recepcja, kantor wymiany walut, bankomat, sejf (bezpłatnie), restauracje, bary, kawiarnia orientalna, dyskoteka, fryzjer, mini-centrum handlowe, sala konferencyjna, lekarz i opiekunka do dzieci (na życzenie i za opłatą), mini-club i plac zabaw dla dzieci, dyskoteka, programy animacyjne. Hotel posiada własną kolejkę linową na plażę (odpłatnie, obecnie nieczynna) oraz prywatny port. Leżaki i parasole przy basenie i na plaży bezpłatnie.
Bezpłatnie: aquapark ze zjeżdżalniami (tylko w opcji All Inclusive! Klienci a wykupiona opcją HB płacą za wejście 25 USD/osoby/dzień), siatkówka, koszykówka.
Odpłatnie: 2 korty tenisowe, kort do squasha, tenis stołowy, fitness, bilard, sauna, salon masażu, centrum nurkowania. Sporty wodne na plaży.
all inclusive: śniadanie, obiad i kolacja - szwedzki stół. Lekkie przekąski w ciągu dnia (pizza, kanapki...). Napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe w godzinach od 10:00 do 23:00.
Komfortowy hotel z nowo wybudowanym aquaparkiem gwarantuje wspaniałą zabawę i niezapomniane rodzinne wakacje.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
Elegancki hotel wybudowany z wielkim rozmachem w 1997 roku, położony jest na rozległej plaży Morza Czerwonego, 16 km od lotniska w Hurghadzie.
322 pokoi typu DBL, 39 pokoi typu suite, 1 pokój typu royal suite, 1 pokój typu presidential suite, 64 wille, 84 pokoje łączone, wszystkie pokoje z balkonami lub tarasami, kolejka gondolowa z hotelu na plaże, spektakl "Tańczące fontanny", amfiteatr, kantor wymiany walut, sejf w recepcji [bezpłatny], sala konferencyjna, sklepiki, pralnia, obsługa medyczna, plac zabaw dla dzieci, baseny: 1 basen (5 oddzielnych), sauna, jakuzzi, salon masażu, wieczorny program rozrywkowy, dyskoteka, wyżywienie - szwedzki stół, 2 restauracje, lobby bar, 3 kawiarnie, bar na plaży, bar przy basenie, prywatna plaża: leżaki, parasole, materace - gratis
centrum nurkowania, windsurfing, przystań jachtowa, 5 kortów tenisowych, bilard, piłka siatkowa, boisko do piłki nożnej, aerobik, sala treningowa, bilard
klimatyzacja, telewizor, telefon, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, toaleta
Komfortowy hotel otwarty w 2003r. (regularnie odnawiany) wchodzący w skład ogromnego kompleksu The Golden 5 City. Komfortowy hotel wchodzący w skład ogromnego kompleksu The Golden 5 City-->
Obiekt położony jest ok.25 km na południe od centrum Hurghady i ok. 16 km od portu lotniczego w Hurghadzie. Jest jednym z obiektów słynnego miasteczka hotelowego The Golden Five City, nad laguną, w pobliżu pola golfowego. Do piaszczystej plaży - ok. 200 m. Z budynku głównego Paradise odjeżdża kolejka wprost na plażę
Kilka restauracji (w tym główna i rybna przy lagunie), recepcja, Wi-Fi w lobby, bary, bar przy basenie, sale konferencyjne. Na terenie hotelu i całego kompleksu znajduje się bogata infrastruktura: m.in. wiele sklepików, gabinet lekarski, kantor, agencja turystyczna, tańczące fontanny". Odpłatnie: kawiarenka internetowa, pralnia, wypożyczalnia samochodów.
W budynku głównym i 2-pietrowych pawilonach, przestronne (35-40 m2), komfortowo wyposażone w klimatyzacje sterowaną indywidualnie, TV sat, łazienkę (wanna lub prysznic, suszarka, WC), balkon lub taras, sejf. Odpłatnie: minibar.
