zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
****
Turcja / Bodrum
Stylowy, jedyny w swoim rodzaju, elegancki, ze znakomitym serwisem, położony w miejscowości Bitez. Położony nad błękitnym morzem, przy samej plaży znanej jako najlepiej zagospodarowana na półwyspie Bodrum - z centrum sportów wodnych oraz innymi licznymi atrakcjami. Idealny obiekt dla wymagających Klientów, ceniących kameralną atmosferę, gustowne wnętrza oraz znakomitą kuchnię. Do dyspozycji Gości jest zadbany basen z fantastycznym widokiem na morze! Doskonały również jako baza wypadowa do zwiedzania Bodrum i okolicy.
w Bitez, w pobliżu sklepy, bary i restauracje, ok. 6 km od centrum BODRUM; ok. 44 km od portu lotniczego w Bodrum-Milas; przystanek autobusowy przy hotelu (Bodrum).
hotelowa, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki.
czterogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 1992 r., odnowiony w 2008 r., 82 pokoje, 1 budynek, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, restauracja w ogrodzie z widokiem na morze - á la carte, ryby i owoce morza; ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: opiekunka do dziecka; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m², elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, minibar, sejf (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon francuski.
basen, prostokątny kształt, słodka woda, ok. 150 m², gł. 1,2-1,7 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, gł. ok. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i materace; tenis stołowy, rzutki, sauna, łaźnia turecka; plac zabaw dla dzieci.
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w wyznaczonym miejscu (11.00-12.00, 15.00-16.00); kawa, herbata i ciastko w wyznaczonym miejscu (16.00-17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym miejscu (10.00-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2523639722, www.costabitezhan.com
świadczenia hotelowe: 1. dziecko do 13 lat serwis plażowyWi-Fi
****
Turcja / Bodrum
Stylowy, jedyny w swoim rodzaju, elegancki, ze znakomitym serwisem, położony w miejscowości Bitez. Położony nad błękitnym morzem, przy samej plaży znanej jako najlepiej zagospodarowana na półwyspie Bodrum - z centrum sportów wodnych oraz innymi licznymi atrakcjami. Idealny obiekt dla wymagających Klientów, ceniących kameralną atmosferę, gustowne wnętrza oraz znakomitą kuchnię. Do dyspozycji Gości jest zadbany basen z fantastycznym widokiem na morze! Doskonały również jako baza wypadowa do zwiedzania Bodrum i okolicy.
w Bitez, w pobliżu sklepy, bary i restauracje, ok. 6 km od centrum BODRUM; ok. 44 km od lotniska w Bodrum-Milas; przystanek autobusowy przy hotelu (Bodrum).
hotelowa, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki i materace.
czterogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 1992 r., odnowiony w 2008 r., 82 pokoje, 1 budynek, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie; ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: opiekunka do dziecka; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, minibar, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon francuski.
basen, prostokątny kształt, słodka woda, ok. 150 m², gł. 1,2-1,7 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, gł. ok. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i materace; tenis stołowy, rzutki, sauna, łaźnia turecka; plac zabaw dla dzieci.
śniadanie (8.00-10.00), obiad (13.00-14.00), kolacja (19.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w wyznaczonym miejscu (15.00-16.00); kawa, herbata i ciastko w wyznaczonym miejscu (17.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym miejscu (10.00-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2523639722, www.costabitezhan.com
serwis plażowyWi-Fi
***
4*
Bodrum
Kameralny hotel zlokalizowany bezpośrednio przy pięknej plaży w niedużej miejscowości Bitez, oferuje swoim gościom wspaniałe widoki i stylowe wnętrza. Dla chcących pozwiedzać Bodrum i okolice to bardzo dobra baza wypadowa. Obiekt polecany głównie dla par.
Bitez, 8 km od centrum Bodrum, 45 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 3000 m2.
