cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
  • Hotel Novum Garden, Costa Brava
1 / 33
Ocena
hotelu:
5.0 / 5
Najbliższy termin
02.04 - 09.04
już od 2121 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
08.10 - 12.10
już od 1667 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Novum Garden
  • Fitness/Siłownia
  • Tenis
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

Hotel Novum Garden
star 5

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu Novum Garden:
5.0 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Novum Garden:
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    5.0
  • Wyżywienie
    5.0
  • Atrakcje
    i sport
    5.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 02 kwietnia 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 08 października 2022

Hotel Novum Garden w ofercie Biura podróży:

Coral Travel

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA

4*

REGION

Costa Brava

OPIS

Kameralny hotel w znanym kurorcie Lloret de Mar. Polecany osobom, które chcą spędzić wakacje w ekonomicznym stylu w pięknej Hiszpanii. Dużą zaletą hotelu będzie jego niewielka odległość od plaży.

lokalizacja

500 m od centrum LLoret De Mar, 91 km od lotniska w Barcelonie, ok. 25 km od lotniska w Gironie. Hotel położony jest w bliskiej odległości od nadmorskiej promenady z restauracjami, kawiarniami. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.

kategoria organizatora

4*

kategoria lokalna

4*

Data otwarcia

1969 r. Odnowiony w 2017 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

300 m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku:- budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)Typy pokoi:- pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00)

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-22:00)

z myślą o dzieciach

- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu:- Elastyczna zmiana rezerwacji bez podawania powodu, 50 zł/os.- Swobodna zmiana rezerwacji z powodu Covid-19, 100 zł/os.- Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko- Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacjeO szczegóły zapytaj w biurze podróży

w cenie

- sauna- jacuzzi

płatne

- centrum SPA- masaż- łaźnia tureckaDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 1 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - KIEROWANIE GOŚCI DO IZOLATEK, POWIADOMIENIE WŁADZ, MONITOROWANY JEST KONTAKT Z PERSONELEM I INNYMI GOŚĆMIOPŁATA TURYSTYCZNAW Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 2,25 €/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os.), 4* - ok. 0.90 €/os/doba (Barcelona ok. 1,10€/os/doba), apartamenty - ok. 0,90€/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe - ok.0.45€/os/doba (Barcelona ok. 0,65€/os/doba).Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.

Aktualizacja opisu

23.08.2021 14:03

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinnyWi-FiSPASerwis plażowy


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spoód wielu ofert last minute i all inclusive.

Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


Orex

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis

hotel został otwarty w 2005 roku; do dyspozycji gości: 4 baseny zewnętrzne, 2 zjeżdżalnie, basen kryty, restauracja główna, restauracja A la carte (raz na pobyt), 6 barów, 2 sale konferencyjne

Położenie

ok. 2 km od Çolaklı, ok. 11 km od centrum Side, ok. 55 km od lotniska w Antalyi

Plaża

prywatna, piaszczysta plaża znajduje się ok. 200 m od hotelu; serwis plażowy (bezpłatne: leżaki, parasole, bar), ręczniki plażowe (1 wymiana w cenie pobytu, kolejna wymiana płatna ok. 0,50€)

Zakwaterowanie

293 pokoi: pokoje ekonomiczne (mogą nie mieć balkonu i różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej cenie), pokoje standardowe (ok. 20-28 m2), 11 pokoi rodzinnych (ok. 33 m2, 2 oddzielne sypialnie); wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka, TV-SAT, Wi-Fi (płatne), sejf (płatny ok. 1,5€ za dzień, depozyt - 10€), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe w dniu przyjazdu), zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon

Wyżywienie

All Inclusive – śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:00), przekąski (11:00-16:00, 23:00-23:45); lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10:00-00:00); dodatkowo płatne: napoje importowane i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne

Sport i rozrywka (w cenie)

animacje, łaźnia turecka, sauna, jacuzzi, siłownia, dyskoteka (bezpłatne napoje w godz. 23:30-01:00), tenis stołowy, mini piłka nożna, koszykówka, siatkówka plażowa, aerobik, Wi-Fi na terenie hotelu (1h w cenie/dzień)

Dodatkowo płatne

centrum Spa & Wellness, fryzjer, mini market, pralnia, lekarz, bilard, wypożyczalnia samochodów, sporty wodne na plaży, Wi-Fi na terenie hotelu (ok. 1€/1GB/dzień)

Dla dzieci

animacje, mini klub, brodzik, plac zabaw, menu i krzesełka w restauracji, opiekunka (płatna), łóżeczko (na życzenie)

WWW

www.novumhotels.comAktualizacja z dnia: 28.07.2021***Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.