All Inclusive - Śniadania, lunche, kolacje, ponadto przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i napoje bezalkoholowe od godz. 10 do 24.
Goście hotelowi mogą korzystać z atrakcji sportowo-rekreacyjnych w całym kompleksie Golden Five: baseny, aquapark z 5 zjeżdżalniami, siatkówka plażowa, boisko do koszykówki, siatkówki, squash i piłki nożnej, korty tenisowe, rzutki, aerobik, animacje prowadzone przez międzynarodowy zespół, program rozrywkowy, dyskoteka, centrum fitness, szachy na świeżym powietrzu, tenis stołowy. Odpłatnie: centrum SPA, centrum sportów wodnych, minigolf, gry video, bilard, jazda konna, oświetlenie kotrów tenisowych.
Brodzik, miniklub (4-14 lat), zjeżdżalnie wodne, plac zabaw, minidyskoteki. W restauracji dostępne wkrzesełka oraz menu dla dzieci. Odpłatnie: Opiekunka do dziecka (na zapytanie).
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie na lotnisku - oficjalna cena wynosi 25 USD/os. Naszym klientom proponujemy również możliwość otrzymania wizy bez konieczności stania w kolejce ("fast track service") - opłata wizowa wynosi wówczas 28$/os. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Opłat za wizę egipską 25 USD/OS lub 28 USD/OS (Fast Track Service), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowego ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
****
SF5
Hotel położony w kompleksie hotelowym Golden Five, po którym można poruszać się bezpłatnymi busami. Odległość od centrum Hurghady wynosi ok. 15 km.
Bezpośrednio przy piaszczystej plaży o szerokości 1500 m.
276 pokoi w budynku głównym i 5 bungalowach; Typy pokoi: standard; Wyposażenie: łazienka z wanną i suszarką do włosów, klimatyzacja, telewizor, telefon, mini bar (zawartość płatna), sejf. Większość pokoi posiada balkon lub taras.
restauracja główna Panorama, restauracja 7 a'la carte znajdujących się na terenie kompleksu (raz na pobyt każda restauracja jest bezpłatn - wymagana rezerwacja - niemiecka, rosyjska, międzynarodowa, 2 włoskie, śródziemnomorska, indyjska), 2 restauracje a'la carte płatne na terenie kompleksu (owoce morza i BBQ); 4bary (przy plaży, bar z widokiem na lagunę, 2 przy aquaparku).
All inclusive: śniadania, obiady, kolacje, przekąski w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe oraz alkohole lokalnej produkcji dostępne są od 10.00 do 02.00.
2 baseny (1 podgrzewany w okresie zimowym); Kompleks basenowy ze zjeżdżalniami wspólny dla całego kompleksu (1 basen podgrzewany); Bezpłatnie: bilard, kort tenisowy, mini golf (wymienione 1 godz. dziennie), szachy ziemne, tenis stołowy, program animacyjny; Odpłatnie: sporty wodne na plaży, centrum nurkowe, przejażdżki konne.
Mini klub, brodzik, plac zabaw, zjeżdżalnie w aquaparku, animacje, opiekunka do dziecka (na życzenie, odpłatnie).
Odpłatne centrum SPA (masaże, sauna, łaźnia, jacuzzi), sklepiki, opieka medyczna, apteka, pralnia, kawiarenka internetowa, 3 sale konferencyjne, dyskoteka ( wejście jest bezpłatne, natomiast napoje są płatne dodatkowo).
Hotel położony na rozległym terenie w kompleksie z innymi hotelami Golden Five. Ze względu na ilość atrakcji dla dzieci i dorosłych polecamy go rodzinom i osobom, które lubią aktywnie spędzać urlop. Hotel ten jest propozycją dla nieco mniej wymagających klientów.
www.princessegypthotels.com
Hotel jest ok, bardzo ładne pokoje - duze i wygodne, może tylko trochę podniszczone. Obsługa się stara, widać, ale jako że resort jest ogromny wyglądają jakby ciągle się spieszyli i wszystko robili pospiesznie. Większość gości to Rosjanie i wszystko robione jest pod nich - najbardziej animacje. Można jednak spokojnie uciec od animacji w inną część hotelu. Ogólnie ok.
