Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
NASZYM ZDANIEM:
Bardzo dobrej klasy hotel położony na malowniczym wzgórzu. Duża różnica poziomów może być utrudnieniem dla niektórych osób. Świetne miejsce na romantyczne wypady.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Turcja / Bodrum
Hotel położony w cichym i spokojnym miejscu, z dala od wielkomiejskiego zgiełku, już od siedmiu sezonów cieszy się dobrymi opiniami naszych Gości. Na wzgórzu, z pięknym panoramicznym widokiem na zatokę, w okolicy miejscowości Yalikavak, która słynie z odbywającego się tutaj raz w tygodniu targu, największego na półwyspie Bodrum. Znajduje się tutaj też wiele kawiarni oraz restauracji i pubów. Hotel zyskuje dobre opinie przede wszystkim ze względu na wysoki poziom obsługi, smaczne i bogate wyżywienie oraz bogatą ofertę all inclusive, która obejmuje także hotelową plażę. To idealne miejsce dla osób poszukujących ciszy i spokoju w rodzinnej atmosferze.
ok. 26 km od centrum BODRUM, ok. 5 km od centrum miejscowości Yalikavak; ok. 50 km od portu lotniczego Bodrum-Milas; przystanek lokalnych minibusów przy hotelu (Yalikavak, Bodrum, Turgutreis).
hotelowa, piaszczysto-żwirkowa, ok. 600 m od hotelu - dowóz co ok. godzinę (9.00-19.00), bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki; bar hotelowy objęty all inclusive - napoje i przekąski w ciągu dnia.
czterogwiazdkowy, dobrej klasy, zbudowany w 2002 r., odnowiony w 2012 r., 157 pokoi, 3 budynki, 3 i 5 pięter, 2 windy, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie, snack bar, bar na plaży, disco bar, sala telewizyjna, minimarket; sala konferencyjna, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: opiekunka do dziecka, pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ładnie urządzony, ok. 20-24 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka).
basen ze zjeżdżalnią, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 300 m², gł. 1,4-1,8 m, basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 100 m², gł. 1,4-1,7 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kort tenisowy, siatkówka, koszykówka, rzutki; plac zabaw dla dzieci, miniklub, dyskoteka, dzienne i wieczorne animacje; za opłatą: wypożyczalnia sprzętu, snooker, centrum spa: bezpłatnie: sauna, łaźnia turecka; płatne: zabiegi na twarz i ciało, masaże.
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (15.00-17.00), kawa, herbata i ciastko (17.00-18.00); nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych i lokalnych alkoholi w wyznaczonym barze (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2523887040, www.crystalbodrum.com
świadczenia hotelowe: 1. dziecko i 2. dziecko do 14 latserwis plażowyWi-Fi
****
Turcja / Bodrum
Położony w spokojnym miejscu, na wzgórzu, z pięknym panoramicznym widokiem na zatokę. Blisko stąd do centrum miejscowości Yalikavak, słynącej z odbywającego się tutaj raz w tygodniu targu, największego na półwyspie Bodrum. Hotel od wielu sezonów cieszy się dobrymi opiniami naszych Gości – ceniony jest za wysoki poziom obsługi, smaczną kuchnię oraz bogatą ofertę all inclusive. Idealne miejsce dla osób poszukujących ciszy i spokoju w rodzinnej atmosferze.
ok. 26 km od centrum BODRUM, ok. 5 km od centrum miejscowości Yalikavak; ok. 50 km od lotniska Bodrum-Milas; przystanek lokalnych minibusów przy hotelu (Yalikavak, Bodrum, Turgutreis).
hotelowa, piaszczysto-żwirowa, ok. 600 m od hotelu, dojazd bezpłatnym hotelowym busem, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; bar hotelowy objęty all inclusive – napoje i przekąski w ciągu dnia.
czterogwiazdkowy, zbudowany w 2002 r., częściowo odnowiony w 2017 r., 157 pokoi, 3 budynki, 3 i 5 pięter, 2 windy, lobby, całodobowa recepcja, restauracja – dania w formie bufetu, dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie, snack bar, bar na plaży; sala telewizyjna, minimarket; sala konferencyjna, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), odnowiony, ładnie urządzony, ok. 23 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, minibar (uzupełniany w wodę), sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka).
basen ze zjeżdżalnią, słodka woda, nieregularny kształt, ok. 300 m², gł. 1,4-1,8 m, basen, słodka woda, nieregularny kształt, ok. 100 m², gł. 1,4-1,7 m, brodzik, słodka woda, gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kort tenisowy z wypożyczalnią sprzętu (płatna), siatkówka, koszykówka, rzutki; plac zabaw dla dzieci, miniklub, dyskoteka, dzienne i wieczorne animacje; centrum spa: bezpłatnie: sauna, hammam; płatne: zabiegi na twarz i ciało, masaże.
