Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Turcja / Marmaris
Położony w cichym miejscu, a jednocześnie bardzo blisko centrum Içmeler, w eleganckiej dzielnicy Marmaris z piękną, szeroką, piaszczystą plażą Içmeler, okolica spokojniejsza niż Marmaris, dużo bardziej sprzyja rodzinnym wakacjom. Także osoby, które chcą korzystać z uroków słynnego kurortu, znajdą tu ciszę i wypoczynek po nocnych szaleństwach. Najlepiej oceniane w hotelu są: bardzo miła i pomocna obsługa oraz świetna lokalizacja.
w ICMELER, w pobliżu centrum z licznymi sklepikami, barami i restauracjami, ok. 8 km od centrum Marmaris; ok. 100 km od portu lotniczego w Dalaman; ok. 50 m od hotelu przystanek lokalnych minibusów, co ok. 15 min kurs do centrum Marmaris.
publiczna, piaszczysta-żwirkowa, szeroka, ok. 350 m od hotelu, bezpłatne parasole i leżaki dla Gości hotelu (limitowana liczba).
trzygwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 1992 r., odnowiony na przełomie 2011/2012 r., 42 pokoje, 1 budynek, 3 piętra, winda, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, bar przy basenie; kantor; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 18-25 m², funkcjonalnie urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka).
basen, prostokątny kształt, słodka woda, ok. 100 m², gł. 1,7 m, wydzielona część dla dzieci, gł. 0,4 m; plac zabaw dla dzieci; za opłatą: sporty wodne na plaży; poza hotelem liczne puby i restauracje, łatwy dojazd do centrum Marmaris z jego życiem nocnym.
śniadanie (7.30-9.30), obiad (12.00-13.30), kolacja (19.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; kawa, herbata i ciastko (16.00-17.00); nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych i lokalnych alkoholi w barze (10.00-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2524555702,
świadczenia hotelowe: 1. dziecko do 13 lat serwis plażowy
3*
Marmaris
8 km od centrum Marmaris, 95 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 1683 m2.
3*
3*
1992 r. Odnowiony w 2020 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty.
1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
400 m od hotelu.
Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 3, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar All Inclusive (09:00-00:00) - śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe - pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
- brodzik - plac zabaw - krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- tenis stołowy - rzutki
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 200 M2 MAX 10 GOŚCI - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość zostaje zabrany do pomieszczenia kwarantanny i zostają mu zapewnione posiłki i napoje przez dyżurującą obsługę - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
29.04.2021 16:25
Hotel rodzinny Wi-Fi All Inclusive Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe
Hotel jest czysty i bardzo dogodnie położony. Basen mały, brodzik mikroskopijny. Jedzenie bardzo pikantne, nie dostosowane do potrzeb dzieci. Podwieczorek to codziennie dwa rodzaje ciastek. Atmosfera i obsługa miła. Jest plac zabaw dla dzieci.
hotel położony jest blisko centrum ale w takim miejscu że nie dochodzi hałas z ulic. za to wielki plus. pokoje normalne.wielkim minusem jest brak lodówki w pokoju.czystość w pokojach taka sobie. ręczniki i pościel nie jest wymieniana za każdym razem. jedzenie przez pierwsze dwa dni wydawało mi się że jest dobre.ale trzeciego dnia jak dostaliśmy znowu wszystko tego samego smaku to przestało mi się podobać.że by coś zjeść trzeba było być na posiłku wcześniej bo później było marnie.wielkim minusem jest bardzo wczesny obiad.godzina 12!!!! basen ok.doba hotelowa kończy się o godzinie 12! obsługa hmmmmmm dopóki byliśmy ich klijętami było ok.kiedy skończyła się doba hotelowa byli dla nas bardzo niemili.nie mogliśmy się nawet napić wody.