4*
4*
2010 r. Odnowiony w 2017 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 50 m długości, dojście do plaży ulicą.Bezpłatne: leżaki.
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)Typy pokoi:- pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), łazienka (prysznic, WC), balkon- pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), łazienka (prysznic, WC)- pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, barAll Inclusive(10:00-23:00)- śniadanie (08:00-10:00), obiad (13:00-14:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:30-21:00) w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- brodzik- plac zabaw- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- rzutki- animacje soft
- centrum SPA- masaż- sauna- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1000 M2 MAX 70 GOŚCI- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - WDROŻENIE PROCEDURY W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - PRZYGOTOWANE SĄ DWA POKOJE DLA OSÓB ZAKAŻONYCH, KTÓRE NIE BĘDĄ MOGŁY WYJŚĆ Z POKOJU PRZEZ 14 DNI
23.07.2021 16:11
Hotel rodzinnyWi-FiSPAAll InclusiveSerwis plażowy
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
Położony w mijescowości Bitez, w bliskiej odległości od hotelu znajdują siś restauracje, bary i sklepy. Od międzynarodowego litniska Bodrum oddalony o ok. 42 km, do centrum Bodrum ok. 6 km.
Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysto-żwirowa, hotelowa, leżaki i parasole bezpłatnie.
KATEGORIA LOKALNA 4*Kameralny budynek w kształcie literu U, położony w ogrodzie. Ze względu na niewielkie rozmiary hotelu, doskonała propozycja na spędzenie spokojnego wypoczynku lub ze względu na lokalizację jako baza wypadowa. Polecany przede wszystkim dla par.Hotel odznaczony nagrodą Tripadvisor TRavelers Choice2021, która przyznawana jest obiektom, które stale zdobywają świetne recenzje podróżnych i znajdują się wśród 10% najlepszych obiektów na stronie Tripadvisor.
Recepcja, ogród, taras słoneczny, re4stauracja, bar.
Internet Wi-Fi w lobby.
Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenie, siatkówka plażowa.Odpłatnie: sporty wodne na plaży.
brodzik, plac zabaw.
82 pokoje,Pokoje typu Standard o powierzchni ok. 17m wyposażone w klimatyzację, mini lodówkę, telewizor, sejf: płatny, łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę do włosów, balkon francuski.
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. W godzinach popołudniowych, kawa,herbata i ciasteczka. Wybrane napoje lokalne alkoholowe i bezalkoholowe podawane w wyznaczonych przez hotel godzinach.
Tripadvisor choice 2021Şah Caddesi No: 4 Bitez Yalisi Bitez48400 Bodrum / Mula / Türkiyehttps://www.costabitezhan.com/
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny (Turkish Airlines 8kg, Corendon Airlines 5kg), bagaż główny (Turkish Airlines 25kg, Corendon Airlines 20kg) / przy połączeniach z Rzeszowa bagaż rejestrowany dodatowo płatny ok. 350-400pln/szt, w cenie bagaż podręczny 8kg; transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych.Uwaga!!! Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Wjazd obywateli polskich do Turcji jest możliwy wyłącznie na podstawie ważnego paszportuOd 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form.Formularz dostępny jest na stronie https://register.health.gov.tr/. Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.Od 2 marca 2020 r. obywatele Rzeczpospolitej Polskiej podróżujący do Turcji turystycznie na okres do 90 dni są zwolnieni z obowiązku wizowego.Zgodnie z oświadczeniem QA-11 rzecznika Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Turcji z 20 lutego 2020 r. (http://www.mfa.gov.tr/sc_-11_-ulkemizin-bazi-avrupa-ulkelerine-vize-muafiyeti-saglamasi-hk-sc.en.mfa) z dniem 2 marca 2020 r. Turcja znosi obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Reguła dotycząca ważności dokumentu podróży: paszport musi być ważny co najmniej 60 dni dłużej niż dozwolony okres pobytu bezwizowego. Oznacza to, że paszport powinien być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.Posiadaczom paszportów tymczasowych oraz osobom udającym się do Turcji po 2 marca 2020 r. w celu innym niż turystyczny zaleca się wcześniejszy kontakt z Ambasadą Turcji w Warszawie.Uwaga przeczytaj koniecznie! https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne.Aktualne regulacje dotyczące cudzoziemców wjeżdżających do Turcji:Tureckie granice pozostają otwarte dla cudzoziemców. Funkcjonują międzynarodowe połączenia lotnicze z wybranymi krajami. Informacje o siatce połączeń lotniczych znajdują się na stronie Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/ oraz PLL LOT https://www.lot.com/.Od 01.06.2021 pasażerowie przybywający do Turcji drogą powietrzną, lądową lub morską są zwolnieni z posiadania testów PCR, którzy- zostali zaszczepieni wymaganą dawką (tj. minęło 14 dni od podania ostatniej dawki szczepienia) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia w języku angielskim-są Ozdrowieńcami, którzy przeszli COVID-19 i minęło co najmniej 28 dni od pierwszego pozytywnego testu ale nie więcej niz 6 miesięcy od wejścia na pokład samolotu, pod warunkiem przedstawienia zaświadczenia lekarskiego wydanego przez właściwe organy w języku angielskim,-dzieci do lat 12.Pasażerowie podróżujący do Turcji, którzy nie zostali zaszczepieni przeciw Covid-19 i nie przeszli zakażenia Covid-19 i nie są w stanie przedłożyć oficjalnych dokumentów potwierdzających przejście zakażenia lub szczepienie, będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku jednego z testów wykrywających zakażenie Covid-19:- PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wjazdem do Turcjilub- antygenowego wykonanego nie wcześniej niż 48 godzin przed wjazdem do Turcji.Wszyscy pasażerowie obowiązkowo muszą wypełnić formularz dostępny na stronie Ministerstwa Zdrowia Republiki Turcja https://register.health.gov.tr/ Formularz należy wypełnić najwcześniej 72 godziny przed podróżą. Wypełniony formularz należy okazać w wersji papierowej lub elektronicznej zapisanej na urządzeniach mobilnych. Podróżny, który nie wypełni formularza lub poda nieprawdziwe dane, może spotkać się z sankcjami prawnymi i administracyjnymi. Powyższy wymóg nie dotyczy podróży tranzytowych przez Turcję.Komunikat Ministerstwa Spraw Wewnętrznych RT o ograniczeniach wprowadzonych przez władze Republiki Turcji w związku z pandemią COVID-19 obowiązujących od 02.03.2021 r. (w języku tureckim): https://www.icisleri.gov.tr/koronavirus-ile-mucadelede-kontrollu-normallesme-sureci Informacje o procedurach ochronnych na pokładach THY oraz na lotniskach znajdują się na stronie THY: https://www.turkishairlines.com/en-pl/announcements/coronavirus-outbreak/Od dnia 15.03.2021 roku Pasażerowie podróżujący do Turcji zobowiązani są do wypełnienia Formularza Wjazdowego dla Podróżnych. Formularz znajduje się na stronie internetowej https://register.health.gov.tr. Formularz należy wypełnić na 72 godziny przed wylotem. Może on zostać wydrukowany lub przedstawiony obsłudze lotniska w formie elektronicznej (na smartfonie lub tablecie). Wypełnienie formularza nie zwalnia podróżnych z przedstawienie negatywnego testu PCR. Konieczność wypełnienia formularza wjazdowego nie dotyczy pasażerów tranzytowych. Zaleca się osobom przybywającym do Turcji wcześniejsze wykupienie ubezpieczenia medycznego obejmującego koszty leczenia COVID19. W przypadku jego braku, podróżny sam musi pokryć koszty leczenia w szpitalu w Turcji.Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
Masz pytania o Hotel Bitezhan Beach? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00