Witam wszystkich którzy czytają tą opinie i napiszę wprost sam hotel niech już będzie jaki jest ale zasługuje max na 3 gwiazdki no chyba że brać cały kompleks basenowy to na 4 plaża ok może być ludzie obsługujący same snoby nie uśmiechnięci no chyba że dostaną z 5 dolców to inna sprawa np. ostrzegam zgubiona bransoletka all-inclusive cena 50 dolarów zgubiona karta do pokoju minimum 10 dolarów jakieś komunistyczne zachowanie obsługi hotelowej mam wykupione all a jak idę do snack-baru i biorę dokładkę paczą jak na osła wole 3 gwiazdki w turcji nie jestem wymagającym klientem ale wyjazd do tego hotelu był nie lada pomyłką bo np. za co 5 gwiazdek za rozpadające się baseny ??? za rozpadające się futryny w drzwiach ??? czy np słuchawka od prysznica : leciało z niej wszędzie nie szło się wykąpać nawet już nie wspomnę o braku zimnej wody leci non stop ciepła !! mega dno !! jestem bardzo negatywnie nastawiony za to co ci ludzie mi wyrządzili np. oddana kartka o dniu wyjazdu do recepcji mieli budzić o 4-30 i podać prowiant ani pobudki ani prowiantu beszczelnie kłamali że nie oddałem kartki zgubiona bransoletka all - 50 dolarów zgubiona karta room 10 dolarów bym mógł pisać i pisać podaje e-maila w razie kontaktu jak by ktoś chciał dowiedzieć się więcej kubalik@poczta.onet.pl . ps. piszę jeszcze raz nie wymagam złotych klamek jestem lojalny i wiem że za tanie pieniądze nie można tego żądać ale za co te 5 gwiazdek nie jestem wymagający spaliśmy już w 3 razy gorszych warunkach ale liczy się jedno przynajmniej dla nas miła obsługa zrewanżuje najgorszy syf jaki może być w hotelu ja tak twierdze i tak jak napisałem lepiej 3 gwiazdki i fajni ludzie niż 5 z debilami dziękuje i pozdrawiam wszystkich Seba ....
dla rodzin z dziećmi super,wyżywienie b. dobre,pokoje istotnie zniszczone,klimatyzacja warczy,na wycieczkach nie kupujcie filmów(oszukują),jeśli chcesz bez Ruskich kup dwa razy drożej,plaża ładna,teren też
Na balkonie mrówki, wanna w rdzy, brązowa woda lecąca z kranu, bar przy basenie cuchnący starym piwem, duży wybór jedzenia ale jest ono mało smaczne. Spotkałam tam wielu Polaków - nikt nie był zadowolony i nie dlatego, ze to nasza cecha narodowa. Zapłaciłam 8 tys za 2 tygodnie 2 osoby i męczyłam się tam strasznie. źle wydane pieniądze, urlop zepsuty. Plus pobytu: dużo słońca :)
Standard nie tak wysoki, jak oczekiwaliśmy. Zdarzały się niedomyte szklanki w restauracji. Obsługa przeciętna, pokoje nawet ładne, ale z głośną klimatyzacją i dość wysłużonymi meblami. Może być, ale bez zachwytów.
Zasługuje na 3,5 gwiazdki. Bywałam w lepszych hotelach za tę cenę.
ładne pokoje, dobre jedzenie i przede wszystkim super zjeżdżalnie!!!
Obiekt ma wszystkie cechy dobrego hotelu z tzw. "wypasem", dodając do tego dobrych kompanów wycieczki nie ma miejsca na nudę czy narzekania.
Masz pytania o Hotel Golden Five Al Mas Palace? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00