Fajny hotel, urlop udany, choć niektórzy rodacy szukali dziury w całym, ale czepialskim trudno dogodzić. Wróciliśmy w sierpniu i byliśmy zadowoleni
Spędziłem tam urlop na początku sierpnia i jestem załamany. Hotel to nie hotel tylko "otel", 3 gwiazdki to oszustwo bo by się w jakiś sposób chwalili nimi jeśli by chociaż były wyeksponowane w recepcji a ich ta nie ma. Jednak Itaka sprzedaje te wycieczki jako pobyt w hotelu, oszuści. Pokój ok, czysty, sprzątany pobieżnie codziennie, klimatyzacja sprawna w każdym pokoju przez 24h, łazienka może być. Jedzenie monotonne, śniadania tradycyjne tureckie: jajka na twardo, oliwki, zielone ogórki, masło, dżemy, miód, biały ser - smaczny, słodkie bułki, pieczywo zdarzało się lekko przyschnięte, wędliny nie jadłem ale zdarzały się obślizgłe podobnie z żółtym serem. Obiad jeśli nie przyszedłeś na początku to mogło zabraknąć np. frytek, sałatek kilka ale wszystko monotonne bo codziennie to samo a wybór wcale nie największy. Zdarzyła się ryba która była nie wypatroszona i nawet kot też nie chciał jej jeść! Jedzenie często podrasowane na następny posiłek: czyli ryba nie zjedzona na obiad następnego dnia obsmażona w panierce - makabra. W barze słodkie wino wygląda następująco - barman nalewa pół kieliszka sprite a resztę uzupełnia winem :) Piwo miejscowe PERM smaczne, drinki z colą OK. Wycieczki u rezydentek dwa razy droższe niż w mieście u Turka tylko, że bez polskiego przewodnika ale jeśli ktoś nie potrzebuję to wybór jest prosty. Wycieczka do Efezu z Itaki około 60 euro a u Turka 60 euro do Efezu i Pammukali na dwa dni all inclusive. Dodatkowymi atrakcjami na wycieczkach organizowanych przez Itakę są postoje w centrach skór lub złota gdzie jesteś namawiany na zakupy po promocyjnych cenach. Do każdej wycieczki dołączona jest taka atrakcja pewnie przewodnicy mają działkę z tego, że przywiezie autokar z turystami do takiego centrum. Plaża oddalona o jakieś 400m od "otelu" i ma 10 leżaków. Jeśli w recepcji nie pobierzesz biletu do 7.30 to możesz zapomnieć o leżaku na plaży. Basen OK. Ogólnie nie polecam tego "otelu" bo moja szwagierka była na riwierze tureckiej za 1300 zł więcej i miała tyle atrakcji, że ciężko jest przez 14 to wszystko wykorzystać. Nie kupujcie tej wycieczki bo to totalna klapa!!!
Ogólnie jestem zadowolony, chociaż 3 gwiazdki tureckie w porównaniu do Egiptu czy Tunezji to słabizna. Hotel fajnie położony, pokoje ok, łazienka kiepska. Obsługa miła. Jedzenie dobre. Basen świetny i czyszczony co wieczór, drinki i wino ok, leżaki za free na plaży to porażka (trzeba rezerwować rano w recepcji a i tak trzeba czasem czekać na wolne), plaża sama w sobie nie jest zła, żwirkowa, jeżowców brak, ale jak ktoś chce popływać w morzu z maską to polecam całodniową wycieczkę LazyDay (15euro) lub nurkowanie (22euro-2 zejścia po 30 min)NIE KUPOWAĆ U REZYDENTÓW bo jest dwa razy drożej! UWAGA! torebka żony została przeszukana 2 razy jak została w pokoju, komórka nie zgineła. Stary notebook też nie zginął. Nie zostawiać pieniędzy w pokoju.
Chyba Jakub pomylił hotele, na pewno nie byl w Olyum Park. świetnie sie bawiliśmy i spokojnie można tam jechać, brak zastrzezeń!!
Jedzenie stare, czasami skwaśniałe i zanieczyszczone, monotonne, zimne, można znaleźć w nim zieloną muchę, zęba, włosy i to nie tylko z głowy. W basenie odpadają płytki i lampy, które są "naprawiane" przy użyciu plastikowych kubeczków po napojach. Daleko od plaży. Hotel stary i zniszczony.
Hotel położony w przepięknej miejscowości w zatoce, woda cieplutka, jedzenie też ok. , pokoje codziennie sprzątane po śniadaniu. Za to drinki w barze kompletnie rozwodnione, pozostaje picie piwa, które mają smaczne. Zeby nie siedzieć na miescu kupiliśmy u Pani z Orbisu wycieczki do Efezu i Pamukale. Jak ktoś musi się zdecydować ze zwględów finansowych na jedną to polecam bardziej Pamukalle - niezapomniane widoki, koniecznie trzeba zabrać ręcznik i kompielówki.
Masz pytania o Hotel Oylum Park? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00