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji; przekąski (15.00-17.00) oraz kawa, herbata i ciastko (17.00-18.00) w wyznaczonym barze; nielimitowane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2523887040, www.crystalbodrum.com
serwis plażowyWi-Fibus na plażęwstęp do spa
4*
Bodrum
Dzięki położeniu na wzgórzu hotel oferuje malownicze widoki na zatokę i morze. Jest to wprost idealne miejsce, na spokojne wakacje w rodzinnej atmosferze.
15 km od centrum Bodrum, 3 km od Gümüşlük, 45 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 3000 m2.
4*
4*
2002 r. Odnowiony w 2021 r.Na terenie hotelu: restauracja, bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
450 m od hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży promenadą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Zlokalizowane są w 3 budynkach:- 2 budynki główne (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)- 1 aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje promo dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC) - pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- restauracja główna, bary (3), cukierniaAll Inclusive(09:00-00:00)- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:30-21:30) serwowane w restauracji głównej- przekąski (14:00-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w barze przy basenie- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
- brodzik- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-13 lat- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- plac zabaw- menu dla dzieci w restauracji- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne- możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
- kort do tenisa ziemnego- oświetlenie kortów- rakiety i piłki do tenisa ziemnego- tenis stołowy- rzutki- koszykówka- piłka nożna- siatkówka- siatkówka plażowa- miniboisko do piłki nożnej- bilard- aerobik- siłownia- animacje soft, w nocy, w dzień- sauna
- sporty wodne na plaży- centrum SPA- masaż- salon piękności- łaźnia turecka
07.06.2022 17:01
Niepełnosprawni Wi-Fi SPA Siłownia Tenis Mini Klub All Inclusive Serwis plażowy Sporty wodne
Pokoje 5 osobowe
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
Hotel położony około 26 km od centrum Bodrum, około 50 km od lotniska w Bodrum i około 5 km od centrum miejscowości Yalikavak.
Plaża położona około 800 m od hotelu, prywatna, zejście z pomostu. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Leżaki, parasole i ręczniki bezpłatne.
Kategoria lokalna 4* Hotel położony na wzniesieniu na powierzchni 15000 m2. Odnowiony w 2019 roku.
recepcja, restauracja, 4 bary w tym jeden na plaży, pralnia: płatna, sejf w recepcji: bezpłatny, windy, mini market, sala telewizyjna. Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard.
Wi - Fi na terenie hotelu bezpłatnie.
Na terenie hotelu znajduje się sala konferencyjna.
Bezpłatnie: 2 baseny odkryte, kort do tenisa ziemnego, tenis stołowy, rzutki, koszykówka, piłka nożna, siatkówka, siatkówka plażowa, bilard, aerobik, siłownia, animacje, sauna Odpłatnie: SPA, masaż, dyskoteka, salon piękności, łażnia turecka
brodzik, zjeżdżalnia wodna dla dzieci, animacje oraz mini klub dla dzieci w wieku 3-12 lat, plac zabaw, menu i krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat: bezpłatnie, na zamówienie przed przyjazdem.
Pokoje standardowe typu promo room wyposażone w: klimatyzację, sejf: bezpłatny, zestaw do parzenia kawy i herbaty, mini bar: płatny, TV, łazienkę z prysznicem i WC.
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekąski pomiędzy posiłkami, kawa ,herbata i ciastka, napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe serwowane w wyznaczonych przez hotel miejscach i godzinach.