Zasady funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymaganeZakrywanie ust i nosa przez gości: nie jest wymaganeCodzienne monitorowanie stanu zdrowia pracowników hotelu: takZakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansuWymagana aplikacja z kodem QR podczas zakwaterowania: nieOnline Check-In (możliwość zakwaterowania drogą mailową)Mierzenie temperatury Gości podczas zakwaterowania: takDezynfekcja rąk podczas zakwaterowania: takDezynfekcja bagażu podczas zakwaterowania: nieRegularna dezynfekcja miejsc ogólnodostępnych: takDostępność dozowników z płynem dezynfekującym na terenie hotelu: takHotel zapewnia gościom maski ochronne: niePłatności bezgotówkowe: takRestauracje: są otwarte bez ograniczeń, odległość między sąsiadującymi stolikami wynosi 1,5 m, odległość między krzesłami - 60 cm, mierzenie temperatury przy wejściuPosiłki: podawane przez obsługęBary: są otwarte w ograniczonym zakresieAnimacje: są dostępne w ograniczonym zakresie, z zachowaniem dystansu społecznegoMini klub dla dzieci: tymczasowo zamkniętyPlac zabaw dla dzieci: dla ograniczonej ilości dzieci w tym samym czasieCentrum Spa & Wellness: czynne w ograniczonym zakresie, wymagana rezerwacjaZabiegi w salonie kosmetycznym/fryzjerskim: system rezerwacjiSiłownia i inne zajęcia sportowe: są dostępne w ograniczonym zakresieBaseny zewnętrzne i kryte: dla ograniczonej ilości osób w tym samym czasieAqua park: dla ograniczonej ilości osób w tym samym czasiePlaża hotelowa: dla ograniczonej ilości osób w tym samym czasieRęczniki plażowe udostępniane są gościom w zamkniętych torbach: nieLeżaki rozmieszczone są zgodnie z wytycznymi zachowania dystansu społecznego: takLekarz w hotelu: jest dostępny za dodatkową opłatąStrefa izolacji w hotelu: tak


Hotel pochodzi z oferty Biuro Podróży Orex Travel, jednego z najnowszych biur podróży na rysnku polskim. Z powodzeniem jednak działa na rynku czeskim i słowackim, gdzie obsłużyło już tysiące zadowolonych klientów. Gwarancją udanych wakacji z Biurem Podróży Orex Travel jest przynależnosć do grupy Anex Tour, która na rynku tureckim istnieje od 18 lat, zatrudnia ponad dwa tysiące pracowników i może poszczycić się własną bazą hotelową w Turcji i Egipcie.

Biuro Podróży Orex Travel ma w swojej ofercie szeroki wybór hoteli w każdej kategorii i w popularnej opcji all inclusive w Turcji i Egipcie. Dysponuje także ofertami wakacji na Krecie oraz na Cyprze Północnym. Każda oferta wzbogacona jest o dodatkowe atrakcje takie jak wycieczki do najbardziej znanych regionów tych krajów, czy zespół wykwalifikowanych animatorów w hotelach.


Oasis Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

Około 400 m od plaży znajduje się hotel HOTEL ASTORIA PARK - LLORET DE MAR. Najbliższe bary i restauracje znajdują się bezpośrednio przy budynku. Centrum miasta znajduje się zaledwie kilka kroków od hotelu. Sklepy znajdują się na wyciągnięcie ręki, supermarket jest oddalony o około 100 m. W okolicy dyskoteka (ok. 200 m) i aquapark (ok. 1,5 km) oferują rozrywkę o najlepszej porze roku. Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, Wi-Fi, windę, jacuzzi, miejsca parkingowe (za opłatą) oraz salę telewizyjną. Na zewnątrz znajduje się podgrzewany basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Ponadto na dachu budynku znajduje się słoneczny taras. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu. Palenie jest dozwolone w hotelu. Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak łazienki przystosowane dla wózków inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich.Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Obiady i kolacje serwowane są również w formie bufetu. O dobre samopoczucie fizyczne dba restauracja (dania bezglutenowe) i kafeteria.OdległościLotnisko: ok. godz. 35 kmSport i rekreacja Na terenie hotelu istnieje możliwość gry w bilard. Sauna czeka na Ciebie w strefie wellness. Daj się rozpieszczać w Hamam.

COVID 19

HISZPANIA KONTYNENTALNA I MAJORKATEST:  NIERODZAJ TESTU: BEZ TESTUTEST DLA DZIECKA: BEZ TESTUWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta),nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE >>>    HISZPANIA TENERYFATEST:  TAKRODZAJ TESTU: RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTUZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCYWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony oraz na Teneryfę (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.


Mapa Hotelu Novum Garden

Opinie o Hotelu Novum Garden

5.0
zdecydowanie polecam

wszystko ok,jedna wada nie ma animacji w jezyku polskim

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, wymagającym klientom
Podsumowanie: zdecydowanie polecam
5.0

Novum Garden - możliwości zakwaterowania:

SINGLEUSE ROOM WITH BALCONY
STANDARD ROOM WITH BALCONY

Novum Garden - Możliwości wyżywienia:


Novum Garden - miasta wylotu:


Novum Garden - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Novum Garden? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00