Adres: Gümüşlük Mh, Kazm Karabekir Cd. No:74-76, 48960 Bodrum/Mula, Turcja
Wjazd obywateli polskich do Turcji jest możliwy wyłącznie na podstawie ważnego paszportu Od 2 marca 2020 r. obywatele Rzeczpospolitej Polskiej podróżujący do Turcji turystycznie na okres do 90 dni są zwolnieni z obowiązku wizowego. Zgodnie z oświadczeniem QA-11 rzecznika Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Turcji z 20 lutego 2020 r. (http://www.mfa.gov.tr/sc_-11_-ulkemizin-bazi-avrupa-ulkelerine-vize-muafiyeti-saglamasi-hk-sc.en.mfa) z dniem 2 marca 2020 r. Turcja znosi obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Reguła dotycząca ważności dokumentu podróży: paszport musi być ważny co najmniej 60 dni dłużej niż dozwolony okres pobytu bezwizowego. Oznacza to, że paszport powinien być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji. Posiadaczom paszportów tymczasowych oraz osobom udającym się do Turcji po 2 marca 2020 r. w celu innym niż turystyczny zaleca się wcześniejszy kontakt z Ambasadą Turcji w Warszawie. Uwaga przeczytaj koniecznie! https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja
Cena zawiera: bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00
Wytyczne sanitarne w Turcji WYMAGANE Jest wypełnienie i zabranie na lotnisko "Deklaracji Zdrowotnej" oraz Formularza Wjazdowego "Passenger Information Form" ( dokumenty dołączamy do dokumentów podróży). Program Bezpieczna certyfikacja turystyki", kierowany przez Ministerstwo Kultury i Turystyki, został opracowany przy wsparciu Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Spraw Wewnetrznych, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz we wspołpracy ze wszystkimi zainteresowanymi stronami z branzy turystycznej. Zdrowie i bezpieczenstwo pasazerow na lotnisku * Pasazerowie zostana powitani na lotniskach przez upowazniony i przeszkolony personel noszacy wyposazenie ochronne - w tym maski, rekawiczki, osłony twarzy i gogle. * Pasazerowie bez masek na twarz nie beda wpuszczani do terminalu. Darmowe maski beda dostepne dla wszystkich pasazerow, ktorzy nie beda ich posiadac. * Wszyscy pasazerowie przejda kontrole temperatury. * Aby zminimalizowac kontakt na lotnisku beda czujniki automatyczne przy bramkach, odprawa elektroniczna oraz zastosowane beda specjalne srodki przy odbiorze bagazu oraz bariery z pleksi tam gdzie kontakt jest nieunikniony. * W poczekalniach lotniskowych zmniejszona zostanie liczba krzeseł oraz zostana zwiekszone odległosci miedzy nimi. * W przypadku pasazerow u ktorych widoczne beda symptomy choroby przeprowadzony zostanie test na obecnosc wirusa a pasazer zostanie odizolowany w specjalnie do tego przeznaczonych pomieszczeniach. Zakwaterowanie w hotelach * Przed zakwaterowaniem i mozliwoscia korzystania z infrastruktury hotelowej, wszystkim gosciom zostanie zmierzona temperatura. * Wszystkie obszary w obiekcie beda regularnie dezynfekowane. Systemy wentylacyjne beda rowniez regularnie sprawdzane. * Srodki do dezynfekcji i dezynfekcji rak zostana umieszczone w całym obiekcie do uzytku naszych gosci. * Zasady dystansu społecznego beda stosowane we wszystkich wspolnych obszarach, w tym na basenach, salach konferencyjnych, obszarach animacji oraz lobby. Obiekt bedzie regularnie dezynfekowany. Obiekt bedzie scisle przestrzegac wytycznych dotyczacych ograniczonego obłozenia i liczby gosci. * W pokojach goscinnych dostepny bedzie jednorazowy, podstawowy sprzet sanitarny. Cały sprzet w pokojach bedzie dezynfekowany po wymeldowaniu. * Zastosowane zostana separatory z pleksi pomiedzy goscmi a jedzeniem na bufecie. Jedzenie bedzie serwowane przez zabezpieczony personel. * Na stolikach beda dostepne jednorazowe sztucce i przyprawy dla gosci. Transport lokalny * Cały personel odpowiedzialny za transport bedzie przechodził regularne szkolenia z zakresu ochrony przed wirusem. Wszystkie srodki transportu beda regularnie dezynfekowane. * Respektowane bedzie zachowanie odpowiedniego dystansu społecznego * Personel sprawdzi temperature pasazerow przed wejsciem do autobusu * Wymagane jest noszenie maseczki podczas podrozy * W srodkach transportu zostana wyznaczone poszczegolne strefy (dla pasazerow, buforowa, odseparowana itd.) * Jedno miejsce pozostanie puste pomiedzy obcymi pasazerami. Kwarantanna w przypadku stwierdzenia objawów COVID-19 W przypadku konieczności odbycia kwarantanny, turyści w Turcji są zwolnienie z dodatkowych opłat. Odbywa się ona w odizolowanym od pozostałych gości pokoju hotelowym. Rodzina, która podróżuje z osobą mającą objawy COVID-19, przechodzi płatny test na obecność wirusa (ok. 110 lir tureckich). Jeśli wynik testu jest negatywny, wakacje mogą być kontynuowane w standardowym pokoju hotelowym
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
klimat kiepski, ciągle mgły,morze zimne,ludzie niemili,komunikacja tragedia,ceny od czapy,obsługa w większości niemiła,cena nieadekwatna do oferty, hotel i plaża nie są warte nawet połowy tej ceny
klimat kiepski, ciągle mgły,morze zimne,ludzie niemili,komunikacja tragedia,ceny od czapy,obsługa w większości niemiła
Nie polecam syf kiła i mogiła: Brud w pokojach,woda niegaz z kranu nalewana w butelki wieczorami i podawana nast dnia Wino po kolacji niedopite przez gości białe i czerwone mieszają razem i podawane następnego dnia jako róźowe Wódka kończy sie juz w czwartek i trzeba pić ten ich syf Nie polecam plaży tam to dopiero syf nie do opisania Zero animacji Zachłanna na napiwki obsługa
przyjemny hotel, spokojny, bez animacji, są tylko zajęcia dla dzieci. wyżywienie dobre, najbardziej smakowały mi dania na kolacji, reszta dość powtarzalna, i oczywiście genialne przekąski. malownicza plaża! obsługa miła i przyjemna, kelnerzy i barmani uśmiechnięci i pomocni, nienachalni
Największą zaletą tego hotelu jest zdecydowanie jego położenie, bo okolica jest na pewno piękna, pełna uroczych zakątków, bardzo spokojna i sprzyjająca relaksowi. Jedzenie jest w porządku, choć dość monotonne. Wad nie ma zbyt wiele, jednak największą jest brak czystości w niektórych ogólnodostępnych miejscach, oraz zapuszczone łazienki w pokojach.
Skromny, niedrogi, czterogwiazdkowy hotel we wspaniałej lokalizacji, urocze miejsce. Jedzenie bardzo smaczne, typowo lokalne. Obsługa miła, pomocna. Pokoje nie zachwycają ale w końcu tam się tylko śpi. Polecam mniej wymagającym!
Hotel położony na wzgórzu z pięknymi widokami z dala od miejskiego zgiełku . Posiłki są smaczne i urozmaicone . Do plaży jest około 900 m , co godzinę dowożą " ciuchcią " . Plaża jest mała ale czysta , częściowo kamienista . W barze na plaży serwują piwo , drinki , kawę , przekąski , bardzo miła obsługa . Wycieczki lepiej wykupić z miejscowych biór podróży są o połowę tańsze . Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny .Jadalnie znajdują się na tarasie z pięknym widokiem na morze . Podczas meldunku w hotelu do paszportu lepiej dać parę dolarów to będzie fajny pokój .Ogólnie było super . Niezapomniane wrażenia .
Obsługa w hotelu bardzo troskliwa. Jedzenie bardzo dobre i dużo. Nie było problemu z posiłkami nawet pół godziny przed końcem wydawania. Jedynie do czego ja (moi przyjaciele mieli super) się mogę przyczepić to jakość sprzątania pokoju. Pokoje nie są luksusowe ale wszystko inne to rekompensuje.
Super miejsce, u szczytu samych gór. Widoki rewelacja, jedzenia mnóstwo i różnorodne. Codziennie dyskoteki, animacje dzienne i wieczorne, obsługa bardzo miła. Ogólnie region nie należy do najtańszych, bardzo brakuje centrum ale da się przeżyć. Raz w tygodniu można jechać dolmuszem na bazar do Yalikavak. W pobliżu ok.15 min jest market więc można się przejść. Plaża kamienista ale odpowiednie buty wszystko załatwią :) Z wycieczek polecam zdecydowanie Pamukkale !! Warto zobaczyć !
polecam dobre jedzonko, animacje itd....uwaga na powierzchnię przy basenie (strasznie ślisko) z 7 dniowych wakacji 4 dni byłem w szpitalu z tytułu upadku przy basenie
Masz pytania o Hotel Crystal (Koyunbaba)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00